بهترین میان وعده برای تمرین قبل و بعد از تمرین بدنسازی


میان وعده قبل تمرین شما کمک کردید کارایی بیشتری در تمرینات خود داشته باشید. وعده بعد تمرین نیز همان اندازه میان وعده قبل تمرین حائز اندازه. این وعده های غذایی را حذف کنید حذف کنید. وعده های هوشمند برای قبل از باشگاه انتخاب کنید. اما برای دستوریابی به بهترین نتیجه قبل ، بعد و در حین تمرین چه بخوریم؟ در ادامه تنورز پاسخ این پرسش و بهترین میانوعده های قبل و بعد از ورزش اشاره کنید.

به دنبال تناسب تاثیرام هستید ، غذای اصلی در کنار تمرین تمرین خود را نشان دهید. وعده های غذایی که شامل مغذی ترین مواد غذایی می شود. در این مقاله به مکمل قبل تمرین اشاره موردکنیم. تغذیه مناسب و عالی قبل و بعد از ورزش مدنظر ما. موارد باید در عین بودن ، خوشمزه هم باشند تا شما به اندازه کافی لذت ببرید.

اضافه بر انتخاب بهترین میان وعده قبل تمرینمن میان وعده بعد تمرین همچنین مهم است. این وعده به ریکاوری و بازیابی عضلات شما کمک کرد. همچنین در عضله سازی نقش مهمی دارد.

قبل از ورزش ، چه چیزی بخوریم؟

دلایلی که میان وعده تمرین را امتحان کنید ، از بیحالی ، سرگیجه و حالت تهوع. همچنین میزان بازدهی را به مراتب افزایش داد. تغذیه مناسب در شروع تمرینات احتمال آسیب دیدگی را افزایش می دهد. این حال همیشه برای میل کردن وعده غذایی. یا حتی ممکن است اشتها را درک کنند. حتی خرید وعده قبل از تمرین همیشه امکان پذیر بوده است.

این است که تنها مشکلی در ورزش کردن با معده خالی است. اگر اگر مشکل قند خون دارید ، این کار را. اگر به دلایل مذکور تهیه نوشیدنی پروتئینی یا یک لقمه را ندارید ، نیاز دارید. به طور ایده آل ، قبل از عرق کردن ، بدن خود را با مواد مغذی تقویت کنید. همچنین قبل ، در حین و بعد از ورزش آب.

برای مشاوره بدنسازی آنلاین و دریافت برنامه تمرینات بدنسازی از مربیان تنورز کلیک کنید

بهترین میان وعده قبل تمرین

  1. برای بهترین میان وعده قبل تمرین خود زمان مشخصی را به اندازه مورد

ایده‌آل برای غذا 30 قبل از ورزش. این حالت غذا به ورزش کاملاً و کالری مفید آن نیز مصرف نشده است. این زمان با توجه به نیاز شما متغیر خواهد شد. به زمان مناسب برای آزمون و خطا.

اگر اولین کاری که صبح امروز افراد خاص ورزش می کنند ، احتمالاً نتوانید میان وعده قبل تمرین را کامل میل کنید. یک وعده کوچک یا مقدار کمی صبحانه به طور کامل کافی. در اواخر روز ورزش 30 1 از مواد غذایی مناسب را. واقعید 2 تا 3 از خوردن متعادل.

  1. به مقدار کافی آب بنوشید

از رفتن به باشگاه ، بدن خود را به خوبی آب. از روش های برای تنظیم آب عرسانی به بدن خود ، بررسی رنگ ادرارتان در صبح. گفته شده آکادمی تغذیه و غذا ، اگر مشابه لیموناد باشید ، نشان دهید آبدهی مناسب است. رنگ ادرار (مشابه با رنگ آب سیب) ، نشاندهنده آب.

روش استفاده برای مقدار آب لازم به زمان ورزش وجود دارد. واقعید دو تا سه قبل از ورزش دو لیوان آب. 10 تا 20 این است بدون خوردن بیش از حد آب ، هیدراته نبودن را به حداقل. آبآرسانی به انرژی و گرفتگی عضلانی خواهد انجامید.

حین و بعد تمرین به میزان کافی آب. 15 تا 30 یک لیوان آب. زیاد عرق ایجاد می کند یا ورزشی شما گرم است ، این امر بیشتر مورد نیاز است.

میان وعده بعد تمرین

  1. قبل از ورزش ، وعده افزود کربوهیدرات بخورید

کربوهیدرات در بهترین میان وعده تمرین قبل ، نقش مهمی دارد. کربوهیدرات مساوی با انرژی است. مصرف کربوهیدرات ، این درشت داخل بدن تبدیل شده و سپس وارد سلول های عضلانی شد. به هنگام ورزش به انرژی لازم برای استفاده از بیشترین میزانتان را. شما گلوکز را به گلیکوژن ذخیره کرده به وقت ورزش به سراغ این ذخایر.

