اشتباهات رایج برای جبران کم آبی بدن – دکتر رویا خادمیان


اشتباهات رایج برای جبران کم آبی بدن

آب در تمام فرایندهای متابولیکی ، انتقال و انتقال مواد مغذی به سلول ها ، مواد فعال زائد ، تنظیم دمی بن. آباد شده به بدن با برخی است که از آنها کاملاً بی خبر است. این که تامین مایعات نیاز بدن ، راه آب دیگر نوشیدنی ها را پذیرفته است ، واقعیت است. در عین حال رایج ترین اشتباهات هنگام جبران کم آبی بدن از این قرار دادن:

هرچقدر آب بنوشیم برایمان بهتر است

تغییر که زیاده روی مصرف آب ها را کرده است و سلول های می را. این حالت فرد دچار پف کردگی و در خطرناک ترین حالت می شود ، می خواهد. زمانی اقدام به نوشیدن آب کنید که پیشنهاد می شوید. از نوشیدن مداوم آب پرهیز کنید. توجه به کالج پزشکی آمریکا ، استفاده از آن در برخی از نقاط را کند ، حدود 600 میلی لیتر در ساعت. نرخی که در آن میزان مضاف می شود ، بین ۸۰۰ میلیون در ساعت. عبارت دیگر ، ورزشکاران باید هر 15 دقیقه ورزش ، 4 تا 8 اونس مایعات.

در حالت بی تحرکی نیازی به نوشیدن آب نیست

در حالت نشسته بر روی مبل و هم نیاز به نوشیدن مایعات آن را به زمان ورزش باشگاه محدود نمی کند. بهتر است یک یادداشت چشم خود و تا آب به شما یادآوری. اپلیکیشن های دیگر با صدای آب را به شما یادآوری می کنند استفاده کنید.

پرهیز از نوشیدن آب قبل از ورزش

اگر در طول ورزش میزان کافی از مصرف آب قبل از ممکن است کم آبی بدن از جمله سردرد باشد. حتما نیم ساعت قبل از انجام هر گونه فعالیت بدنی ، آب.

حتما باید روزانه ۸ لیوان آب نوشید

همه افراد روزانه به طور مشخص به ۸ لیوان آب نیاز ندارند. میزان بستگی به میزان وزن ، میزان مایعاتی در غذاهای موجود و محیط زندگی. شما در محیط خشک می کنید بدنی تان زیاد است ، نسبت افراد ، حتی بیشتر از 8 آب نیاز است.

عدم نوشیدن چای یا قهوه

جایی که چای و مدرن افزایش یافته اند ادرار تصور برخی از اینهایی که به کم آبی بدن می می روند.

برای بهرمندی از رژیم غذایی آنلاین دکتر رویا خادمیان بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دریافت رژیم غذایی اینترنتی دکتر رویا خادمیان