این پوندهای همه گیر را از دست بدهید

این واقعاً شرم آور است. اما مطمئنم تنها نیستم.

ماه گذشته جسارت این را داشتم که روی ترازو قدم بگذارم و دریافتم که در طول همه گیری 23 کیلو وزن اضافه کرده بودم.

آیا منظور شما از گسترش میانسالی این است؟ احساس می کردم مثل حلزون هستم. آه عمیق. این شبیه این شعر طنز آمیز بود: “چه زمانی باید در چشمهای شگفت زده من ظاهر شود ، اما 20 پوند اضافی در باسن ، ران و باسن.”

به اشتراک گذاشتن این حقیقت از زمانی که کتابی به نام ده راز برای کاهش وزن بعد از 50 سال نوشتم دشوار بود.

این چطور برای من اتفاق افتاد؟

چند سال پیش ، پس از مراقبت از مادرم ، که مبتلا به زوال عقل Lewy Body بود ، پوندهای زیادی اضافه کردم. من از وزن 172 پس از مرگ وحشت کردم. بیشتر چیزی که تا به حال در زندگی ام وزن کرده بودم. بنابراین من تحقیقات و آزمایشات زیادی انجام دادم ، 15 کیلو وزن کم کردم – اگرچه مسلماً کاهش وزن با افزایش سن یک مسخره است ، و سپس نحوه این کار را در این کتاب توضیح دادم. من حتی توانستم وزن خود را حفظ کنم … تا زمان همه گیری.

من قانون 5 پوندی خود را که در کتابم به اشتراک گذاشتم ، زیر پا گذاشتم – اگر 5 پوند اضافه کنم ، وقت آن است که 5 پوند وزن کم کنم. بقیه استرس زا بودند ، افراط می کردند و شراب می نوشیدند. چرا من نه؟ همه ما باید به نوعی یکدیگر را دلداری می دادیم ، درست است؟ فکر می کردم بعد از پایان همه گیری ، دوباره وزن کم می کنم. بالاخره می دانستم چگونه این کار را انجام دهم.

خوب مشکل این طرز تفکر این است که COVID بسیار بیشتر از آنچه که من برنامه ریزی کرده بودم ماند. من در اصل به خودم گفتم که از اول ژانویه شروع به کاهش وزن می کنم. مطمئناً سال 2021 سالی بهتر و بدون استرس خواهد بود. سپس یک روز جلوی آینه درب گنجه نشسته بودم و بازتاب من در آینه مرا شوکه کرد. عکس گرفتم ، دندان هایم را روی هم فشار دادم و تصمیم گرفتم با موسیقی روی ترازو روبرو شوم.

من 180 پوند وزن داشتم. متاسفانه من رکورد قبلی خود را شکستم. BMI من 29 است و 30 چاق محسوب می شود. من در آستانه بودم. با سرعتی که من برای انجام آن تصمیم گرفتم ، به راحتی این کار را تا اول سال به انجام رساندم.

شدت چاقی در دوران همه گیری

من نمی توانستم اجازه دهم این اتفاق بیفتد. به هر حال ، این زمان برای چاق شدن نیست. جنوب کالیفرنیا ، جایی که من زندگی می کنم ، کانون فعلی بیماری کووید تا سال 2021 است. با توجه به CDC ، چاقی خطر ابتلا به بیماری های جدی ناشی از کروناویروس را افزایش می دهد و می تواند خطر بستری شدن را سه برابر کند. به بیان ساده تر ، BMI بالاتر ، خطر مرگ ناشی از COVID-19 بیشتر است.

بله ، واکسنی در راه است ، اما در اینجا خبرهای بدتری وجود دارد: مطالعات نشان داده است که چاقی ممکن است با پاسخ واکسن پایین تر مرتبط باشد. آخ!

