بهترین و بدترین زمان روز برای خوردن غذاهای مورد علاقه خود – غذاهای سریع مناسب



رژیم گرفتن سخت است. این می تواند دست کم گرفتن سال باشد. پیدا کردن غذای مناسب به اندازه کافی سخت است ، اما وقتی غذای مناسب را در نظر بگیرید بار همچنین می تواند دلهره آور به نظر برسد حقیقت این است که خوردن یک وعده غذایی خاص ، بسته به اینکه در چه ساعتی از روز آن را می خورید ، تأثیرات بسیار متفاوتی بر بدن و متابولیسم شما خواهد داشت. بیایید نگاهی به برخی از بهترین (و بدترین) زمان ها برای خوردن غذاهای مورد علاقه خود بیندازیم.

صبح های ما قدرتمند هستند. شما در تمام طول روز لحن خود را تعیین می کنید ، و یک صبح زود خسته و بیدار می شوید و صبحانه ای بی فکر به دست می آورید در حالی که با عجله از در بیرون می روید فقط شما را شکست می دهد. بدتر از این ، اگر اصلا چیزی نخورید ، می توانید تا زمان ناهار از گرسنگی بمیرید. شما محکوم به سقوط خواهید بود زیرا بدن شما از بیشتر منابع خود برای هضم استفاده می کند. برای جلوگیری از این مشکلات ، کربوهیدراتهای سالم را از طریق بلغور جو دوسر یا شاید مقدار کمی میوه به بدن خود بدهید. این کربوهیدراتها در افزایش سوخت و ساز بدن در صبح مهم هستند. در حالت ایده آل ، باید سعی کنید صبحانه خود را ظرف 1-2 ساعت پس از بیدار شدن بخورید تا مطمئن شوید که بدن شما تا حد ممکن از این وعده استفاده می کند. از آنجا که بدن شما در جذب غذا در این مدت بسیار کارآمد است ، می توانید مقداری کالری اضافی برای این غذا مصرف کنید ، بنابراین از آن لذت ببرید!

وعده های بعد از ظهر نیز عالی هستند زیرا در بیشتر مواقع باید تقریباً تمام کالری هایی را که قبل از وعده غذایی بعدی می خورید سوزانید. حتی اگر بقیه روز کاری شما باقی مانده باشد و احتمالاً عصرها به باشگاه بروید ، بهتر است ، زیرا این کالری تقریباً به اتمام می رسد. در حالی که انتخاب گزینه های سالم هنوز مهم است ، نگرانی در مورد محدودیت کربوهیدرات ها چندان مهم نیست. به احتمال زیاد آنها را می سوزانید. در روزهای کاری از غذاهای سرخ کرده پرهیز کنید زیرا می تواند احساس تنبلی به شما بدهد و به جای آن یک وعده غذایی با مقداری پروتئین بدون چربی مانند ساندویچ مرغ کبابی با چیپس پخته یا سبزیجات میل کنید. با اتخاذ چنین تصمیماتی در هنگام استراحت ناهار ، نیازی به قهوه اضطراری برای بیدار ماندن و حفظ سطح انرژی طبیعی خود نخواهید داشت.

بعد از یک روز شلوغ دیگر در محل کار ، بهتر است یک پیتزای داغ سفارش دهید که وقتی به خانه می رسید آماده باشد. در حالی که این غذا خوشمزه و راحت است (و گاهی اوقات خوب است) ، مطمئناً شام های شما بیشتر از صبحانه بیشترین تأثیر را بر سلامت کلی شما خواهد گذاشت. خوردن یک وعده غذایی با کربوهیدرات بالا مانند پیتزا ، ماکارونی یا برنج در عصر به این معنی است که بدن شما از این کربوهیدرات ها بسیار کم استفاده می کند. بدن شما کربوهیدرات ها را به قند تبدیل می کند که برای تامین انرژی مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین اگر برای تهیه آن به شکر نیاز ندارید ، بدن شما آنها را به صورت چربی ذخیره می کند. به همین دلیل ، حذف کربوهیدرات ها و شکر به راحتی مفیدترین تغییری است که می توانید بلافاصله ایجاد کنید ، به خصوص اگر دیر شب یک دندان شیرین دارید. شب ها از پروتئین های بدون چربی مانند ماهی یا مرغ استفاده کنید. برخی از جایگزین های بدون قند مانند آجیل یا سبزیجات کم آب را امتحان کنید.

تغییر ساعت از روز که یک وعده غذایی را می خورید ممکن است بی اهمیت به نظر برسد ، اما تغییراتی مانند این نتیجه ای را به وجود می آورد که هرگز تصور نمی کردید. یک هفته کربوهیدرات صبح و ظهر امتحان کنید تا انرژی حیاتی در طول روز کار یا ورزش دوام بیاورد و عصرها ، پروتئین های بدون چربی مانند مرغ یا ماهی را امتحان کنید که تمام شب شما را سیر نگه می دارد. از خوردن میان وعده های شیرین مانند بستنی یا شیرینی در عصر خودداری کنید تا از ذخیره این قندها در بدن جلوگیری شود. احساس خود را بعد از 7 روز به ما اطلاع دهید!