برای شانس وزن خود را کاهش ندهید


داستان شخصی و نکات کاهش وزن توسط هدر رایت ، دستیار کارگردان بالینی

سرنوشت کاهش وزن شما تحت تأثیر نگرش شماست. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. در سنگین ترین وزن ، اندازه گیری را به 322 پوند رساندم. در طی این سالها رژیم های زیادی را امتحان کردم – ناظران وزن ، پسران ، تقریباً هر نوع رژیم غذایی که برای به دست آوردن نتایج دلخواه بسیار آسان به نظر می رسید. من سالها این رژیم را رعایت کردم و وقتی وزنم را از دست می دهم احساس خوشبختی می کنم و وقتی وزنم را دوباره افزایش می دهم به خودم سخت می گیرم. وقتی فکر می کنید کوه بزرگی برای صعود دارید ، وزن زیادی از دست می دهید و در گذشته نتوانسته اید وزن خود را حفظ کنید ، باور خود سخت است.

من اینجا هستم تا به اشتراک بگذارم ، اعتماد به نفس کلید موفقیت در کاهش وزن است. برای گفتن من اینجا هستم شما می توانید این کار را انجام دهید ، من به شما اعتماد دارم! شما فقط باید با کمک هایی که نسبت به دیگران انجام می دهید تمایز بیشتری قائل شوید.

وقتی سعی می کنید وزن خود را کاهش دهید ، دوست داشتن خود دشوار است ، اما مهم این است که به خود بگویید که می توانید این کار را انجام دهید و در این راه خود را دوست داشته باشید. این واقعیت که وزن اضافی دارید وزن شما را کمتر دوست ندارد. وزن شما ارزش وقت گذاشتن را ندارد.

این زمان را متفاوت کنید روی نکات مثبت تمرکز کنید و هر روز حداقل یک تعریف کنید. آیا شما یک کارمند عالی هستید؟ آیا شما پدر و مادر بزرگی هستید؟ یک مورد مثبت و غیر فیزیکی را که در مورد خودتان دوست دارید نام ببرید. تمرکز بر مثبت اندیشی شما را برای داشتن ذهنیت خوب تربیت می کند و به شما این فضا را می دهد که نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید. با کاهش وزن ، چیزهای بیشتری برای دوست داشتن در خود پیدا خواهید کرد ، چه غیر فیزیکی و چه جسمی ، و قدردانی از خود آسان تر خواهد بود. به عنوان مثال ، هنگامی که شروع به پوشیدن یک اندازه کوچک شلوار می کنید ، یا دکمه های پیراهن خود را بیرون نمی کشید ، در این لحظات کوچک از پایین آمدن اعداد لذت خواهید برد.

در طول سفر کاهش وزن ، پیروزی های غیرقابل اندازه گیری را نیز تجربه خواهید کرد. به عنوان مثال ، آیا بیرون از خانه با خانواده غذا می خورید و به جای چهار تکه پیتزا می خورید؟ این یک پیروزی غیر قابل اندازه گیری است و گامی در جهت درست تغییر مثبت و ماندگار زندگی است. این چیزی است که باید به آن تبریک بگویید ، قدردانی کنید و به خاطر تصمیمات خوب به خودتان اعتبار دهید.

در طول سفر شما کار همیشه آسان نخواهد بود ، اما مطمئناً ارزشش را خواهد داشت! در اینجا چند نکته اضافی وجود دارد که به شما در طول سفر کاهش وزن کمک می کند:

1. هر روز آن را مصرف کنید.

من هر روز به طور کامل غذا نخورده ام. در گذشته ، اگر از یک وعده غذایی صرف نمی کردم ، به روزها و گاهی هفته ها تبدیل می شد. مهم این است که به مسیر اصلی برگردیم. ناهار قاطی کردی؟ با هم روی شام تمرکز کنید و ادامه دهید. الگوهای ناسالم خود را به عادات سالم تغییر دهید ، و نتایج شما تغییر خواهد کرد. همراهی مهم است نه کمال.

2. با خودتان خوب باشید.

به نظر می رسد آسان است ، اما همیشه اینطور نیست. به جای اینکه سعی کنید خود را متقاعد کنید که هیچ کاری نمی توانید انجام دهید ، یا اینکه انتخاب بدی انجام داده اید ، سعی کنید بهتر با خود صحبت کنید. اگر انتخاب بدی دارید ، به جای فکر کردن ، خود را مورد ضرب و شتم قرار دهید. واقعیت این است که شما نمی توانید تصمیمی را در گذشته تغییر دهید ، اما می توانید در مورد علت تصمیم خود بیشتر بدانید. آیا وقتی تحت استرس ، احساسات یا آمادگی ضعیف هستید از برنامه رژیم غذایی خود خارج می شوید؟ با آرامش ، جایگزینی غذا با فعالیت های دیگر و آماده سازی غذا مبارزه کنید.

3. به خود اجازه تغییر و تعالی دهید.

گاهی اوقات ، ما می توانیم مانع راه خود شویم. به دوستان و خانواده ما مراجعه کنید و می توانید از آنها برای رفتار خاصی با ما استفاده کنید. شما می توانید کسی باشید که می تواند بر اشتراک همه شیرینی ها تکیه کند. اشکالی نداره تغییر کن! به دیگران اجازه ندهید در تلاش برای بهبود یا تغییر احساس گناه یا ناراحتی کنید.

4- اهداف کوچک تعیین کنید.

هنگامی که من در سنگین ترین وزن بودم ، اولین هدف من این بود که 300 پوند ، سپس 250 پوند و غیره دریافت کنم. اگر با اهداف کوچک و منظم وزن کم کنید و با رسیدن به هر هدفی اعتماد به نفس پیدا کنید ، خیلی سخت نمی شود.

5. رویای بزرگ.

شما می خواهید 50 ، 100 یا 100+ پوند وزن کم کنید. تصور کنید که کجا می خواهید بروید و مطمئن شوید که تصمیمات روزانه شما را در بینش شما پیش می برد.

از امروز ، 147 پوند وزن کم کرده ام و احساس می کنم یک فرد جدید هستم. من واقعاً احساس اعتماد به نفس دارم. در حال حاضر ، من مرتباً پیاده روی ، غواصی ، اسنوبورد و فعالیت هایی را انجام می دهم که هرگز نمی توانستم با وزن زیاد انجام دهم. اگر 10 سال پیش به من می گفتی که من سالم ، شاد و نصف اندازه ام هستم – من هم باور نمی کنم.

هدر رایت ، FNP-C یک پزشک پرستار خانواده دارای مجوز و مدیر بالینی کاهش وزن Red Mountain ، که بین مراقبت از بیمار و وظایف اداری تعادل ایجاد می کند. او دارای مدرک کارشناسی علوم پرستاری از دانشگاه ایالتی آریزونا است و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته پرستاری و کارشناسی ارشد پرستاری را از دانشگاه فینیکس دریافت کرده است. هیتر در حال حاضر عضو آکادمی پزشکان پرستاری آمریکا است.