بنابراین ، بله ، من از ظاهر خود متنفر بودم ، اما این انگیزه اصلی من برای کاهش وزن نیست. من می خواهم خطر ابتلا به بیماری جدی یا مرگ ناشی از COVID را کاهش دهم. همچنین ، چند ماه پیش 60 ساله شدم. من می خواهم سالم و قوی بمانم تا وقتی کارم را تمام کردم بتوانم دوباره سفر کنم ، با نوه هایم بازی کنم و بیشتر زندگی کنم.

هیچ زمانی مثل زمان حال نیست

دیگر تردیدی وجود ندارد. ماه گذشته من سفر خود را برای یک فرد سالم تر آغاز کردم. من می خواستم مسئولیت پذیر باشم بنابراین جسارتاً وزن خود را در صفحه فیس بوک نویسنده ام قرار دادم و اعلام کردم که توصیه های شخصی خود را در کتابم دنبال می کنم. اعلام این خبر در صورت شکست خوردن بسیار ترسناک بود ، اما زمان آن رسیده بود که با خودم و دیگران صادق باشم.

چند هفته بعد ، شوهرم تصویری از من را در پیاده روی منتشر کرد. تا آن زمان مقداری وزن کم کرده بودم ، اما هنوز کمی سنگین به نظر می رسید. به طور معمول من او را به خاطر ارسال این عکس سرزنش می کردم. از آنجایی که وزنم زیاد شد ، شرم داشتم که فقط به سر ضربه بزنم. اما میدونی چیه؟ متعلق به من است! من مجوزهای فیس بوک را کنار گذاشتم.

من فصل تغییراتی در طرز فکرم در کتابم را دوباره خواندم (مانند این که فکر کنم کاهش وزن در بزرگسالی غیرممکن است و از اینکه روش هایی که در جوانی من کار می کرد دیگر جواب نداد) شکایت داشتم. من نکات خود را در مورد چگونگی غلبه بر متابولیسم کندتر و از دست دادن توده عضلانی ، کنترل استرس خوردن ، اجتناب از گرسنگی و غلبه بر فلات های سرسخت مرور کرده ام.

بسیار خوب – اکنون تنها کاری که باید انجام دهم این بود که از پیشنهادات خودم پیروی کنم.

انتخاب رژیم غذایی مناسب

بنابراین من سفر خود را آغاز کردم و وزن شروع به کاهش کرد. من تمام کربوهیدرات ها را کنار نگذاشته ام ، گریپ فروت مصرف نکرده ام ، در ساعات خاصی از روز غذا خورده ام ، از مکمل های خاصی استفاده کرده ام یا سبزیجات خام نخورده ام. هیچ عمل جراحی خطرناک ، قرص های رژیمی ، برنامه های کاهش وزن گران قیمت ، مکمل های غذایی گران قیمت ، هزینه های عضویت در باشگاه بدنسازی یا مربیان شخصی وجود نداشت. و بدون گرسنگی به خود یا رژیم های دیوانه کننده که نه تنها ناسالم نیستند بلکه در طولانی مدت نیز م workثر نیستند.

برای کاهش وزن نیازی به انجام هیچ یک از این موارد نیست. از همه رژیم های پرطرفداری که دوستان شما به طور موقت در مورد انجام این کار دوست دارند ، اما پایدار نیستند ، دوری کنید. با افزایش سن ، مهم این است که سلامتی ، نه کاهش سریع وزن ، در اولویت قرار گیرد. کارشناسان هشدار می دهند که کاهش سریع وزن می تواند منجر به سوء تغذیه و از دست دادن توده عضلانی بدون چربی شود. مژه ها همچنین می توانند مشکلات گوارشی ایجاد کنند. به عنوان مثال ، بسیاری از رژیم های غذایی پر پروتئین می توانند باعث یبوست شدید شوند. علاوه بر این ، احتمال افزایش وزن مجدد بیشتر است. چه کسی به همه چیز نیاز دارد

به یاد داشته باشید ، شما بزرگتر و خردمندتر هستید. اکنون اهداف شما متفاوت است. برای اینکه در تابستان امسال با بیکینی خوب به نظر برسید یا برای تعطیلات آخر هفته با شلوار جین تنگ جا بیفتید ، وزن خود را کاهش نمی دهید. شما می خواهید وزن خود را کاهش دهید تا بتوانید بیشتر عمر کنید و سالم و قوی بمانید.

