آگاهی از رژیم کتوژنیک آگاهی از رژیم کتوژنیک


آشنایی اولیه با رژیم کتو

لازم نیست در رژیم کتوژنیک از رژیم خاصی پیروی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که غذاهای هرم غذایی کتو را بخورید.

عکس 2018 03 13 00 48 41 378x400 - دانش رژیم کتوژنیک

همچنین ، بیشتر غذای پایین هرم و غذای کمتری در بالای هرم بخورید.

دو قسمت بالای هرم ، آجیل و محصولات لبنی ، باید در رژیم کتوژنیک کم استفاده شود ، به همین دلیل است که ما این دو قسمت از هرم را میان وعده کتو می نامیم.

آجیل باید به اندازه یک مشت ، میوه ها و محصولات لبنی حدود نیم لیوان باشد. و حتی زغال اخته را به اندازه 1/4 لیوان مصرف کنید.

با مشاهده این موارد ، سیستم بدن و هورمون های شما تنظیم می شود تا چربی بیشتری بسوزانید. و وقتی تمرین می کنید ، حتی عضله سازی خواهید کرد.

غذای کتوژنیک - آگاهی از رژیم کتوژنیک

اگر می خواهیم این سوال را با یک مثال روشن کنیم ، دلیل این امر عادات بد غذایی شماست. می توانیم از فردی استفاده کنیم که مصرف آجیل را کاهش نداده و آن را زیاد نگه داشته است.

در ابتدای رژیم ، این به خودی خود منجر به ترشح انسولین بیشتر از بدن می شود ، بعداً به کتو تبدیل می شود و حتی کتو را برای چند ساعت ترک می کند.

وضعیت سگ

هنگامی که رژیم کتو دارید ، بدن شما کاملاً تغییر می کند. اشتهای زیبا شما را راهنمایی می کند که اکنون زمان غذا خوردن است و اکنون گرسنه هستید

این هشدار به بدن شما زمانی رخ می دهد که بدن شما به مواد معدنی و پروتئین نیاز دارد.

بنابراین کافی است که این هرم را مشاهده کنید و هنگام شروع رژیم از دو قسمت بالای هرم کمتر استفاده کنید. و مطمئن باشید که جواب این سریال را خواهید گرفت و اشتهای کاذب شما به مرور کمتر و بهتر می شود ، مگر اینکه تقلب کنید.

تقلب چیست؟

فردی که دو ماه رژیم کتو داشته و بدنش تنظیم شده است و آنچه انجام می دهد. اینطور نیست که او دیرتر برمی گردد ، برعکس ، خیلی زودتر از افراد عادی به کتو برمی گردد.

مغز انسان چقدر می تواند از سوخت استفاده کند؟

پاسخ این است که مغز انسان می تواند از دو نوع سوخت کربوهیدرات و چربی استفاده کند.

هر زمان که کربوهیدرات ها را کاهش می دهید ، قطعاً باید مصرف چربی خود را افزایش دهید.

بزرگترین اشتباهی که می توانید با رژیم کتوژنیک که می تواند به بدن و اعصاب شما آسیب برساند مرتکب شوید این است که هنگام کاهش کربوهیدرات چربی خود را کاهش ندهید.

رژیم کتو 9 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

از چربی ها نترسید.

چند روز اول که چربی زیادی می خورید ، ممکن است بگویید من الان خیلی چاق می شوم ، ممکن است این اتفاق افتاده باشد ، اما در چند روز آینده برای شما مثبت خواهد بود. اشتهای شما به تدریج تعدیل می شود و به شما در رسیدن به وزن دلخواه کمک می کند.

ما تضمین می کنیم که با رژیم کتوژنیک ، اگر صبور باشید ، به وزن دلخواه خود خواهید رسید.

بدون هیچ گونه مشکل عصبی یا بسیاری از مشکلات دیگر که در رژیم های دیگر وجود دارد ، بنابراین این کار را با خیال راحت انجام دهید.

