بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن – چگونه می توان رژیم مناسب را پیدا کرد؟

یافتن بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن به روش سالم و موفق می تواند هنگامی که برای اولین بار به این فکر می کنید که آیا می خواهید وزن خود را کاهش دهید یا احساس می کنید که لازم است ، یک کار دلهره آور باشد. در عصر اطلاعات امروزی ، می توانید کتاب ها ، مجلات ، وب سایت های اینترنتی و غیره را بیابید که روش های رژیم غذایی زیادی را با مشاوره در مورد آن روش ها ارائه می دهند. پس از کجا شروع میکنی؟ از خود شروع کنید شما باید بدانید که چقدر اضافه وزن دارید ، آیا و چقدر و چگونه می توانید این وزن اضافی را کنترل کنید. دانستن نحوه عملکرد غذا و یادگیری در مورد آن به شما کمک می کند تا بهترین رژیم کاهش وزن را برای خود پیدا کنید.

برای اینکه بدانید آیا اضافه وزن دارید ، شاخص وزن بدن خود را با تقسیم وزن خود بر مربع قد خود محاسبه کنید. به عنوان مثال ، اگر قد شما 5 فوت و 5 اینچ است ، با توجه به دستورالعمل های رژیم غذایی کمیته مشورتی در مورد دستورالعمل های رژیم غذایی برای آمریکایی ها ، 2000 ، حتی دارای وزن متوسط ​​150 کیلوگرم نخواهید بود. شما می توانید ماشین حساب های موجود در اینترنت را پیدا کنید که می توانید با استفاده از آنها بدانید که آیا نیاز به کاهش وزن دارید یا خیر. اگر طبق محاسبات خود نیاز به کاهش وزن دارید ، اگر کمی تحقیقات غذایی انجام دهید ، یافتن بهترین رژیم غذایی منحصر به فرد برای کاهش وزن آسان تر خواهد بود. کالری ها وزن بدن شما را کنترل می کنند.

بدن 70 درصد از انرژی / کالری دریافتی را به عنوان غذا برای حفظ آن نیاز دارد. تنها 30 درصد از غذایی که می خورید برای فعالیت بدنی به انرژی خارجی تبدیل می شود. به طور متوسط ​​، زنان سالم به 2000 کالری و مردان به 2500 کالری در روز نیاز دارند. اگر بسیار فعال هستید ، 500 کالری به این تعداد اضافه می کنید و اگر غیر فعال هستید ، 100 کالری را از بدن خود حذف می کنید. تقریباً 3500 کالری برای تولید 500 گرم یا 17.6 اونس چربی بدن نیاز است. بنابراین ، بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن یک رژیم غذایی خوب است که فقط حاوی کالری مورد نیاز بدن شما باشد. اگر بیش از نیاز روزانه خود غذا بخورید ، با پیاده روی یا ورزش آن را سوزانده اید. خوردن کالری کمتر در روز و ورزش روزانه هر روز باید یک یا دو پوند از اضافه وزن شما را در هفته کاهش دهد.