با چربی شکم خداحافظی کنید و در کوتاه ترین زمان چربی را حمل کنید


چربی شکمی و بروز آن دلایل مختلفی از جمله رژیم غذایی نامناسب ، عدم تحرک و استرس دارد. بهبود تغذیه ، افزایش فعالیت ، کاهش استرس و ایجاد تغییرات دیگر در شیوه زندگی همه عواملی هستند که می توانند به حذف چربی شکم کمک کنند. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید سریع نتیجه بگیرید یا هیچ یک از روش های بالا بر شما تأثیر نگذاشته است ، ما روش های م effectiveثر و غیر تهاجمی را به شما معرفی می کنیم.
Slim fit و drum-up وسایلی هستند که دور شکم و باسن را در مدت زمان کوتاهی و به صورت کاملاً غیرتهاجمی ، بدون نیاز به جراحی و دارو می سوزانند.

دو نوع چربی شکمی و چربی شکمی وجود دارد:

چربی داخلی: نوع چربی که اندام های داخلی را احاطه کرده است.
چربی پوست: نوعی چربی است که در زیر پوست تجمع می یابد.

نتیجه چربی روده بزرگتر از چربی زیر جلدی است. افراد می توانند تغییرات زیادی در شیوه زندگی و رژیم غذایی خود ایجاد کنند که می تواند به حذف چربی شکم کمک کند.

چرا چربی شکم خطرناک است؟

اضافه وزن یکی از مهمترین علل بیماریهای مختلف است. چربی اضافی در اطراف شکم می تواند خطر ابتلا به برخی بیماری ها را افزایش دهد ، از جمله: بیماری های قلبی ، سکته مغزی ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا ، سکته مغزی ، دیابت نوع 2 ، آسم ، سرطان سینه ، سرطان روده بزرگ ، بیماری آلزایمر و سایر بیماری ها مانند زوال عقل ، آپنه خواب و دیگران مشکلات تنفسی ، بیماری کبدی ، پوکی استخوان

علت چربی شکم چیست؟

چربی شکمی به علت عوامل مختلف ، که مهمترین علت چربی شکم و پهلو است.

1.مصرف زیاد الکل

مصرف زیاد الکل می تواند منجر به انواع مشکلات و بیماری های جسمی از جمله بیماری کبد و التهاب شود.

مطالعات انجام شده توسط دانشمندان در این زمینه نشان داده است که مصرف زیاد الکل باعث افزایش چربی شکمی و در نتیجه افزایش کمر و شکم در مردان می شود.

الکل سلول های مغز را برای تنظیم اشتها تحریک می کند ، باعث گرسنگی می شود و در نتیجه کالری بیشتری ایجاد می کند. علاوه بر این ، نوشیدنی های الکلی حاوی مقدار زیادی کالری و قند هستند که باعث افزایش وزن می شوند.

2 فشار

هورمون استروئیدی به نام کورتیزول به بدن در کنترل و مقابله با استرس کمک می کند. هنگامی که فرد در معرض خطر یا تحت فشار است ، بدن هورمون کورتیزول را ترشح می کند که بر متابولیسم بدن تأثیر می گذارد.

اکثر مردم هنگام استرس شروع به غذا خوردن می کنند و کورتیزول به حفظ کالری اضافی در اطراف معده و سایر قسمت های بدن کمک می کند.

3. ژنتیک

برخی شواهد نشان می دهد که ژنتیک انسان در وزن آنها نقش دارد. دانشمندان معتقدند که ژنتیک می تواند بر خطر ابتلا به بیماریهای رفتاری ، متابولیک و چاقی م affectثر باشد. عوامل محیطی و رفتاری نیز در احتمال چاقی نقش دارند.

