بهترین راه ها برای غلبه بر عصبانیت و کنترل آن


حیوان نباشید – عصبانیت خود را تا دیر وقت کنترل کنید

اگر شما یک حیوان هستید ، اگر نه ، می توانید خشم خود را کنترل کنید و باید کنترل خشم خود را یاد بگیرید.به

تندخو هستید؟

عصبانیت ضعف شماست؟

آیا نمی دانید چگونه خشم خود را کنترل کنید؟

اگر همه این سوالات در شرایط فعلی شما درست است ، این مقاله برای شما مناسب است ، لطفاً هر نکته را با دقت بخوانید و این موارد را در زندگی روزمره خود به کار بگیرید.

تا دیر نشده عصبانیت خود را کنترل کنید

شما باید این کارها را انجام دهید و تمرین کنید زیرا عصبانیت بزرگترین دشمن همه است.

در اینجا مواردی وجود دارد که اگر می خواهید عصبانیت خود را کنترل کنید ، باید انجام دهید:

1. لبخند بزنید ، لبخند بزنید و لبخند بزنید – لبخند زدن بهترین راه برای کنترل خشم است

  • به جای نشان دادن خشم لبخند بزنید
  • برعکس عمل کن
  • به جای بلند صحبت کردن ، آرام صحبت کنید ،
  • به جای تنش ، آرامش داشته باشید
  • سعی کنید با گفتن هیچ کار مهم خود را راحت کنید ، رها کنید.
  • لبخند بزن ، لبخند بزن و لبخند بزن.

2- نفس عمیق بکشید – تنفس عمیق شما را ساکت می کند و به کنترل خشم شما کمک می کند

  • همانطور که می دانید مدیتیشن می تواند معجزه کند.
  • در مکانی آرام بنشینید ، چشمان خود را ببندید ، یک نفس عمیق بکشید و به آرامی آن را به بیرون پرتاب کنید.
  • یا اگر جایی دارید ، روی زمین بخوابید ، بگذارید بدن شما آرام شود و یک نفس عمیق بکشید و آن را بیرون بیندازید.
  • یوگا در چنین شرایطی مفید است.

3. دوچرخه سواری کنید و از عصبانیت دوری کنید

  • در محیطی تازه سوار شوید یا فقط مدتی آرام قدم بزنید و به تماشای طبیعت بپردازید.
  • دیگر به لحظات گذشته فکر نکنید.

4. موسیقی بخوانید یا پخش کنید – راه حل م toثر برای کنترل خشم

  • اگر علاقه ای به خوانندگی یا نواختن آلات موسیقی دارید ، باید این کار را انجام دهید.
  • به شما کمک می کند ذهن خود را پاک کنید.
  • موسیقی می تواند استرس و تنش شما را از بین ببرد.

5. صحبت را متوقف کنید و بروید – گاهی اوقات از خشم فرار کنید تا به خودتان کمک کنید

  • استراحت کنید و از مکان یا فردی که بر او عصبانی هستید فاصله بگیرید.
  • به شما زمان می دهد تا آرام شوید.
  • شما وقت خواهید داشت که بفهمید یا بفهمید چه کسی مسئول و اشتباه است ، این تقصیر شما یا آن شخص است ، شاید شما اشتباه خود را پیدا کرده و پس از درک اشتباه خود فراموش کرده و سعی کنید با موقعیت بهتر کنار بیایید.

6- نگاهی به خودتان بیندازید:

  • فقط به خودتان در آینه نگاه کنید و به خود بگویید که خشم یک مشکل است ، شما نمی توانید با عصبانیت شرایط را اداره کنید.
  • خشم برای شما و شخصی که با او صحبت می کنید مضر است. سعی کنید در سکوت درباره آنها بحث کنید.

7. خود را با نگرش مثبت و لبخند بیان کنید:

  • افکار خود را به خوبی بیان کنید ، فقط بی سر و صدا به آن شخص بگویید که من از دست شما عصبانی هستم ، لطفاً دیگر این کار را نکنید ، یا می توانید با دوست خود برای مشاوره مناسب صحبت کنید.
  • لبخند بزنید و به طرف مقابل لبخند بزنید و موقعیت خود را برای او بهتر توضیح دهید.
  • بدون استرس احساسی ، می توانید به آرامی صحبت کنید ، خود را ملایم بیان کنید و کمی مکث کنید.

۸- پیاده روی یا ورزش کنید:

  • هنگامی که ذهن شما کاملاً از عصبانیت و افکار پر شده است ، به دویدن یا ورزش در ورزشگاه بپردازید یا برای آرامش ذهن خود حرکات کششی انجام دهید.
  • بعد از دویدن و کشیدن احساس سبکی خواهید کرد.

9. آب سرد بنوشید یا دوش بگیرید (هیچ چیز بهتر از بیرون رفتن هنگام بارندگی نیست):

  • به یاد داشته باشید ، خشم مانند یک طوفان است ، می آید و می رود ، اما اگر در همان مکان بماند ، همه چیز را از بین می برد و بعد از آن که همه چیز را نابود کرد ، اگر برود ، هیچ فایده ای ندارد. زیرا هر آنچه تخریب شده است ، نمی توانیم به راحتی آن را بازسازی کنیم.
  • بنابراین اگر از دست کسی عصبانی هستید آب سرد بنوشید و سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید ، یا اگر در خانه هستید با آب سرد حمام کنید ، این به شما در کنترل خود کمک می کند.
  • دوش بگیرید و به خود بگویید ، بگذارید عصبانیت جاری شود و با آب کنار بروید.

10. شمارش تا 10 – برای کنترل عصبانیت تکرار کنید – کار می کند

  • چشمان خود را ببندید ، آرام باشید و اعداد را از 1 تا 10 بشمارید.
  • این مدت زمان کوتاه برای از بین بردن عصبانیت شما کافی است و به شما این فرصت را می دهد که قبل از انجام هرگونه اشتباهی فکر کنید.

ممنون که خواندید ،

لطفاً تا دیر نشده عصبانیت خود را کنترل کنید.