برنامه منوی Superfood – مادر جایگزین مدرن


آیا می خواهید سوپرفودهای بیشتری را در رژیم غذایی خود بگنجانید؟ در اینجا هفت مورد ساده و سالم وجود دارد که باید در برنامه منوی غذای فوق العاده هفتگی خود داشته باشید.

از دانیل ، نویسنده مشارکت کننده

Superfoods یک کلمه پرطرفدار است که ما آن را در رسانه ها زیاد می شنویم. اما غذاهای فوق العاده همیشه آنطور که شما فکر می کنید نیستند و قرار گرفتن روی میز گاهی سخت است. منظورم مورینگا … عالی است ، اما چگونه می توانم آن را به غیر از مخفی کردن آن در اسموتی بخورم؟

حقیقت این است که غذاهای فوق العاده در اطراف ما هستند و با آنچه رسانه ها نشان می دهند متفاوت به نظر می رسند. اینجا هستند هفت مورد ساده و سالم برای برنامه هفتگی منوی غذای فوق العاده خود و من برخی از ایده های میان وعده سالم را برای شما در زیر قاچاق کرده ام!

در اینجا هفت ایده غذایی برای یک هفته با غذاهای فوق العاده در برنامه غذایی شما آورده شده است – که کودک کوچک شما (و شوهر) شما می خورد.

  1. میکروگرین. با کشاورز محلی خود مشورت کنید یا یک کیت ساده بگیرید و خودتان آن را پرورش دهید. ریزمغذی ها در یک بسته کوچک یک وعده غذایی بزرگ به هر وعده غذایی اضافه می کنند. آنها حاوی مواد مغذی بیشتری نسبت به همتایان بزرگسال خود هستند. می توانید از آنها برای تهیه سالاد ، سوپ و ساندویچ برای ناهار در طول هفته استفاده کنید
  2. کلم. کلم ممکن است در روز سنت پاتریک سرگرم کننده باشد ، اما اغلب در منوی هفتگی فراموش می شود. کلم سرخ شده خوشمزه است و از مقدار اضافی آن در سرخ کردن به عنوان وعده ناهار استفاده کنید.
  3. تربچه و سبزیجات آن. چیزی که بسیاری نمی دانند این است که سبزیجات ریشه اغلب مغذی تر از ریشه هستند. اما از هر دو استفاده کنید! تربچه را به عنوان غذای جانبی برای شام تفت دهید و آنها را آب کنید یا از سبزیجات یک پستو تهیه کنید تا از نظر تغذیه ای و مالی بیشتر به دست آورید.
  4. غذاهای وحشی مانند یک چهارم بره ، گزنه یا قاصدک را سرخ کنید. احتمالاً می توانید اینها را در حیاط پشتی یا پارک محلی یا منطقه حفاظت شده خود بیابید ، اما اگر نه ، مزرعه محلی خود را بررسی کنید. من مطمئن هستم که کشاورز شما دوست دارد بازی ارگانیک تازه را برای شما انتخاب و بفروشد (یا می توانید خودتان پیشنهاد دهید که آن را انتخاب کنید!)
  5. کلم پیچ آنها می دانستند که این در راه است. اگر مشکلات گوارشی یا کلیوی دارید ، همیشه قبل از غذا خوردن کلم پیچ را بخار پز یا سرخ کنید تا اثر اگزالات آن کاهش یابد. سالاد کلم پیچ و چغندر تازه یا چیپس کلم پیچ باید در هر منو وجود داشته باشد.
  6. کره تازه. در حالی که انتظار کلم پیچ را داشتید ، این یکی ممکن است شما را شگفت زده کند. اما ما به همه چربی های خوب ، پروتئین ها ، اسیدهای چرب امگا و اسیدهای آمینه موجود در محصولات چربی حیوانی نیاز داریم. به دنبال غذاهای مرتعی ، ارگانیک و خام باشید یا این که خودتان با استفاده از شیر یا خامه تازه از کشاورز محلی خود تهیه کنید.
  7. سوپ سبزیجات سرد – گازپاچو. من با گازپاچو هنگام گذراندن تابستانی در سویل داغ اسپانیا آشنا شدم. این یک پایه اصلی برای شبهای گرم تابستان بود و مقدار زیادی غذای سبزیجات تازه در یک سوپ ساده وجود دارد. یکشنبه یک قابلمه بزرگ درست کنید و تمام هفته را برای ناهار بخورید.

میان وعده ها چطور؟ میان وعده های فوق العاده برای نگهداری

  1. آجیل
  2. کره های طبیعی آجیل – یک شیشه را انتخاب کنید یا فقط آجیل طبیعی بخرید و خودتان آن را در غذاساز آسیاب کنید.
  3. میوه یا سبزیجات تازه
  4. بستنی های خانگی
  5. رول طبیعی سوسیس و کالباس
  6. ماست پنیر و حصیر
  7. میله گرانول و گرانول خانگی

امیدوارم این امر شما را تشویق کند تا غذاهای فوق العاده را برای برنامه غذایی هفتگی خود ذخیره کنید. با کمی برنامه ریزی می توانید غذاهای سالم ، محلی و خوشمزه بخورید!

کدام غذاهای فوق العاده را در منوی خود قرار می دهید؟

درباره واکسن گیج شده اید؟

راهنمای واکسیناسیون رایگان و بدون دردسر ما را دریافت کنید. به سوالات خود به جای ترس ، با اطلاعات منطقی و مبتنی بر واقعیت پاسخ دهید.