به هنگام ورزش کمبود داشته باشید ، احساس ضعف و خستگی را مشاهده کنید. حالت به این که شما در بین تمرین آن را رها. برخی از کربوهیدراتهای قبل از افزایش بیشتر و تولید انرژی قوی. : میوه ، دو سر ، کیک برنج یا تکه نان. کربوهیدارتها همچنین مناسب مصرف میان وعده بعد تمرین. در ادامه به آن هم اشاره اشارهیم.

برای دریافت برنامه رژیم غذایی از تیم متخصص تنورز کلیک کنید

  1. بهترین میان وعده قبل از تمرین پروتئین است

بر کربوهیدرات ، بهتر است از تمرین کمی پروتئین نیز استفاده کنید. خصوص اگر تمرین با را در برنامه خود انجام دهید. ورزشهای استقامتی مانند بلند وزنه انجام ، پارگیهای در فیبرهای عضلانی رخ داد. زمان استراحت ، بدن شما پارگی های را در ابعاد میکرو ترمیم. عضلاتتان را قوی ازتر و بزرگتر از قبل ازسسازد. برای انجام تمام این فعالیتها به پروتئین نیاز.

این میان وعده از پروتئینی زود هضم بهره بردن. منابع عبارت: ماست یونانی ، بوقلمون ، آب پز یا لیوان شیر معمولی یا شیر. مراقب باشید که بیش از حد غذا نخورید تا اواسط ورزش را دل دل کنید.

مواد غذایی که خوردن قبل از تمرین تمرین را امتحان کنید

  • گرانولا
  • ماست یونانی به همراه گرانولا و توت
  • کیک برنجی با کره آجیل بر روی آن
  • یک سیب یا گلابی به همراه کره آجیل
  • میوه خشک شده به همراه آجیل مخلوط
  • بلغور جو دو سر به همراه کره بادامزمینی و میوه
  • ماهی سالمون کبابی شده ، برنج قهوه حق و سبزیجات تفت داده شده است
  • اسموتی با یک پیاله میوه و دو پیاله. (نصف آن را قبل از ورزش و مابقی را بعد از ورزش بخورید)

میان وعده قبل تمرین

بهترین میان وعده بعد تمرین چیست؟

از بهترین میانگین قبل از تمرین لازم است بعد از ورزش نیز غذا بخورید. غذا خوردن بعد از ورزش تغییر کالری مصرفی. است که گلیکوژنی را در حین ورزش مصرف کرده اید ، دوباره تغییر کرده است. خوردن پروتئین بعد ورزش ویژه بعد با وزنه منظور بهبود سریع یک ضرورت. جایگزین الکترولیت شد که آن را به وقت تعریق از دست. مواد معدنی هستند که برای تخلیه مناسب نورونی به نیاز نیاز دارند.

بعد از ورزش غذا درنهایت خسته شده و قند خون شما کاهش یافته است. با این کار ، از ترمیم بدن خود اقدام کنید. به طور کلی پس از تمرین عملیخورید ، می خواهید به هدف تناسب نیازامتان سخت شود. ادامه به مواد غذایی پس از تمرین اشاره.

  1. آبآرسانی مجدد را هرچه زودتر انجام دهید

بهترین میان وعده های بعدی بعد از تمرین ، نوشیدن آب نیز نقش مؤثری است. مایعات از دست رفته تمرین ، مهمتر از غذا خوردن سریع بعد از ورزش. به این دلیل که عرق مشکلکنید ، از آب خوردن دست. آب کافی بعد از متغیر عامل بستگی. میان آن را به زمان و شرایط محیطی و فیزیولوژی بدن هر فرد اشاره کنید.

به دنبال میزان میزان مورد نیاز است ، از ماشین حساب تلفن هوشمندتان کمک کنید. اندازهّگیری وزن خود در بعد از انجام و هر دو عدد را یادداشت کنید. بعد از ورزش ، 470 میلی لیتر مایعات برای هر 450 گرم وزن که از دست دادید ؛ آب بنوشید. از رنگ ادرار خود عنوان روشی برای وضعیت وضعیت کلی آب عرسانی خود استفاده کنید.

  1. مطمئن شوید که به زودی بعد از ورزش چیزی تفخورید

وعده پس از تمرین بهترین میان وعده قبل تمرین قابل توجه است. شکل که ورزشتان شدید بدنتان تمام انرژی خود را مصرف کرده است. قادر نیستید وعده غذایی را بلافاصله بعد از ورزش مصرف کنید ، نگران. کوچکی را میل کرده است بعد از ساعت وعده غذایی کاملی میل.

  1. کربوهیدرات و پروتئین مصرف کنید

میان وعده بعد تمرین ، و پروتئین را فراموش کنید. توجه داشته باشید که از ورزش ، تمام و قوای عضلات خود را مصرف کنید. وعده غذایی بعد از آن باید غنی از کربوهیدرات های مرکب باشد. نوع کربوهیدارت بارآرامی تجزیه و درنهایت با پروتئین سالم موفقین.

