به دنبال ذهن آگاهی باشید – برای سلامتی مناسب باشید


طبق فرهنگ لغت کمبریج ، ذهن آگاهی به عنوان “تمرین آگاهی از بدن ، ذهن و احساسات خود در لحظه کنونی به منظور ایجاد احساس آرامش” توصیف می شود. سلامتی ، و حتی سلامتی شما باعث بهبود سلامت جسمی می شود. البته ، پیگیری مداوم ذهن آگاهی اغلب آسان تر از انجام آن است. با این حال ، چند راه ساده وجود دارد که می توانید از آنها آگاه باشید و سعی کنید ذهن آگاهی را دنبال کنید.

همیشه حضور داشته باشید

مهم نیست که کجا هستید یا چه می کنید ، آگاهانه انتخاب کنید که بیدار باشید و در تمام کارهایی که انجام می دهید با تمام وجود حضور داشته باشید. اغلب اوقات ما خود را در حال گذر از حرکات و انجام آنچه لازم است برای رسیدن به آنچه باید انجام شود به جای متعهد شدن به کاری که انجام می دهیم و حضور کامل در کار ، انجام می دهیم.

چند لحظه وقت بگذارید تا سرعت خود را کم کنید

“مشغول” اغلب کلمه ای است که تقریباً همه ما برای توضیح وضعیت فعلی خود استفاده می کنیم. قرار گرفتن در وضعیت فعلی “اشتغال” کامل و طاقت فرسا است. برای متوقف کردن ، کاهش سرعت و شارژ مجدد وقت بگذارید. اگر این زمان را برای تعادل مجدد و تمرکز مجدد بگذاریم ، می توانیم زمان کار بسیار هدفمندتر و کارآمدتر کار کنیم ، زیرا ما وقت خود را برای شارژ مجدد خود از نظر ذهنی و جسمی اختصاص داده ایم.

همیشه استرس را یک چیز بد نبینید

استرس همیشه نباید بد باشد. در واقع ، استرس در حد اعتدال می تواند به ما در انجام بهترین عملکرد کمک کند. اجازه دادن به استرس برای تشویق شما برای انجام کارها ، اما اجازه ندادن به مصرف ، می تواند در زندگی شخصی و حرفه ای شما مفید باشد.

روی نکات مثبت تمرکز کنید

بدبینی می تواند به ذهن آگاهی آسیب برساند. تمرکز روی چیزهای منفی که برای ما اتفاق می افتد آسان است. با این حال ، این موارد اغلب خارج از کنترل ما هستند. تمرکز بر همه چیزهایی که باید برای آنها سپاسگزار باشید بسیار مفیدتر از همه چیزهایی است که ممکن است از آنها ناراحت شوید.