هنگامی که ژنتیک علت چربی شکم و اضافه وزن است ، می توانید با استفاده از روشهای غیر تهاجمی و ابزارهای قطره ای و باریک به وزن متعادل برسید. اساس کار این دو دستگاه انرژی گرمایی با فرکانس رادیویی است و آنها فرایند سوزاندن و برداشتن چربی های شکم و پوسته پوسته را به صورت کاملاً غیر تهاجمی انجام می دهند.

4 رژیم غذایی نامناسب

غذاهای شیرین مانند کیک و آب نبات و نوشیدنی هایی مانند نوشابه و آب میوه ها می توانند وزن را افزایش داده ، سوخت و ساز بدن را کاهش داده و ظرفیت چربی سوزی را کاهش دهند.

کمبود پروتئین و رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا نیز بر وزن تأثیر می گذارد. پروتئین به فرد کمک می کند تا برای مدت طولانی احساس سیری کند و افرادی که پروتئین کمتری در رژیم غذایی خود دارند معمولاً بیشتر می خورند.

چربی ترانس به طور خاص باعث التهاب و در نتیجه اضافه وزن می شود. چربی های ترانس در بسیاری از غذاها از جمله فست فودها و انواع کیک و بیسکویت یافت می شود.

انجمن قلب آمریکا به مردم توصیه می کند که به جای چربی های ترانس حاصل از غلات کامل ، چربی های غیر اشباع سالم و چربی های غیر اشباع سالم مصرف کنند.

تاثیر پرخوری بر چربی شکم

5 کمبود خواب

بین افزایش وزن و کمبود خواب ارتباطی وجود دارد که منجر به افزایش چربی شکم می شود. هم کم خوابی و هم کیفیت پایین خواب عوامل مهمی در افزایش چربی شکم و پهلو هستند. کمبود خواب کافی می تواند منجر به خوردن غذا یا سوء استفاده عاطفی شود.

6. سیگار کشیدن

مطالعات نشان داده است که سیگار کشیدن به طور مستقیم چربی شکم را افزایش نمی دهد ، اما یکی از محرک ها است.

مطالعات نشان داده است که اگرچه چربی شکمی بیشتر در افراد سیگاری و غیر سیگاری دیده می شود ، اما در افراد سیگاری بیشتر دیده می شود.

7. برخی از شرایط پزشکی

برخی بیماریها یا شرایطی که تشخیص داده نمی شوند یا درمان نمی شوند ، مانند کم کاری تیروئید ، متابولیسم بدن را کند کرده و سوزاندن کالری اضافی را سخت تر می کند.

8. عدم نوشیدن آب کافی

نوشیدن آب کافی برای حفظ سلامت جسمی مهم است. آب بهترین نوشیدنی است ، اما بسیاری از مردم به نوشیدنی های شیرین ، چای و آب میوه علاقه دارند.

کالری و قند موجود در نوشیدنی های قندی به بدن اضافه می کند و می تواند چربی شکم را افزایش دهد. مطالعات نشان می دهد که مصرف زیاد نوشیدنی های شیرین باعث افزایش وزن به ویژه در معده می شود ، در حالی که نوشیدن آب به از بین بردن چربی شکم کمک می کند.

آنچه مهم است این واقعیت است که کالری موجود در نوشیدنی جایگزین غذاهای جامد نمی شود و شما را سیر نمی کند ، بنابراین می توانید به راحتی مقادیر زیادی نوشیدنی های پر قند و پرکالری مصرف کنید.

بنابراین ، به جای مصرف نوشیدنی های شیرین ، آب میوه ها و نوشیدنی های مختلف ، توصیه می شود آب ساده یا چای بدون قند بنوشید.

.. بی حرکتی

اگر کالری بیشتری نسبت به سوزاندن خود بسوزانید ، وزن خود را افزایش می دهید. بی تحرکی باعث از بین رفتن چربی اضافی می شود و چربی شکم و شل به مرور زمان افزایش می یابد.

