آخرین رژیم کتوژنیک چرخه ای

معرفی

از آنجایی که رژیم های کتوژنیک به خبر مهمی در میان “غیرنظامیان” تبدیل شده است ، رژیم های کتوژنیک چرخه ای (CKD) خبر مهمی در بین ورزشکاران است. رژیم های کتوژنیک در مقایسه با رژیم های کربوهیدرات یا گلوکونوژنیک (با پروتئین بالا) ، چربی سوزی فوق العاده ای را با حفظ ماهیچه برتر ارائه می دهند. درست انجام شد ، رژیم های کتوژنیک بهترین رژیم های غذایی برای کاهش چربی و انرژی بالا و پایدار هستند. آنچه را که باید درباره او بگوییم در اینجا بخوانید.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد CKD اساسی و منطق آن موجود است که از حوصله این مقاله خارج است. http://www.ckd.com مکانی عالی برای شروع در صورت علاقه است. آنچه در اینجا به ما علاقه دارد بهبود CKD است.

مروری بر CKD ها

بیماریهای قلبی عروقی مبتنی بر یک مرحله کتوز و سپس یک مرحله از “شارژ” کربوهیدراتها است. نظریه پشت CKD این است که شکستن کتوز هر 5 تا 10 روز به مدت 1-3 روز با مصرف کربوهیدرات زیاد:

ترمیم گلیکوژن عضلات

بازیابی عملکرد در ورزشگاه

ماهیچه های از دست رفته را بازسازی کنید (و امیدوارم ماهیچه های جدیدی اضافه کنید)

به عنوان یک امتیاز ، با بارگیری مجدد کربوهیدرات ها از یک پایگاه تخلیه شده ، می توان ماهیچه های خود را با گلیکوژن بیش از حد اشباع کرد. این بدان معناست که (به بیان عامیانه) ماهیچه هایی که تقریباً هیچ گلیکوژن (و آب) ندارند آنقدر تشنه گلوکز هستند که می توان آنها را مجبور کرد تا 50 درصد گلیکوژن (و آب) بیشتری را قبل از درک آنچه اتفاق افتاده است ، جذب کنند. در این حالت فوق گلیکوژنیک ، ماهیچه های ما دائماً “پمپاژ” و متورم می شوند. و تورم یک سلول ماهیچه ای تا حد مجاز یک محرک قوی برای رشد ماهیچه ها است.

مشکلات CKD

در حالی که CKD اولیه 5 روزه کتو / 2 روز کربوهیدرات به خوبی برای کاهش چربی عمل می کند ، تعداد کمی از ماهیچه های دارای استعداد ژنتیکی می توانند از آن برای ساختن استفاده کنند. و حتی آنها می توانستند با رژیم غذایی متفاوت بهتر عمل کنند. مشکلات این است که حتی با استفاده از “مکمل” دفع گلوکز:

فاز کربوهیدرات صفر قبل از رسیدن به کتوز کاملاً کاتابولیک است

برای رسیدن به کتوز ، اکثر رژیم گیرندگان 2-3 روز کاتابولیک طول می کشند و فقط 2-3 روز برای چربی سوزی سریع باقی می ماند

تنها تعداد کمی از افراد می توانند در عرض 2 روز بدون جبران کربوهیدرات اضافی به ذخایر چربی خود به جبران فوق العاده ای از گلیکوژن برسند.

سنتز پروتئین زمان می برد و چند ساعت افزایش بیش از حد سلول های ماهیچه ای از این مکانیزم قدرتمند استفاده نمی کند

خوب نمی شود …؟

در حالی که مسائل فوق را می توان تا حدی توسط CKDs با چرخه های طولانی تر – مثلاً 7-11 روز فعالیت کتوژنیک با 3 روز بارگیری کربوهیدرات – مورد بررسی قرار داد ، دوره های آنابولیک هنوز برای ساختن ماهیچه های قابل توجه بسیار کوتاه هستند اما به اندازه کافی طولانی هستند تا مقدار قابل توجهی را نگه دارند. چاق برای پیروزی ما واقعاً راهی می خواهیم که از حالت کامل کربوهیدرات برای چند روز بدون چربی سوزی استفاده کنیم.

هنگامی که ماهیچه ها از قبل جبران شده اند نیازی به ادامه مصرف کربوهیدرات نیست – کربوهیدراتهای اضافی به چربی تبدیل می شوند. افزایش کالری در چند روز اول کتوز ضد کاتابولیک است ، اما از محیط منحصر به فرد آنابولیکی که با کربوهیدرات ها ایجاد کرده ایم ، استفاده نمی کند.

خوشبختانه ، سوخت و ساز بدن CKD راه طبیعی دیگری را برای رشد ماهیچه ها ایجاد می کند.

مصرف پروتئین

مرحله کتوژنیک نیاز به مصرف چربی 70-80 (در غیر این صورت رژیم گلوکونوژنیک دارد) و بار کربوهیدرات نیاز به دریافت کربوهیدرات 60-75 دارد. بنابراین مصرف پروتئین در طول CRF فقط متوسط ​​تا کم است (