افزایش وزن نوجوانان و نوشیدنی های قندی: نگاهی دقیق تر

تیتر اخیر مطالعات وزن بود

برنامه کاهش مصرف نوشیدنی های شیرین در بین نوجوانان امیدوار کننده است

مطالعه ای که در 22 سپتامبر 2012 در مجله پزشکی نیوانگلند منتشر شد ، به بررسی کاهش نوشیدنی های شیرین نوجوانان به مدت یک سال در 224 نوجوان پرداخت. در این مطالعه نوشیدنی های بدون کالری به خانه های نیمی از این گروه نوجوان به مدت یک سال تحویل داده شد ، همچنین مکالمات مربیگری والدین ، ​​ویزیت های ورود و پیام به شرکت کنندگان ارائه شد. مثل همیشه ، نیمی دیگر فقط نوشیدنی های شیرین خود را می نوشیدند.

این مطالعه نشان داد گروهی که نوشیدنی های بدون کالری دریافت می کردند و از خدمات مربیگری مطلع بودند ، پس از یک سال به طور متوسط ​​4 پوند کمتر از گروه کنترل وزن داشتند.

وقتی مطالعاتی را برای اعتبارسنجی آنها انجام می دهیم ، باید پارامترها را تجزیه کنیم تا مطمئن شویم اندازه گیری های ما با عوامل دیگر همپوشانی ندارند. خیلی سخت است. در این مطالعه ، میزان کالری اندازه گیری شد اما نه گروه های غذایی که از آن آمده بودند ، آموزش والدین بدون اطلاع از آنچه والدین در ابتدا اعتقاد داشتند یا از نظر اقتصادی قادر بودند از نظر نوشیدنی های شیرین در خانه به چه چیزی پایبند باشند مطالعه ، و اخبار منظم برای شرکت کنندگان وجود داشت ، اما هیچ اشاره ای به آنچه انجام می داد ، نشد. محدودیت های این مطالعه رایج است زیرا ما به اندازه انسان پیچیده هستیم و هر تصمیم جدیدی که اعمال می کنیم زمان بیشتری صرف می کند که پول است.

چیزی را بردارید بدون اینکه آن را با چیز دیگری در زندگی ما جایگزین کنید و یک حفره شکاف وجود دارد. برای حذف نوشیدنی های شیرین ، باید چیز دیگری را قرار دهیم که نوعی پاداش را ارائه می دهد. در غیر این صورت ، خلأ بسیار ناراحت کننده می شود.

تصور کنید اگر حفره ای برای استخر شنا شود اما استخر هرگز ساخته نشود چه اتفاقی می افتد. سوراخ بزرگ شکاف به آرامش روح دادگاه آسیب می رساند ، نماد حذف نوشیدنی شیرین دوست ما است و می تواند دردناک باشد. درد باعث رفتارهای قدیمی می شود.

چقدر زیباتر است وقتی که سوراخ با چیزی مفید پر شود ، مانند آب برای حمام طراوت ، نمادی از نوشیدن آب.

در اینجا برخی از حقایق برای فکر کردن وجود دارد.

بزرگترین منبع تک کالری

بیایید با این واقعیت شگفت انگیز شروع کنیم که “مصرف شکر از نوشیدنی های شیرین شده با قند ، بزرگترین منبع غذایی پرکالری در ایالات متحده ، به تنهایی 15 درصد از کالری دریافتی روزانه در چندین جمعیت را تشکیل می دهد” (سونیا کاپریو ، MD ، به نقل از سیاه و سفید) پسران مکزیکی در سرمقاله خود ، New England Journal Of Medicine آنلاین و به نقل از YC Wang in Pediatrics ، 2008 ، و Nhanes III و Nhanes در Journal of Food Composition & Analysis ، 2004).

در جوانی ، ما به منابع مداوم انرژی نیاز داریم. در جامعه مصرف کننده ما ، در سنین جوانی با نوشیدنی های قندی فروخته می شویم. اگر راهی برای صرفه جویی مالی به اندازه سرمایه تبلیغاتی برای مزایای آب پیدا کنیم ، یا اگر به اندازه بسته بندی بطری های آب جذاب ، قابل استفاده مجدد و جمع شونده برای نوشیدنی های شیرین هزینه کنیم؟ این چگونه بر عادات نوشیدن و افزایش وزن در نوجوانان تأثیر می گذارد؟

به این 6 سEال توجه کنید

1) آیا این قند به شکل مایع است که به دلیل جذب آسان منجر به افزایش وزن می شود؟

حقیقت

مطالعه دیگری در مجله پزشکی New England نشان داد که حذف سودا

رژیم های نوجوانان منجر به کاهش چشمگیر وزن نسبت به سایر مواد غذایی شد.