تاثیر بی تحرکی بر چربی شکم

10 کربوهیدراتهای ساده مصرف کنید و کربوهیدراتهای پیچیده مصرف نکنید

خوب است که مصرف کربوهیدراتهای تصفیه شده مانند نان سفید ، ماکارونی و برنج سفید را کاهش دهید و به جای آن کربوهیدراتهای پیچیده مانند سیب زمینی شیرین ، لوبیا ، جو و برنج قهوه ای مصرف کنید. این نوع مصرف کربوهیدرات به حذف چربی شکم کمک می کند.

برخلاف کربوهیدراتهای تصفیه شده که باعث احساس گرسنگی می شوید ، کربوهیدراتهای پیچیده به شما کمک می کند بیشتر بمانید و کمتر غذا بخورید. کربوهیدراتهای پیچیده به دلیل دارا بودن فیبر زیاد بسیار سریعتر هضم می شوند. مطالعات نشان داده است که انتخاب غذاهای غنی از فیبر می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

11 شما به غذایی که می خورید توجه نمی کنید

تمرکز بر غذا و توجه بیشتر به احساس شما در مورد غذا خوردن می تواند به کاهش وزن بیشتر شما کمک کند.

خوردن با ذهن در واقع تمرینی است که به شما کنترل بیشتری بر عادات غذایی خود می دهد و بنابراین به شما کمک می کند کالری کمتری دریافت کنید. به این ترتیب ، شما بیشتر به اشتها و سیری خود توجه می کنید ، با سرعت و بی قراری کمتری غذا می خورید و تأثیر غذا را بر ذهن و سلامتی خود درک می کنید. خوردن با ذهن به حفظ سلامت جسمی و روحی شما کمک می کند و راهی موثر برای کاهش وزن است.

12. انتخاب ورزش مناسب نیست

انتخاب یک بازی م effectiveثر برای سرگرمی کار سختی است. خوشبختانه ، پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد ، قدرت زیاد و بارهای سنگین عضلات و اسکلت اجتناب می کند.

انجام تمرینات پیلاتس به صورت روزانه می تواند به کاهش وزن و کاهش دور کمر کمک کند. شما می توانید تمرینات پیلاتس را با توجه به میزان آمادگی خود انتخاب کنید ، به علاوه پیلاتس برای همه سنین مناسب است.

تغییر سبک زندگی برای کاهش چربی شکم

انتخاب عادات سالم به خلاص شدن از شر چربی ها و همچنین جلوگیری از تشکیل مجدد آنها کمک می کند. پزشکان توصیه می کنند که هفته ای نیم کیلو وزن کم کنید تا کاهش وزن به صورت تدریجی و مداوم انجام شود.

تمرینات و فعالیتهای مکمل چربی سوزی برای کنترل تغییرات رژیم غذایی و دریافت غذا با هدف از بین بردن چربی شکم و اطراف باسن انجام می شود.

غذاها و میان وعده های گیاهی ، مانند میوه ها ، سبزیجات برگ سبز و غلات کامل ، مواد مغذی ضروری بدن را بدون کالری و چربی اضافی تامین می کنند.

منابع پروتئینی خام مانند تخم مرغ ، ماهی و طیور را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

لوبیا و میوه ها به شما کمک می کنند لاغر بمانید و کالری روزانه خود را به میزان چشمگیری کاهش دهید.

مصرف روزانه سدیم باید کمتر از 2300 میلی گرم باشد. کاهش مصرف سدیم نه تنها خطر ابتلا به فشار خون بالا را کاهش می دهد ، بلکه از تجمع زیر پوست جلوگیری کرده و چربی شکم را تجزیه می کند.

با رعایت این نکات ، علاوه بر تغییرات داخلی بدن ، می توانید تغییراتی در ظاهر خود ایجاد کنید.

برای جلوگیری از چربی شکم چه کنیم؟

هرگز صبحانه را حذف نکنید. دلیل نخوردن صبحانه این است که شما باید غذاهای ناسالم را در طول روز و چاقی را به مرور انتخاب کنید. علاوه بر این ، خوردن صبحانه متابولیسم بدن را آغاز می کند و در نتیجه در طول روز غذای کمتری می خورید. شروع روز با یک صبحانه سالم سرشار از کربوهیدرات و پروتئین باعث می شود مدت بیشتری سیر بمانید.

