بره کبابی با سبزیجات پرووانس و سبزیجات تابستانی

برای افرادی که رژیم پروتئین بالایی دارند مانند ب) برای بیماران جراحی کاهش وزن ، بره کبابی منبع عالی پروتئین است که چربی کمی دارد و سرشار از مواد معدنی و مواد مغذی است. پختن بره در اوایل روز قبل از کباب کردن منجر به یک پروتئین خوش طعم و دلچسب می شود که همه خانواده می توانند از آن لذت ببرند.

گوسفند رایج ترین پروتئین حیوانی مصرف شده در جهان است. در حقیقت ، مردم در 1000 سال گذشته صرف ادویه جات ترشی جات و تکنیک درست پخت آن شده اند. بره یک غذای اصلی در نیمکره جنوبی به ویژه نیوزلند است. آفریقا ، هند و کشورهای مدیترانه ای همه روشهای متمایزی برای تهیه و مصرف گوسفند دارند. به گفته جورج ماتلجان از سالم ترین غذای جهان ، “آمریکایی ها کسری از میزان مصرف گوسفند در بسیاری از کشورهای دیگر جهان را با کیفیت کره مصرف می کنند.”

پای گوسفندی بدون استخوان امروزه به طور گسترده ای با قیمت مناسب در دسترس است. می توان آن را طبق سنت مدیترانه ای با ماریناد از گیاهان پرووانس و روغن زیتون به راحتی تهیه کرد. این ترکیب گیاهی بدون سدیم شامل رزماری ، آویشن ، مرزه ، اسطوخودوس و ادویه جات دیگر است. من 2 قاشق غذاخوری از گیاهان پروونس را با 1/4 فنجان روغن زیتون ترکیب می کنم و مخلوط را بر روی گوسفند در اوایل روز می مالم ، سپس آن را محکم در پلاستیک می پیچم و تا زمان کباب کردن در یخچال نگه می دارم. من همچنین تکه های پیاز و کدو تنبل (کدو سبز) را با همان مخلوط روغن زیتون و گیاهان پرووانس برای کباب کردن پس از اتمام بره و استراحت می ریزم تا پروتئین ها حل شوند و با آب طبیعی اضافه شود. گوسفند و سبزیجات یک وعده غذایی کامل هستند ، اگرچه برخی می توانند از نان های تفت داده کبابی به عنوان غذای جانبی لذت ببرند.

یک وعده 4 اونسی گوسفند و 3-4 لقمه سبزیجات کبابی برای رضایت بیشتر بیماران جراحی کاهش وزن بیش از حد کافی است. یک وعده 4 اونسی (114 گرم) گوسفند حاوی 229 کالری و 30 گرم پروتئین است. گوسفند منبع غنی تریپتوفان است ، یک اسید آمینه ارزشمند که بیشتر برای ایجاد خواب شناخته شده است. از آن مهمتر ، گوشت گوسفند منبع عالی سلنیوم ، ویتامین B12 ، نیاسین ، روی و فسفر است.

به دلایل ایمنی ، USDA توصیه می کند که گوسفند را تا حد کمیاب پخت ، که با دمای داخلی 145 درجه فارنهایت مشخص می شود ، بپزید. سرآشپزهای مدرسه قدیمی معمولاً گوسفند بیش از حد پخته می پزند ، که اغلب به آن “بره خاکستری” می گویند. گوشت گوسفند وقتی گرم است طعم بهتری دارد زیرا این طعم “بره” یا چرب را که اغلب بر کام کام نمی نشاند ، رام می کند. یک چاتنی یا سس میوه شیرین یا ژله نعناع کلاسیک برای بره خوش آمدید.

برای تعیین نیازهای غذایی خود به پروتئین ، فرد باید وزن بدن خود را بر حسب پوند در 36 ضرب کند که مجموع آن تعداد گرم پروتئین مورد نیاز در روز است. اکثر متخصصان تغذیه چاقی بین 60 تا 105 گرم پروتئین در روز برای بیماران خود توصیه کردند. همیشه برای توصیه های خاص با مرکز جراحی خود مشورت کنید.