2) آیا ما مشتاق مایعات شیرین هستیم زیرا از احساس ، طعم یا ظاهر آن لذت می بریم؟

3) آیا ما به طور مخفیانه به نوشیدنی های شیرین اغوا می شویم زیرا برنامه ریزی شده است که آنها را دوست داشته باشیم؟

4) آیا نیمی از 224 شرکت کننده در مطالعه مشتاق تعامل انسانی پیامهای در حال انجام و بازدیدهای حضوری بوده اند و بنابراین 4 پوند کمتر وزن اضافه کرده اند؟

مسئوليت

آیا اراده مسئولیت پذیری در قبال شخص دیگری ما را به سمت موفقیت سوق می دهد؟ اگر بتوانیم شریک پاسخگویی را به صورت رایگان دریافت کنیم ، چطور؟ آیا آن را انجام می دهیم؟

یک تابلوی اعلانات جدید در Accountabilitypartnerfree.com وجود دارد که در آن می توانید نیاز خود را ارسال کرده و شریکی پیدا کنید.

تماس انسانی

اگر ما فقط مشتاق تماس انسانی مربی یا مربی باشیم؟ چگونه این را ترجمه کنیم تا این تعامل انسانی را از دوستانمان ، والدینمان ، خودمان بگیریم؟

توجه داشته باشید: برای دستیابی به دیگران به نیروی کاملی نیاز است.

مربیگری والدین

5) آیا مربیگری با والدین باعث تغییر نگرش در بین جوانان شده است؟ آیا این مربیگری امسال تغییرات سطحی را در والدین ایجاد کرده است؟

ما می دانیم که پس از سال تحصیلی در سال بعد ، بیشتر والدین به خرید نوشیدنی های شیرین برای خانه بازگشتند و نوجوانان دوباره نوشیدنی های شیرین را در مدرسه یا در راه خانه نوشیدند.

کسب و کار

6) آیا مصرف نوشیدنی های شیرین ناشی از نیاز نوجوانان به سوخت و عدم توانایی در خرید نوشیدنی های طراح سالم تر است؟ آیا این همان عامل اقتصادی است که چرا نوجوانان آب کریستالی را به عنوان میان وعده نمی خرند؟

آیا پاسخ به این س questionsالات نتایج متفاوتی از این مطالعه یا هر مطالعه دیگری را روشن می کند؟

محیط در مقابل راه اندیشیدن

دکتر. دیوید لودویگ ، نویسنده اصلی مطالعه افزایش وزن نوجوانان ، در مورد این که نوجوانان بعد از سال تحصیلی وزن خود را افزایش داده و سپس سال بعد دوباره نوشیدنی های شیرین می نوشند ، گفت: تغییرات دائمی محیطی برای کاهش وزن دائمی ضروری است. “این درست است که اگر از کودکی در مدرسه نوشیدنی های شیرین و تبلیغات تجاری در دستگاه های بصری وجود نداشت ، چیزی تغییر می کرد.

من شهادت دکتر را می گیرم. لودویگ توجه می کند. وقتی نوشیدنی های شیرین را از مدارس و رستوران ها و تبلیغات حذف کنیم ، نسل بعدی از همان ابتدا به درستی تحت تأثیر قرار می گیرد. بگذارید اضافه کنم ، “کاهش وزن دائمی مستلزم تغییر دائمی در ذهنیت است.”

بسیاری از برنامه های مشاوره ناپایداری تغییرات محیطی را به طور کلی آموزش می دهد. البته ، اگر خانواده نوجوان در این مطالعات از زمان اتمام مطالعه نوشیدنی های شیرین در خانه مصرف نکرده بودند ، نوجوانان در جلوگیری از دریافت کالری از نوشیدنی های شیرین شروع بزرگی خواهند داشت. با این حال ، اگر تغییری در طرز فکر ایجاد نشود که شامل عادات نوشیدن برای سلامتی باشد ، عادت قدیمی هنگامی که نوجوان از محیط پناهگاهی که باعث تغییر شده است خارج می شود ، برمی گردد.

از کدام برنامه های کاهش وزن صرف نظر کنید

چیزی که در هیچ برنامه کاهش وزن از روز اول تأکید نشده است

من این عامل بسیار مهم را دیده ام: انتخاب و یادگیری یک رفتار جدید برای جایگزینی رفتار قبلی. تنها انجام یک عادت جدید کافی نیست. هر یک از ما باید به شیوه ای رفتار جدید را به کار گیریم تا به جای رفتار قدیمی ، کاری برای انجام دادن و حفظ آن داشته باشیم.