برای ناهار غذاهای کم کالری انتخاب کنید. پروتئین و غلات کامل انتخاب خوبی برای ناهار است. پیشنهاد می کنیم ناهار خود را با مقداری سالاد میوه یا سبزی بخورید. خوردن زیاد مرغ و ماهی خوب است.

آخرین وعده غذایی روز ، شام ، بسیار مهم است. متابولیسم بدن به آرامی پس از شام کند می شود ، بنابراین خوردن غذاهای سبک برای شام بسیار مهم است.

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند. صبحانه به حفظ متابولیسم و ​​رفع گرسنگی کمک می کند. میوه ها و سبزیجات صبحانه سالم که کم کالری و هیدراته هستند.

چگونه می توان چربی شکم را از بین برد؟

گاهی از جراحی پلاستیک برای کاهش چربی در نواحی خاصی از بدن استفاده می شود. یکی از این جراحی ها لیپوساکشن نام دارد.

در طی روش لیپوساکشن ، جراح ماده ای را به ناحیه مورد نظر مانند ران تزریق می کند تا سلول های چربی مایع شوند. استفاده از مکش خلاء سلول های چربی را از بدن خارج می کند.

تزریق چربی یک راه حل برای کل بدن نیست. این روش فقط قسمتهای خاصی را درمان می کند ، علاوه بر این ، بدون تغییر در شیوه زندگی ، احتمال عود سلولهای چربی وجود دارد. این روش فقط برای افرادی با وزن کم یا متوسط ​​توصیه می شود.

روشهای دیگری برای کاهش وزن در بزرگسالان وجود دارد. مانند جراحی بای پس معده یا تنظیم نوار معده ، که برای افرادی که اضافه وزن دارند و تجمع چربی در شکم و چربی دارند مناسب است. اگر چاق هستید و مقدار زیادی چربی در شکم و باسن شما جمع شده است ، چنین روش هایی م thanثرتر از لیپوساکشن خواهد بود.

اما همه این فرایندها عوارض جانبی زیادی دارند. تصمیم برای انجام جراحی پلاستیک کوچک کننده شکم و مفصل ران موضوعی کاملاً شخصی است ، اما قبل از تصمیم گیری ، توصیه می شود روش های مختلف را بدانید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.

عوارض لیپوساکشن برای برداشتن چربی شکمی و جانبی شامل موارد زیر است:

خطر بیهوشی

زخم ها

تغییرات در حساسیت پوست که ممکن است ادامه یابد

آسیب به ساختارهای عمیق پوست مانند اعصاب ، عروق خونی ، ماهیچه ها ، ریه ها و اندام های داخلی شکم

ترومبوز ورید عمقی ، پیامدهای قلبی و ریوی

تجمع مایع

عفونت

جراحی باید تجدید نظر شود

تورم مداوم

بهبود زخم آهسته

کدر شدن پوست و بدتر شدن سلولیت

التهاب

خطوط نامنظم یا نامتقارن

تغییر رنگ نامنظم

البته ، همه این عوارض و خطرات احتمالی قبل از انجام هرگونه روش مورد بحث قرار می گیرد.

شکم و چربی ضخیم را با دستگاه های مداری بردارید
تناسب اندام و طبل بالا

دستگاه های DermUp و SlimFit SlimFit هر دو دستگاه لاغری م effectiveثری هستند که کار خود را به صورت کاملاً غیرتهاجمی و م doثر انجام می دهند. هیچ خطری برای برداشتن چربی شکمی با اتاق عمل ، بیهوشی و این دو دستگاه وجود ندارد.

برای بازدید از صفحه محصول Derm Up روی نماد مقابل کلیک کنید.