بهترین کاردیو برای کاهش وزن کدام است؟

در حالی که کاردیو نقش مهمی در کاهش وزن ایفا می کند ، اما در صورت دستیابی و حفظ مزایای طولانی مدت ، باید با رژیم غذایی مناسب ترکیب شود. در حقیقت ، تغذیه مناسب یک عامل کلیدی در تلاش برای کاهش وزن و بهبود سلامت کلی شما است. با این حال ، هنگامی که با تمرینات قلبی مناسب برای کاهش وزن و همچنین برنامه های تمرین قدرتی ترکیب شود ، این ترکیب بیشتر نتیجه می دهد. بنابراین بهترین کاردیو برای کاهش وزن کدام است؟

این بستگی به توانایی های فیزیکی ، ترجیحات شخصی و محدودیت های شما دارد. اگر از دویدن لذت می برید ، باید کار پیدا کنید. اگر دویدن کار شماست پس باید بروید. چه بسکتبال باشد و چه ترکیبی از فعالیت های مختلف ، شما باید فعالیتی را انتخاب کنید که مناسب نیازهای شما باشد. مهمترین نکته در اینجا این است که مطمئن شوید فعالیتی را انتخاب می کنید که هر روز از آن لذت می برید و مطمئن شوید که با آن هماهنگ هستید. می توانید انتظار داشته باشید که هفته ای حدود 1 یا 2 پوند وزن کم کنید. اگر به این عدد در دراز مدت پایبند باشید ، قطعاً نتایج را خواهید دید. در اینجا برخی دیگر از فعالیت های قلبی که باید مورد توجه قرار گیرند ، وجود دارد.

راه رفتن سریع

این می تواند توسط مسیرهای داخلی ، تردمیل یا حتی بیرون باشد. یک مطالعه به این نتیجه رسید که زنان چاق که در تمرینات پیاده روی با فاصله زمانی 45 دقیقه در هر جلسه همراه با تمرینات تقویت کننده قدرتی به مدت 4 بار در هفته شرکت کردند ، توانستند 23 وزن را در مدت 16 هفته از دست بدهند. می توانید عصرها پیاده روی کنید و مناطق جدید محله خود را جستجو کنید تا پیاده روی جالب و سرگرم کننده باشد.

دویدن

این یک تمرین است که همه ما آن را درک می کنیم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با سرعت مورد نظر خود دویدن کنید. همچنین مطمئن شوید که کفش مناسب دارید تا دچار تاول نشوید.

دوچرخه ثابت

این یک تمرین مهم برای تقویت پاها و سوزاندن کالری است. هنگام تمرین با دوچرخه ورزشی ، مهم است که مطمئن شوید دستگاه برای مقاومت کافی تنظیم شده است. به این ترتیب از لگد زدن به دوچرخه خود اجتناب می کنید و در صورت لزوم می توانید با سرعت دوید.

دستگاه بیضوی

می توانید با تنظیم دستگاه در سطح راحت و اطمینان از اینکه با سرعت خود کار می کنید ، مطمئن شوید که به اندازه کافی برای سوزاندن کالری مناسب تمرین می کنید. چند فواصل کوتاه و با شدت بالا برای یک دوره 30 تا 60 ثانیه بسیار خوب عمل می کند و این ورزش باعث می شود که شما زیاد عرق کنید. مطمئن شوید 3 تا 5 دقیقه زمان برای خنک شدن دارید.

بسکتبال

شما می توانید به تنهایی سبدها را شلیک کنید یا با دوستان خود به یک بازی ملحق شوید. مطمئن شوید که در حین استفاده از هر دو سبد به حرکت خود ادامه می دهید. برای بهترین کاردیو برای کاهش وزن ، به Muscle Prodigy مراجعه کنید.