در مورد انتخاب رژیم غذایی مناسب سردرگمی زیادی وجود دارد. شما باید از یک برنامه غذایی که از نظر تغذیه متعادل است ، حاوی غذاهای ممنوعه نیست ، پیروی آسان است ، لذت بردن گاه به گاه و تغییرات دائمی در شیوه زندگی سالم استفاده کنید ، استفاده کنید.

هنگام نوشتن کتابم ، برخی از بهترین رژیم های توصیه شده از لیست “بهترین رژیم های غذایی به طور کلی” از US News World Report را امتحان کردم ، از جمله رژیم مدیترانه ای ، رژیم DASH ، و مراقبت کنندگان وزن (محبوب ترین Keto ، Paleo ، Atkins ، توسط روش) و رژیم های غذایی خام به عنوان بدترین در لیست آنها رتبه بندی شد). من مزایا و معایب رژیم های غذایی برتر ، الزامات آنها و افکار شخصی خود را بر اساس تجربه خودم به اشتراک گذاشتم.

Weight Watchers ، رتبه اول بهترین رژیم های کاهش وزن ، در این مدت برای من بهترین کار را کرد ، بنابراین این برنامه ای است که من در حال حاضر از آن استفاده می کنم. با این حال ، هر کس متفاوت است ، بنابراین باید بدانید که چه چیزی برای شما مناسب است. اگر می خواهید هر یک از رژیم های سالم دیگر ذکر شده را امتحان کنید ، می توانید نسخه های ارزان قیمت کتابهای مورد استفاده در آمازون را پیدا کنید که رژیم ها را همراه با دستور غذا توصیف می کند.

بنابراین ، یک ماه بعد من اینجا هستم و خدا را شکر نکات من هنوز مثل جادو عمل می کند! چقدر وزن کم کردم؟ من 169 پوند وزن دارم بنابراین در عرض چهار هفته 11 پوند وزن کم کرده ام. من شروع خوبی داشته ام و مصمم هستم که در دراز مدت به آن پایبند باشم!

من از نظر جسمی ، روحی و احساسی بسیار بهتر هستم. در دوران همه گیری ، زمانی که بسیاری از کنترل ما خارج است ، به من این فرصت را می دهد که کنترل غذایم را پس بگیرم.

تعیین مهلت های کوتاه

کارشناسان اتفاق نظر دارند: وقتی برای کاهش وزن چیزهای زیادی دارید ، بهتر است اهداف کوچکتری را تعیین کنید تا اینکه در آینده به هیچ وجه نمی توانید یک عدد ارعاب کننده و به ظاهر غیر ممکن را هدف بگیرید.

منطقی است. تعیین هدف کاهش 10 کیلوگرم در شش هفته بسیار سخت تر از تعیین هدف کاهش 100 کیلوگرم در یک سال است. نقاط عطف کوتاه مدت شما را بر موفقیت و پیشرفت خود متمرکز می کند تا اینکه بر میزان کاهش وزن خود تأکید کنید. رعایت مهلت های کوتاه شما تشویق کننده و تحریک کننده است.

در مورد من ، برای رسیدن به وزن سالم باید حدود 30 پوند وزن کم کنم. اولین هدف من کاهش 10 کیلوگرم در شش هفته بود که خوشبختانه به آن رسیدم. با این حال ، از تجربه می دانم که هنگامی که شما برای اولین بار رژیم را شروع می کنید ، وزن سریعتر کاهش می یابد. پس از آن ، سرعت آن با چند فلات مانع پیشرفت می شود.

