با دیابت گرما را شکست دهید


نکات ایمنی در روزهای گرم تابستان

همه ما باید در گرمای روزهای گرم تابستان مراقب گرما باشیم. برای افراد دیابتی ، مهم است که اقدامات احتیاطی بیشتری را در روزهای گرم تابستان برای کنترل دیابت انجام دهید.

اولین چیز-هیدراته بمانید!! گرما باعث می شود بیشتر عرق کنید و کم آبی باعث افزایش سطح قند خون می شود. آب بهترین جایگزین مایعات است. همه خبرهای خوب – بدون کالری ، بدون کربوهیدرات و هیدراتاسیون خالص. هنگام انتخاب مایعات پر کالری ، حتماً کربوهیدرات ها را در نظر بگیرید.

حسی را بررسی کنید: گرما می تواند باعث شود فکر کنید وقتی ضعیف هستید ضعیف هستید. عرق کردن ، گرگرفتگی و ضربان قلب سریع علائم هیپوگلیسمی است ، اما همچنین می تواند در نتیجه گرما ایجاد شود. قبل از مصرف هرگونه کربوهیدرات اضافی که ممکن است به آن احتیاج نداشته باشید ، قند خون خود را بررسی کنید. یک لیوان پر آب و خارج از گرما می تواند جوابگو باشد.

کفش های خود را بر تن داشته باشید: تکان دادن انگشتان پا در شن و ماسه گرم و خشک شده می تواند سرگرم کننده باشد ، اما اگر دچار نوروپاتی یا مشکلات عروقی هستید ، کفش خود را بر تن داشته باشید. نوروپاتی می تواند احساس سوزش پای شما را برای شما دشوار کند. همین امر در مورد جاده های مه آلود در آسفالت داغ نیز صدق می کند. بریدگی ها و زخم های ناخواسته می تواند باعث ورود باکتری ها و ایجاد عفونت بد شود.

این لوازم را خنک کنید: نوارهای اندازه گیری به گرما و رطوبت حساس هستند. آنها را در مکانی امن نگهداری کنید (از جعبه دستکش ماشین خودداری کنید). انسولین در اثر گرمای زیاد و نور مستقیم خورشید تغییر رنگ می دهد. اگر قرار است به مدت طولانی در گرما باشید ، لوازم خود را در یک بسته آشپزی نگهداری کنید. اگر انسولین خود را در معرض نور خورشید قرار داده اید و متوجه شده اید که سطح قند خون شما بیشتر از حد معمول است ، ممکن است زمان یک ویال یا قلم جدید فرا رسیده باشد.

تعطیلات پمپاژ را انجام دهید: شاید بری ساحل؟ انسولین موجود در پمپ شما به اندازه انسولین موجود در یک ویال نسبت به گرما حساس است. ممکن است زمان ترک پمپ در خانه و حمل قلم یا ویال و سرنگ در کیسه یخ باشد.

بنابراین آماده باشید و وقتی به گرما نفرین می کنید همیشه به برفی فکر کنید که بیل نمی زنید.