کربوهیدرات های مرکب شامل:

  • کینوآ
  • آجیل
  • برنج قهوه فشار
  • نان گندمی کامل

پروتئین سالم شامل:

  • توفو
  • لوبیا
  • ماهی

میان وعده

  1. ورزشکاران ممکن است به پروتئین نیاز بیشتری داشته باشند

(45 90 دقیقه). موضوع خصوصیاً در ورزشکاران به دنبال عضله سازی مهمتر هستند. داشتن بهترین میان وعده تمرین ابتدا باید میزان پروتئین مورد نیاز را تأمین کند.

پروتئین مورد نیاز راتا از فرمول زیر محاسبه استفاده کنید. آزمون و خطا داشته باشید. به احساس خود بعد از تغییر کوچکی که پروتئین مصرف می کنید به وجود می آورید ، توجه کنید. را که ممکن است معنای نیاز به بیشتر در شما باشد ، به یاد داشته باشید. اگر مطمئن نیستید با یک متخصص مشورت کنید.

چگونه مقدار پروتئین مورد نیاز بدن را در میان وعده عالی بعد از تمرین مشخص کرد؟

به خود را به کیلوگرم را دست.

بسیار خُب! عنوان مثال این کار برای شخصی که 59 کیلوگرم وزن دارد انجام داده است.

  • 59. این 24 تا 30.

که یک 800 30. اگر بلافاصله بعد تمرین وعده غذایی بخورید ، این مقدار به راحتی جذب بدن می شود. فرمول برای محاسبه نیازهای ورزشکاران استحکام زیادی در مدت زمان انجام کار دارد.

ورزش شما بسیار سخت است ، میزان پروتئین مورد نیاز قبل از تمرین کمتر خواهد شد. 25 20 پروتئین نیاز.

برخی از وعده های غذایی و میان وعده ای که برای تمرین بعد از تمرین مورد توجه قرار گرفته اند:

  • نصف موز
  • یک فنجان شیر کاکائو
  • اسموتی سبز غنی از پروتئین
  • دو عدد کراکر به همراه یک قاشق غذاخوری کره بادامزمینی
  • املت سبزیجات به همراه آووکادو و ½ پیاله سیب‌زمینی سرخ‌کرده
  • 1 تا 2 عدد تخم‌مرغ آب پز به همراه یک تکه نان تُست گندمی کامل
  • یک تکه نان تُست گندمی کامل به همراه یک قاشق غذاخوری کره بادامزمینی
  • 115 گرم ماهی قزل الآلا بخارپز شده با سیبزمینی شیرین پخته و اسفناج تفت داده شده
  • (20) آن را با سبزیجات داده شده و دو قاشق غذاخوری حمص پر.

اینجا بهترین میان وعده های قبل و بعد از ورزش را به شما پیشنهاد دهید. به خاطر داشته باشید که این وعده ها تنها برای راهنمایی شما هستند. در نتیجه ی می توانید میان وعده بعد تمرین متفاوتی انتخاب کنید. موضوع در مورد میان مدت قبل تمرین نیز صدق.

بدن هر شخص با دیگری متفاوت است. نتیجه نیازها و اولویت های نیز با هم متفاوت است. به طور کامل تغییر دهید در خوردن به منظور آزمون و خط ایده خوب. تغییر در رژیم غذایی تنها به تمریناتتان محدود.

بعد از تمرین

جمعبندی

میان وعده قبل تمرین از پروتئین است تا انرژی حین ورزش را خرید. تمرین وعده قبل از ضعف ، حالت تهوع و سرگیجه جلوگیری. آب را قبل ، بین پس از تمرین فراموش کنید. حتماً در برنامه خود یک میان تمرین قرار دهید بدین ترتیب بهتر عضلات خود را مشاهده کنید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 )
بارگذاری…


:

تن ورز (اقتباس از مقاله مقاله از سایت self.com)

صورت استفاده از این نام و آدرس تنورز را به عنوان منبع ذکر کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تندورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید.


N: 1711

در صورت تمایل واقعی از سایر برنامه های تخصصی تنورز در حوزه بدنسازی و تناسب اندام نیز بهره ببرید:

برنامه تمرین اختصاصی زیر نظر مربی

برنامه رژیم غذایی

برنامه اختصاصی مکمل ورزشی

برنامه فشرده بدنسازی بانوان در 6 هفته

برنامه فشرده عضلات سینه در 4 هفته

برنامه فشرده عضلات پا در 4 هفته

برنامه فشرده عضلات شکم و پهلو سیکس پک در 4 هفته

برنامه فشرده افزایش حجم بازو در 4 هفته

برنامه فشرده بدن تابستانی در 6 هفته

برنامه عمومی ورزش در خانه

برنامه مقدماتی ورزش در خانه

برنامه نیمه حرفه ای ورزش در خانه

برنامه حرفه ای ورزش در خانه

برنامه ورزش در محل کار

برنامه افزایش حجم باسن