این امر باعث می شود در تعطیلات فرم خوبی داشته باشید


همه ما می دانیم که داشتن یک سبک زندگی سالم در تعطیلات یک چالش است. غذا ، نوشیدنی ها و برنامه شلوغ باعث می شود تمرینات خود را به راحتی انجام دهید. با این حال ، چند نکته برای سالم ماندن تا حد ممکن در فصل تعطیلات وجود دارد و همه آنها بر اساس نظم و فداکاری است. اما نگران نباشید ، شما همچنان می توانید از تعطیلات لذت ببرید در حالی که بدن خود را در فرم نگه داشته اید و در مورد خوردن و آشامیدن انتخاب های وظیفه شناسی انجام داده اید.

از مصرف الکل یا نوشیدنی های شیرین خودداری کنید

الکل و نوشیدنی هایی مانند تخم مرغ در این زمان از سال رایج است. اگر در موقعیتی قرار گرفتید که با این نوشیدنی ها احاطه شده اید ، سعی کنید “مجلسی” خود را به مهمانی کریسمس بیاورید. سعی کنید چیزی مانند آهک را با آب سودا یا آبجو زنجبیل مخلوط کنید تا نوشیدنی خود را بنوشید! همچنین جایگزین های سالم برای نوشیدنی هایی مانند تخم مرغ تخم مرغ وجود دارد که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید.

برای ورزش زود بیدار شوید

هنگامی که باید در تعطیلات با خانواده و دوستان ملاقات کنید ، عقب ماندن از تمرین آسان است. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که زود بیدار شوید و تمرینات خود را انجام دهید تا بتوانید از بقیه روز لذت ببرید. اگر تا روز بعد منتظر بمانید ، به احتمال زیاد بهانه هایی برای کنار گذاشتن تمرین خود پیدا خواهید کرد.

شریک پاسخگو پیدا کنید

آیا کسی از اعضای خانواده شما سعی کرده است در طول تعطیلات فرم خود را حفظ کند؟ از آنها بخواهید که شریک پاسخگویی شما باشند! این یک نکته عالی است زیرا می توانید با هم ورزش کنید ، یکدیگر را مسئول خوردن و آشامیدن سالم بدانید و راهی عالی برای برقراری ارتباط در تعطیلات است. برنامه های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای نظارت بر نحوه انجام تمرینات شریک حسابرسی خود استفاده کنید و همچنین می توانند فعالیت های شما را نیز پیگیری کنند!

ظرف خود را بیاورید

وقتی مردم در تعطیلات جمع می شوند ، معمولاً تن غذا در اطراف وجود دارد. اگر از شما خواسته شد ظرفی بیاورید ، جایگزینی سالم برای دسر مورد علاقه خود امتحان کنید. به این ترتیب ، وقتی زمان آن فرا رسیده است که همه در کیک ها تحقیق کنند ، شما احساس نخواهید کرد و می توانید از انتخاب های سالم تری برای دسر لذت ببرید. اگر از شما خواسته شد شام بیاورید ، می توانید دستورالعمل های کلاسیک مانند تابه لوبیا سبز ، چاشنی ، پوره سیب زمینی یا سالاد را نیز بیاورید!

از تعطیلات لذت ببرید!

مراقبت از سلامتی در طول تعطیلات بسیار مهم است ، اما از آرامش و تفریح ​​در این مواقع نترسید. تا زمانی که از سلامتی و رفاه خود راضی هستید ، این روال را ادامه دهید و به یاد داشته باشید که می توانید در فصل تعطیلات انعطاف پذیر باشید.

آیا دوست دارید قبل از سال نو ورزش را شروع کنید؟ https://fitnessfor10.com/ را بررسی کنید تا ببینید آیا سالن ورزشی در نزدیکی شما وجود دارد یا خیر!