با ظروف آشپزی بدون آب سالم غذا بپزید

من و همسرم سیلویا همیشه سعی می کنیم غذاهای سالم درست کنیم. بیشتر غذاهایی که می خوریم غذاهای آمریکای لاتین است. ترفند استفاده از گوشت بدون چربی و حذف چربی است. این باعث می شود مایع طبیعی سبزیجات و گوشت مایع پخت و پز روی اجاق باشد. اجاق بخار چند عنصری البته برای این کار ایده آل است.

ما از بسیاری از دستور العمل های رژیم غذایی ساحل جنوبی استفاده می کنیم و چندین سال پیش این رژیم را به شدت دنبال کردیم تا به وزن مورد نظر خود رسیدیم. اکنون ما غذاهای آمریکای لاتین را با دستور العمل هایی از کتابهای ساحل جنوبی مخلوط کرده ایم. ظروف بخار آب بدون آب نیز برای این دستور العمل ها مناسب است. البته ، این امر در مورد هر یک از رژیم های غذایی موفق و موفق صدق می کند. خواه از دیدگاه وزن ، ساحل جنوبی یا هر چیز دیگری ، به شرطی که مقدار زیادی سبزیجات سالم ، مقادیر مناسب میوه ، چربی ، مقادیر مناسب گوشت متناسب با سلیقه شما و قدرت متوسط ​​وجود داشته باشد.

همه آنها کار می کنند و ظروف درجه یک فولاد ضد زنگ با کنترل بخار بدون آب همه چیز را آسان تر می کند. برای هر دستور غذا با گوشت و سبزیجات ، از جمله سیب زمینی ، به سادگی گوشت (بدون نیاز به روغن یا آب) را به مدت 30-60 ثانیه در هر طرف بجوشانید ، با پوشش سبزیجات بپوشانید و هنگام شروع به بخارپز ، شیر کنترل بخار را کمی ببندید. این اجازه می دهد تا گرما به سرعت و به طور یکنواخت پخش شود ، بنابراین شما حتی می توانید تابه ها را روی هم چیده و سایر غذاهای خوب را در تابه اول بپزید و توزیع حرارت یکسانی داشته باشید. به این ترتیب ، شما به سرعت ، به راحتی و در سبکی که تقریباً تمام ویتامین ها و مواد مغذی را دریافت می کند ، می پزید.

خوش بگذره،

جی ماوهینی