دوست من T. را که بیش از 300 پوند وزن داشت ببرید. او تصمیم گرفت تا سه ماه در خانه اش غذا نداشته باشد. او تمام وعده های غذایی خود را تحویل داده بود و بیش از 100 پوند وزن کم کرد. سپس او به خوردن غذا در خانه بازگشت ، به رستوران های گران قیمت خود رفت و بلافاصله وزن خود را دوباره به دست آورد.

چه کار نکرد؟

او محیط اطراف خود را تغییر داد ، اما نظر خود را تغییر نداد.

او به محیط قدیمی خود بازگشت ، اما طرز فکرش تغییر نکرده بود.

نتیجه: افزایش وزن

نتیجه گیری – آنچه مهم است

مهمترین چیز ، چه از طریق تحقیقات ، نیازها ، آزمایشها و یا برنامه های جدید به دست آید ، نتیجه است. این در مورد تغییر نظر شما در جهت مورد نظر شما است. برای اینکه برنامه خوب کار کند ، تنظیم بسیار مهم است.

وقتی برنامه ای به جای انجام یک کار جدید و عالی با لذت ، اعم از مواد مخدر یا نوشیدنی های شیرین ، از بین بردن یک ماده یا اشتیاق صحبت می کند ، برنامه به جای راحتی و رضایت از محرومیت و درد صحبت می کند. جمع به جای تفریق ذهن را آرام و تغذیه می کند. زبان مثبت در مقابل منفی ، تصاویر شاد را ایجاد می کند. من نمی گویم هدف را انکار کنید یا در مورد آن صحبت نکنید. اما تمرکز بر افزودن راحت تر از برداشتن است. پس چرا از این مزیت کوچک استفاده نکنید!

چرا ما در برنامه های توانبخشی چنین میزان عود (عود) بالایی داریم؟ مدلهای قدیمی معتقد به توانمندسازی از طریق توهین و مقابله یا تهدید هستند. مدلهای جدیدتر بر انگیزه ، گوش دادن و همدلی تکیه می کنند.

و برنامه های زیادی که موفقیت آنها متکی به تغییر محیط است چطور؟ مانند:

با این دوستان معاشرت نکنید.

در راه بازگشت به خانه در محل بازی / مرکز خرید متوقف نشوید.

ما به شهر دیگری نقل مکان می کنیم.

دیگر خبری از نوشیدنی های شیرین نیست.

نوشیدنی های شیرین دیگر در مدرسه ممنوع است.

در حالی که حذف تأثیرات منفی می تواند یک راه حل فوری باشد ، تنها راه ایجاد رفتار جدید این است که نظر خود را تغییر دهید. از نظر علمی مشخص است که هنگامی که یک عادت یاد گرفته شد ، همیشه در پس زمینه باقی می ماند. با این حال ، ما می توانیم یک عادت جدید را انتخاب کنیم و عادت قدیمی را در قفسه قرار دهیم. تنها راه انجام این کار این است که ذهن جدید تمرکز اصلی هر تکنیکی باشد.

گفته می شود که نوشیدن نوشیدنی های شیرین اعتیادآور نیست. این بدان معناست که بدن به آنها وابسته نیست. به همین دلیل ، تعدیل کمی از ذهن می تواند تغییر ایجاد کند ، سلامتی را افزایش داده و افزایش وزن نوجوانان را از نوشیدنی های شیرین کند کند.

مراحل عمل

1) فقط برای این کار یک لیوان جدید تهیه کنید. (اگر پول مانع این کار می شود ، روی شیشه مورد علاقه خود که از قبل دارید طرح بکشید.)

2) یک چهارم لیوان را پر از آب کنید.

3) در صورت امکان ، 2 تکه یخ اضافه کنید.

4) تکه های یخ را در آب پخش کنید تا سرما پخش شود.

5) آب بنوشید.

6) این کار را 2 بار دیگر در روز تکرار کنید.

7) هنگامی که موفق شدید این کار را هر روز به مدت 1 هفته انجام دهید ، مقدار آب را به 1 نیم لیوان افزایش دهید و مراحل 3) تا 6) را تکرار کنید.

8) هنگامی که این کار را هر روز برای یک هفته کامل انجام دادید ، آن را در کل به 6 بار در روز یا به 1 لیوان کامل آب 3X افزایش دهید.

9) از آب لذت ببرید.