بنابراین من فرض می کنم که هفته ای یک یا دو پوند در اینجا کم می کنم. برخی هفته ها ممکن است چیزی از دست ندهم – حتی می توانم یک یا دو پوند افزایش دهم. اشکالی نداره به یاد داشته باشید ، اگر بالای 50 سال دارید ، متابولیسم شما کند می شود و توده عضلانی خود را از دست می دهید. این بدان معناست که کاهش وزن سخت تر است و به احتمال زیاد زمان بیشتری طول می کشد. اما مطمئناً غیر ممکن نیست! و ارزش تلاش را دارد.

بنابراین ، از اینجا قصد دارم پنج پوند در ماه کاهش دهم – و فقط به جای تمام وزنی که هنوز باید از دست بدهم ، روی این پنج پوند تمرکز کنم.

چه کسی مایل به شرکت است؟

بنابراین با همه این قطعنامه ها آغاز یک سال جدید است. آیا کاهش وزن در لیست شما وجود دارد؟ آیا روح شجاعی وجود دارد که بخواهد در سفر من را همراهی کند؟

کمک لازم داری؟ آیا دوست دارید بدانید من برای کاهش وزن بعد از 50 سالگی چه “ترفندهایی” را امتحان کرده ام؟ نیاز به پاسخ به سوالاتی مانند: چگونه می توانید استرس خوردن را کنترل کنید؟ برای جلوگیری از گرسنگی چه می توانید بکنید؟ کدام تمرینات بهترین نتیجه را می دهد؟ چگونه می توانید بر این فلات های سرسخت غلبه کنید؟

اگر چنین است ، در وبلاگ من مشترک شوید BabyBoomerBliss.net و یک نسخه رایگان از کتاب من 10 راز کاهش وزن بعد از 50 دریافت خواهید کرد. یا اگر ترجیح می دهید ، می توانید نسخه Kindle کتاب من را در آمازون با قیمت 2.99 دلار خریداری کنید. (یک نسخه شومیز با قیمت 7.99 دلار موجود است). به هر حال ، اگر کتاب را بخوانید و از آن لذت ببرید ، نظرات بسیار قدردانی خواهد شد!

همچنین می توانید صفحه FB نویسنده من را برای نکات کاهش وزن دوست داشته باشید و پیشرفت من را دنبال کنید. من هر هفته تصویری از مقیاس خود می گذارم و قول می دهم موفقیت هایم را به اشتراک بگذارم – و بله ، مشکلات و شکست های من نیز.

به عنوان مثال ، می دانستم هفته آخر سال چالش برانگیز خواهد بود زیرا در برنامه عادی خود نبودم. بنابراین هدف من این است که فقط وزن خود را در این هفته کاهش دهم. من فکر می کنم مشکلی نیست که به طور مرتب استراحت های کوتاه داشته باشید ، به شرطی که بیش از حد دچار جنون نشوید و یک قرار ملاقات ثابت برای تغذیه مجدد سالم داشته باشید. به احتمال زیاد در دراز مدت کمک خواهد کرد. من به دنبال کنندگان خود اطلاع دادم که یک پوند عقب افتاده ام. من آن را واقعی نگه می دارم

اگر تصمیم دارید در سفر کاهش وزن به من ملحق شوید ، در اینجا نکته دیگری از کتاب من آمده است. مهم نیست که در طول این روند چقدر وزن اضافه می کنید ، اهداف بلند مدت خود را در ذهن داشته باشید و در نهایت به رژیم های سالم و ورزش بازگردید. با خودتان مهربان باشید و انتظار کمال را نداشته باشید. یک تصمیم بد مجبور نیست کل رژیم غذایی شما را خراب کند مگر اینکه اجازه دهید. چشم انداز موفقیت خود را زنده نگه دارید. همه دلایلی را که می خواهید وزن کم کنید ، به خود یادآوری کنید. وقتی روز ، هفته ، ماه یا حتی سال بدی دارید ، هر روز را از نو شروع کنید و با شکست روبرو نشوید. داشتن یک سبک زندگی سالم یک فرایند است.

ما میتوانیم این کار را با یکدیگر انجام دهیم!