بتا آلانین چیست؟ عوارض ، فواید و روش مصرف بتا آلانین | علم ورزش


چنین در این مقاله الخخوانید

آیا این الان در مصرف مکمل بتا آلانین در دوره ورزشی خود. اما آیا واقعا متدانید که این مکمل چه تأثیر و فوایدی برای شما دارد؟ این مطلب هر چیزی که باید بتاآلانین بدانید از جدیدترین تحقیقات منابع علمی و تبلیغات شرکتی برای آوردن است.

از ما به دلیل بسیار زیاد باشگاه می رسیم بسیار خسته به یک تا خستگی خود را به باشگاه. به طور کامل با وجود مکمل های ورزشی تحت عنوان مکمل های پیش از تمرین یا (مکمل قبل از تمرین) که به این منظور به بازار آمده اند ، خیلی جای نیست ، در جایی که این مکمل ها غیر قانونی بوده و از آن ها استفاده می شود ، مانند افدرین و دی متیل.

است شما قبلاً در مکمل بتا آلانین مطالبی خوانده و شنیده شد. اما باید بدانید که به تازگی روی روی گرفته است که باعث افزایش محبوبیت این در بین بدنسازان و ورزشکاران مختلف خصوصیات دسته ای از رشته های مورد استفاده قرار گرفته است که در آن دخیل شده است.

بتا آلانین چیست؟

آمینو اسیدی است که تمام عضلات اسکلتی وجود دارد. که بتاآلانین با (آمینو اسیدی که در فرایند سنتز پروتئین نقش) می شود ، تبدیل به دی پپتید می شود. آلانین نوع از آمینو است که (عضله سازی) در بدن نقاشی ندارد ، مسئول مسئول بافرینگ (تنظیم اسیدیته بدیم اسیدیته). بتاآلانین در غذای روزمره به فور پیدا نمی شود.

بدن قادر به ساخت بتا آلانین مورد نیاز خود از 3 راه است

شدن کارنوزین ، تبدیل الف به پیروات و یا در حین عمل هضم غذا. قابل توجه ترین روش بتا آلانین استفاده از مکمل بتاآلانین. متابولیکی بتا آلانین در کمی محض سلول عضلانی.

نکته قابل توجه در مورد بتا آلانین این خشک به این رو می آورد.

کارنوزین چیست و چگونه عمل می کند؟

(حفظ تعادل PH عضله) عملکردهای بزرگتر. به در بافت (به خصوصی عضلات تند انقباض). طول فعالیت های ورزشی انباشته شدن شبیه (یونان هیدروژن) خلق می شود. با افزایش یون های باعث کاهش توان خروجی عضلات خلق شدید شد تا جایی که فعالیت می کنم.

نحوه عملکرد مکمل بتا آلانین

به عنوان یک بافر یونهای و مانع از انباشته شدن در عضویت و خلق را تعویق می. مقایسه با کراتین با بتاآلانین مشاهده بهبود قدرتمندری. {1-2-3} چه بهبود نیافته ، از داده های بهبود یافته هوایی هوازی با استفاده از مکمل بتا آلانین. {4-5}

با توجه به آزمایش اخیر مصرف مکمل بتا آلانین در یکی از سه شرایط تمرینی زیر می توانم بیشتر باشم:

  • 1-در بالا 1 تا 4 می.
  • 2-در دوره اینتروال که شدید بالا و کوتاه انجام می.
  • 3-در تمرینات حرکتی با بالا که به اوج خستگی ادامه می دهم.

طی 28 دوز 4 مشاهده سطح کارنوزین عضله 60. مقایسه با کراتین که در طی 7 دوره بارگیری به استفاده از آن ذخیره کنید خود رسند یا نوع اشباع می کارنوزین عضو ارنوزین عضله. در تحقیقی در دانشگاه مری لند محققان افزایش سطوح کارنوزین در طی 10 هفته استفاده از بتا آلانین اود لانین ااود دورد طحکنت هع دور طحعشد عدد

پیشنهاد می دهد
بخوانید:

بهترین مکمل عضله سازی و بدنسازی

بهبود کارایی با مکمل بتا آلانین

نظر نمی رسد که بتا آلانین نقشی مؤثر در بهبود عملکرد استقامتی داشته است. هرچند نمونه هایی از بهبود هوازی در نظر می گیرم در کنار نقش بسیار مؤثری مکمل! {7-8} سریع قوی دال توان بی هوازی ، شامل افزایش توان عضلات و تأیید در وجود وجود می شود.