اینفوگرافیک کتوژنیک 1 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

با رژیم کتو در بدن ما چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که رژیم کتو را شروع می کنید ، سلول های بدن شما از گلیکوژن (کربوهیدرات) تهی می شوند و وقتی کربوهیدرات ها از بدن حذف می شوند ، پتاسیم ، سدیم و منیزیم به طور همزمان از بین می روند. در این رژیم غذایی ، به راحتی دچار کمبود الکترولیت ها می شوید که شامل این سه ماده می شود. شما همچنین باید این سه ماده را از طریق مکمل های غذایی تأمین کنید.

اگر می خواهید برای آن غذا تهیه کنید ، باید مقدار زیادی غذا بخورید تا آن را دریافت کنید. (چرا؟ از آنجایی که بدن در این شرایط بسیار راحت و آسان از دست می دهد ، به ویژه اگر ورزشکار هستید ، هنگام عرق کردن بسیاری از این مقادیر را از دست می دهید.) اکثر عوارض جانبی که افراد با این رژیم غذایی تجربه می کنند به دلیل فقدان این موارد است. الکترولیت ها به

پیشنهاد ما به شما این است که سدیم را به راحتی از طریق نمک دریا مصرف کنید (از آنجا که نمک دریا حاوی منیزیم و پتاسیم همزمان با سدیم است ، اما توجه داشته باشید که منیزیم بسیار کم است و نمیتوانید نمک دریا را به عنوان مکمل منیزیم بخورید).

اگرچه بیشتر موادی که برای بدن بسیار مفید هستند از غذاهای کتو تامین می شود. اما در مورد منیزیم ، بیشتر منبع منیزیم از خوردن غلات است که ما در رژیم کتوژنیک خود نداریم. بنابراین حتماً از مکمل های منیزیم به طور مستقیم استفاده کنید.

پتاسیم در دوزهای بسیار بالا سمی است ، به همین دلیل داروخانه ها مکمل های تغذیه ای دارند که تنها 5 درصد از نیازهای روزانه شما را تامین می کند و دلیل این امر نیز این است که در مصرف آن زیاده روی نکنید. به همین دلیل ، مکمل پتاسیم به تنهایی کافی نیست. برای دریافت پتاسیم کافی ، آووکادو ، رژیم غذایی پتاسیم بالا توصیه می شود.

برای کسانی که نمی توانند از آووکادو استفاده کنند ، اسفناج و در واقع سبزیجات با برگ سبز توصیه می شود.

Ketogenic 1200x715 1 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

نکته نهایی در مورد این سه مکمل این است که سعی کنید از همان ابتدا از رژیم غذایی خود استفاده کنید.

توصیه دیگر برای افرادی که از این رژیم پیروی می کنند ، به ویژه اگر آنها تازه شروع کرده اند ، مصرف روغن MCT و روغن نارگیل است. اساساً ، هر دو روغن ترکیب یکسانی دارند و از چربی ها تشکیل شده اند که به شما کمک می کند تا وارد مرحله کتو شوید.

علاوه بر این ، آنها شما را از گرسنگی رها نمی کنند و در ابتدای رژیم مزایای زیادی برای شما دارند.

mct thumb 640x480 1 - آشنایی با رژیم کتوژنیک

نحوه استفاده از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل در رژیم کتو

می توانید از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل برای سرخ کردن تخم مرغ خود استفاده کنید. قهوه خود را بریزید به عنوان نمایه پررنگ استفاده کنید.

از Fat Bonbon (ساخته شده از روغن نارگیل و کره) استفاده کنید ، که به شما کمک می کند رژیم خود را هنگام شروع رژیم ساده کنید.

در ابتدای رژیم نگران مصرف کالری اضافی یا سوزاندن کالری خود نباشید. فقط مقدار زیادی چربی بخورید تا کربوهیدرات ها را کاهش داده و وارد مرحله کتو شوید.

هنگامی که وارد مرحله کتو شدید و رژیم غذایی شما راحت است ، توصیه های دیگری را که به شما داده شده است دنبال کنید.