آیا موسیقی می تواند تمرین شما را بهبود بخشد؟


آنها موسیقی را آماده می کنند تا برای عصر آماده شوند ، در محل کار باشند و / یا به یک سفر جاده ای که سرگرم کننده تر است بروند. و اگر عاشق پخش موسیقی مورد علاقه خود در حین تمرین هستید ، ممکن است چیزی با خود داشته باشید. پخش موسیقی در حین ورزش ممکن است یک تفریح ​​به نظر برسد ، اما علم نشان می دهد که چیزهای بیشتری از آن وجود دارد. مطالعات تأثیرات روانی و فیزیولوژیکی موسیقی بر عملکرد ورزش را مطالعه کرده اند و مزایای آن آشکار است. در حقیقت ، رابطه بین موسیقی و حرکت آنقدر قابل توجه است که مقامات ورزشی حتی برخی از ورزشکاران را ممنوع کرده اند در حین مسابقه به موسیقی گوش دهید برای جلوگیری از مزایای ناعادلانه!

بنابراین ، صرف نظر از این که آیا انگیزه ای برای رفتن به سالن ورزشی دارید ، مورد علاقه خود را به جلو برسانید آموزش FitOn، یا با چند دوست در یک کلاس تمرینی سرگرم کننده مسابقه دهید ، ضربه زدن به ملودی ها می تواند ارزشمند باشد. و اگر شما هم مانند من هستید و از گوش دادن به هیپ هاپ ، EDM و بازدیدهای پاپ لذت می برید ، دلیلی نیز برای آن وجود دارد. مطالعات نشان می دهد که گوش دادن سریع تر به موسیقی یا آهنگ می تواند مفید باشد تأثیرات مثبت بر آموزش قدرتبه همین امر در مورد تمرین ملودی ها صادق بود پاسخ احساسی مانند نوستالژی ، هیجان ، امید ، یا حتی عصبانیت (بله ، ما عاشق این هستیم که منفی را در بیماری کاتارتیک عرق کنیم دوره کیک بوکسینگ)

بنابراین آهنگ را افزایش دهید و آماده تمرین شوید – در اینجا پنج راه وجود دارد که موسیقی می تواند تمرین شما را بهبود بخشد.

5 راه موسیقی می تواند تمرین شما را بهبود بخشد

شماره 1 این می تواند به شما در تکرار نهایی خود کمک کند

چیزی در مورد موسیقی وجود دارد که به ما کمک می کند تا با مایل نهایی کنار بیاییم یا به تکرار نهایی سرعت ببخشیم. علوم پایه نشان می دهد که تأثیرات روانی موسیقی بر عملکرد ورزش ، فعالیت درک شده شما (یا اینکه چقدر سخت کار می کنید) را تا 10 reduce کاهش می دهد. بنابراین موسیقی می تواند به خصوص در این کلاسهای سخت HIIT مفید باشد!

توجه: نباید از موسیقی برای نادیده گرفتن آنچه بدن شما در تلاش است به شما بگوید استفاده شود. به یاد داشته باشید که همیشه به بدن خود گوش دهید و در صورت لزوم استراحت کنید!

شماره 2 می تواند شما را سریعتر حرکت دهد

مطالعه ای از سال 2006 دریافت که گوش دادن به موسیقی با BPM بالاتر سرعت دوندگان را افزایش می دهد. در حالی که تمرینات قدرتی باید بر شکل و ارتباط عضلات و ذهن متمرکز باشد ، گوش دادن به موسیقی خوشحال با سرعت بیشتر در حین تمرینات قلبی (دویدن ، دوچرخه سواری ، پیاده روی ، قایقرانی ، شنا) می تواند به شما در افزایش سرعت بدون توجه به آن کمک کند!

بنابراین سرعت موسیقی مناسب برای عملکرد مطلوب چیست؟ مطالعات در مورد ارتباط بین حرکت و موسیقی محدوده مطلوب را نشان داد 120 تا 160 دور در دقیقهبه

شماره 3 به هماهنگی شما کمک می کند

همانطور که موسیقی به شما کمک می کند در زمین رقص احساس انعطاف داشته باشید ، ضربه زدن به ضربات نیز می تواند مزیت مشابهی برای تمرین شما داشته باشد. وقتی نوبت به تاثیرات مثبت موسیقی و عملکرد ورزشی می رسد ، گیر کردن می تواند مهارت های حرکتی شما را در طول فعالیت بدنی بهبود بخشد. ریتم به بدن کمک می کند تا الگوهای حرکتی م withثر را با جریان بیشتری هدایت کند این امر انجام تمرینات فنی (مانند اسکوات ، ددلیفت ، اسپلیت اسکوات بلغاری و حتی تمرینات چابکی مانند طناب نبرد) را آسان تر می کند.

شماره 4 استقامت شما را بهبود می بخشد

برای تمرینات تکراری (مانند دویدن ، قایقرانی ، شنا یا ورزش های بیضوی) ، نه تنها ضربان موسیقی به شما کمک می کند سریعتر حرکت کنید ، بلکه شما را برای مدت طولانی تری حفظ می کند. از آنجا که حرکات شما با آهنگ آهنگ هماهنگ است ، مصرف انرژی کارآمدتر می شود. آ مطالعه 2008 اثرات مثبت موسیقی و تمرین بر دوچرخه سواران را نشان داد بدون تغییر حجم کار ، فقط گوش دادن به موسیقی مصرف اکسیژن را تا 7 درصد کاهش می دهد!

شماره 5 می تواند مصرف کالری شما را افزایش دهد

بله ، موسیقی به شما کمک می کند کالری بیشتری بسوزانید! تأثیرات مثبت موسیقی و عملکرد ورزشی مشابه تأثیرات کافئین است گوش دادن به لیست پخش تمرین مورد علاقه خود می تواند مانند یک انفجار طبیعی انرژی عمل کند! این وزوز (همراه با فعالیت کمتر درک شده ، افزایش استقامت و عملکرد بالاتر) ظرفیت شما را برای مصرف انرژی افزایش می دهد.

آهنگ ها را زیاد کنید

وقتی در حال برنامه ریزی یک لیست پخش برای تمرین بعدی خود هستید ، سرگرمی شروع می شود! برای به دست آوردن مزایای کامل موسیقی بر عملکرد ورزش ، نوع فعالیتی را که انجام می دهید در نظر بگیرید. با سرعت بدود؟ آهنگ های سریعتر با ضربات تحریک کننده را در نظر بگیرید. ذهن خود را با ذن آرام کنید یوگا جریان؟ هنگام گوش دادن به موسیقی مدیتیشن که به شما کمک می کند زمین گیر باشید ، بازی کنید. آمادگی ذهنی برای عرق کردن HIIT یا استحکام – قدرت عالی؟ آهنگ هایی را انتخاب کنید که به شما احساساتی می بخشد. و اگر می خواهید احساس کنید که یک ستاره راک هستید ، هرگز نمی توانید با بیانسه یا کندریک لامار (به نظر من) اشتباه کنید.

آیا می خواهید لیست های پخش آماده برای تکمیل روال تمرین شما وجود داشته باشد؟ ثبت نام برای FitOn PROجایی که می توانید موسیقی درجه یک را تجربه کنید تا آموزش خود را با کانال های مختلف موسیقی پر از بازدید هنرمندان برتر ارتقا دهید.