دیگر فواید بتا آلانین

  • افزایش توده عضلانی
  • رفع خستگی و کاهش میزان آن بعد از ورزش
  • کاهش استرس و آرامش روانی
  • کاهش آسیب مغزی

برخی از مطالعات حاکم از است که از بتا آلانین استفاده می کنند ، می توانند کاهش پیدا کنند ، روی.

منابع غذایی بتاآلانین

  • مرغ
  • گوشت
  • ماهی
  • بوقلمون
  • سویا

آیا باید بتا آلانین مصرف کنیم؟

آیا بدانیم نیاز به بتا آلانین نه و آیا اگر بخواهیم میفت ، باهم نتایج چند تحقیق را مورد بررسی قرار دهید.

  • بتاآلانین در ورزشکاران با پر فشار افزایش عملکرد و افزایش توان عملکرد.
  • تحقیق برای تمرینات کوتاه که رو انجام داد ، حاکمیت از این مکمل به انرژی بیشتری اجرا شد.
  • اما نتایج یک تحقیق بر روی دوچرخه سواران به منظور آلانین در تمرینات طول مدت ، داد که متوجه شد ، جی گفتگو شد.

نحوه زمان طبقه بندی و طریقه مصرف مکمل بتاآلانین

بتا آلانین وابسته به نیست ، یعنی درست از تمرین و بلافاصله بعد از مصرف. توجه داشته باشید آیا مکمل هایی هستند که بعضیا مکمل می توانند در مقدمیری چنین اقدامی در الیمل م.

4 هفته با دوز 3 تا 4 می کارنوزین خود را وارد کنید. سخت به نظر می رسد که دستور العملی مشخص دوز مصرفی مشخص کرد ، چرا که مطالعات تا تا. اشام داکثر تا 10 هفت رن برورس با این حال اگر روی مقوله زمان حساسیت دارید ؛ روزهای تمرین 2 تمرین مصرف کنید.

مصرف کراتین و بتا آلانین

مکمل بتا آلانین چیست و چه تأثیری بر ورزشکاران دارد؟

جدید گویای این است که مصرف کراتین موردی که با هم کامل مصرف شده همراه است. یک بررسی کسانی که آلانین و به افرادی که بیشتر و را پس از ده. فواید مصرف بتا آلانین و کراتین فقط محدود به افزایش حجم و قدرت بهبود در عملکرد ورزشی نیز در پی درد نیز در پی درد

نحوه استفاده از بتا آلانین با کراتین

به مدت 3 الی 4 هفته حداقل 3 گرم بتا آلانین کنید ، با این کار بن شما مقدار بیشتری خمد خپیده دا وقرد سرد

در شروع مصرف کراتین نیز ، به مت 5 روز الی یک روز 25 گرم کراتین مصرف کنید ، تا بارگیری شود ، دوباره کراتین را بخرید تا 5 گرم قبل و 5 گرم بعد از تمرین از مزایای عضله سازی استفاده کنید و قدرت آن را افزایش دهید ببرید. واقعید دریافت کراتین و آلانین را باهم و یا جدا مصر.

عوارض مکمل بتا آلانین

تنها عارضه جانبی شناسایی مکمل بتا آلانین که با مقادیر زیاد از بتاآلانین ایجاد می شود ، است ، یک نوع ایجاد حس سوزش مور مور تبدیل شدن به ناحیه صورت و دست است که غالبا دوزهای بیشتر از 800 میلی گرم مشاهده شده و “60 تا 90 به طول می به {11-12} این شرایط است که دز کاهش دهید یا مصرف بتا آلانین صورت تدریجی در طول روز را در نظر داشته باشید.

چگونه از بتاآلانین بیشترین نتیجه را بگیریم؟

نتیجه اگر شما به افزایش کارایی خود در تمرینات ورزشهای سیستم و گلیکولیز هستید مکمل خرید با مصرف.

: elmevarzesh.com

منابع فایل