اب


برای ما آب یک هدیه بزرگ از طبیعت است. گرم یا سرد ، متخصصان نوشیدن 8 لیوان آب را توصیه می کنند. مفید بودن و اهمیت آنها باید ارزیابی شود. شاید در تابستان متوجه شده باشید. هنگام پیاده روی یا بیرون رفتن در طول روز ، مردم نوشیدنی های سرد ، شربت نیشکر ، آب نارگیل ، آب کنسرو و انواع نوشیدنی های دیگر می نوشند. نوشیدنی

این نوشیدنی ها علاوه بر شربت نیشکر و آب نارگیل ، حاوی دی اکسید کربن ، شکر سفید و طعم میوه های مصنوعی هستند و در بین مردم نیز بسیار محبوب هستند. در حد متوسط

آب ساده زندگی است. حتی اگر بی مزه باشد ، بخشی از فرایند فیزیکوشیمیایی می شود و عملکرد و عملکرد مغز ما را در سراسر بدن بهبود می بخشد.

فاضلاب به صورت عرق و ادرار از بدن دفع می شود. دو لیتر آب در روز از بدن ما دفع می شود ، به طوری که ما تشنه جبران این کمبود هستیم. آب مورد نیاز است. بدن ما نمی تواند آب ذخیره کند ، بنابراین مجبوریم هر از گاهی آب بنوشیم.
آب دمای بدن را متوسط ​​نگه می دارد
دمای خود آب به آرامی تغییر می کند در حالی که به حفظ تعادل و متوسط ​​دمای بدن ما کمک می کند.

آب تنها چیزی است که به بدن ما در دفع مواد زائد کمک می کند. اگر این آب مصرف نشود ، مواد زائد می توانند در بدن باقی بمانند و مشکلات سلامتی را تشدید کنند. به عنوان مثال ، نیتروژن و اوره موادی هستند که بدن به آنها نیاز دارد. وقتی عرق بعد از ورزش به بخار آب تبدیل می شود ، 600 کالری آزاد می شود و وزن ما در حد متعادل باقی می ماند.

کارشناسان بهداشت می گویند به همان اندازه که به کالری می سوزانیم به آب شیرین نیاز داریم. بدن همچنین از میوه ها و سبزیجات آب می گیرد و غلات نیز حاوی مقدار مشخصی آب هستند که می تواند ما را قوی نگه دارد. من
آب ساده برای هضم غذا ، ساختن اعضای بدن ، حفظ عملکرد مغز و حفظ جریان خون مورد نیاز است.

آب همچنین 99 درصد در سلامت کلیه ها نقش دارد. با سبزیجات و میوه ها ، 80 تا 90 درصد آب می تواند وارد بدن شود. هر چاپتی 40 درصد آب دارد. به همین ترتیب ، وقتی گلوکز تجزیه می شود و حتی وقتی مولکول های اسید چرب تجزیه می شوند ، آب آزاد می شود که در علم تغذیه به عنوان مایع اکسید کننده شناخته می شود. نقش کلیه ها در حفظ تعادل آب بسیار مهم است.

هنگامی که کلیه ها به درستی کار نمی کنند ، فشار خون بدن افزایش می یابد.
موارد احتیاط
بهتر است در حین غذا یا بلافاصله بعد از غذا آب ننوشید. باید در فواصل زمانی مصرف شود. آب زلال یا آب ولرم را با چند قطره لیمو اضافه کنید و بعد از 45 دقیقه استراحت صبحانه بخورید. بهتر است آن را انجام دهید. آب برای بدن مقوی است اما باید با احتیاط مصرف شود. بهتر است w جوشانده بنوشید

https://www.visit-easy.com/presentation؟r=13058