این وزن را برای همیشه از دست بدهید! بله، تو میتونی!

در 20 سال گذشته ، چاقی و مشکلات مربوط به سلامتی به طور چشمگیری افزایش یافته است. روندهای رژیم غذایی که خوردن وعده های غذایی بیشتر ، غذاهای ناسالم و فعالیت بدنی محدود را تشویق می کند ، تنها بخشی از این مشکل است. شیوه زندگی شلوغ و ساعات کار طولانی تر نیز در این امر مثر است.

در حال حاضر آمارها نشان می دهد که تقریباً دو سوم بزرگسالان در ایالات متحده دارای اضافه وزن یا چاقی هستند. مطالعات نشان می دهد که شیوع چاقی در هر دو جنس و در همه گروه های سنی به طور پیوسته افزایش یافته است و همه نژادها و گروه های قومی را در بر می گیرد و افراد در تمام سطوح تحصیلی را تحت تأثیر قرار می دهد. از سال 1960 ، تعداد افرادی که اضافه وزن دارند از 45 به 66 درصد افزایش یافته است که بیشترین افزایش از سال 1980 رخ داده است.

در صورت تداوم روند فعلی ، چاقی به زودی از دخانیات پیشی می گیرد و به عنوان اصلی ترین علت قابل پیشگیری مرگ در ایالات متحده شناخته می شود. چاقی می تواند خطر بیماری های متعدد را افزایش داده و منجر به یک شیوه زندگی ناسالم شود.

اما یک راه حل وجود دارد … مدیریت وزن. این به معنی کاهش وزن و ایجاد تغییر در شیوه زندگی برای حفظ آن است. کاهش وزن اولین قدم و در کمال تعجب ساده ترین قسمت این فرآیند است. ما تمام انرژی خود را برای کاهش وزن و زمان کمی برای برنامه ریزی برای کاهش وزن صرف می کنیم. نتیجه اثر یو یو است: تجربه برداشتن ، بردن مجدد ، از دست دادن دوباره ، فقط برای بازگرداندن همه … و بیشتر.

به عنوان یک جامعه ، ما طوری برنامه ریزی شده ایم که همه چیز سریعتر و با تلاش کمتر اتفاق بیفتد. ما تغییر را بدون تغییر می خواهیم. تمایل به نتایج فوری ، محیطی را ایجاد می کند که یو یو برای سالها و گاهی در طول زندگی به طور غیرقابل کنترل ارتعاش می کند.

اما ناامید نشوید ، راه حلی وجود دارد. با ورود به یک دهه جدید ، این بار فرصتی جدید برای انجام متفاوت آن در اختیار داریم. ما می توانیم از نو شروع کنیم و موفقیت خود را برنامه ریزی کنیم. ما می توانیم یک سبک زندگی جدید ایجاد کنیم و بهترین زندگی ممکن را داشته باشیم.

در گذشته ، انفجار فست فودها و مخلوط های فوری به ما احساس امنیت کاذب می داد که ما همچنان از همان مزایای تغذیه ای که از غذاهای تازه و کامل دریافت می کردیم ، برخوردار بودیم. اکنون ما می دانیم که این درست نیست.

ما تغذیه خوب را فدای راحتی کرده ایم. ما از تن کالری خالی استفاده می کنیم ، که بدن ما را وادار به مواد مغذی مورد نیاز می کند. شواهد در افزایش میزان چاقی در کودکان و بزرگسالان ما نهفته است. هرگز پیش از این تعداد زیادی از بچه ها به بیماریهایی که در بزرگسالی زودتر بود مبتلا نشده بودند ، مانند کلسترول بالا ، فشار خون و دیابت. همه این اختلالات به دلیل عادات غذایی نامناسب و ورزش است.

خوشبختانه بیدار می شویم! بیشتر و بیشتر مردم متوجه شده اند که تغییر فقط لازم نیست ، بلکه لازم است بچه های ما زنده بمانند و طول عمر بیشتری داشته باشند. تحقیقات نشان می دهد آمار نگران کننده ای وجود دارد که نشان می دهد ، برای اولین بار در تاریخ ما ، نسل فعلی کودکان کوتاهتر از والدین خود خواهند بود.

وقت عمل الان است. و به لطف بینش های جدید در مورد نحوه عملکرد بدن ، بازگشت به غذاهای طبیعی تر و کامل و افزایش تمرکز بر فعالیت بدنی ، ما شرایط را برعکس می کنیم. اکنون می دانیم که لاغری سریع لزوماً بهترین راه نیست. ما می دانیم که کاهش وزن تنها نیمی از راه است. اگر بخواهیم عادات جدید را جایگزین عادت های قدیمی کنیم و سلامتی را بهبود ببخشیم ، باید عادات جدید را بیاموزیم.

این که آیا شما یک برنامه غذایی کاهش یافته مانند Weight Watchers یا Nutri-System یا یک مکمل غذایی مانند Acai یا Hoodia را انتخاب می کنید ، برای حفظ وزن و حفظ حداکثر مزایای بلند مدت ، باید یک شیوه زندگی را در نظر بگیرید.

من بیشتر اوقات در رژیم خود رژیم گرفتم. من تقریباً در هر رژیمی که وجود دارد یویو و هو هوو دارم. تا زمانی که من یاد نگرفتم چگونه رژیم غذایی خود را با شیوه زندگی خودم تنظیم کنم و بعد از رژیم زندگی خود را برنامه ریزی کنم ، در نهایت به موفقیتی که همیشه آرزو داشتم رسیدم.

شما می توانید آن را انجام دهید. من یک گزارش رایگان مملو از نکات برای کمک به شما در گذراندن روزهای سخت و کنار آمدن با شرایط زندگی واقعی ارائه می دهم که اغلب کاهش وزن ما را خراب می کند و ما را از سبد کاهش وزن کنار می گذارد. من شما را تشویق می کنم که این بار بیش از رژیم غذایی انجام دهید. این بار ، برنامه کاهش وزن را برای زندگی انتخاب کنید و برنامه ای برای مقابله با چالش هایی که می دانید در راه است ، ایجاد کنید و پس از رسیدن به هدف ، شیوه زندگی خود را تغییر دهید. شانس موفقیت شما را تا حد زیادی افزایش می دهد.

در اینجا 5 مورد است که می توانید برای گفتن در خط انجام دهید:

1. برای این “لحظات وسوسه” آماده باشید. تنقلات را خودتان درست کنید و با خود ببرید.

2. همیشه آب را با خود حمل کنید. به هر حال باید آن را بنوشید ، فقط این کار را انجام دهید.

3. اولین وعده غذایی خود را ظرف 2 ساعت پس از بیدار شدن بخورید. شما از شیر گرسنگی دوری خواهید کرد!

4. به جای 1 یا 2 وعده غذایی بزرگ 4-6 وعده غذایی کوچک با فاصله 2-3 ساعت بخورید.

5. اگر در بیرون غذا می خورید ، هنگام سفارش کیسه سگ بخواهید و قبل از غذا نیمی از وعده غذایی خود را در آن قرار دهید.

سال نو و دهه ای جدید است. امسال را سالی کنید که نه تنها به کاهش وزن خود اهمیت می دهید ، بلکه سالی است که آن را برداشته و به تعویق می اندازید … برای همیشه!