به گفته کارشناسان ، شیرین کننده های بدون کالری: بدون بوئونو

بار دیگر ، شیرین کننده های غیر مغذی یا “مصنوعی” در سرتیتر خبرها قرار دارند. شواهد جدید نشان می دهد که تغییرات بیوشیمیایی منفی در بدن در پاسخ به این جایگزین های کم کالری قند رخ می دهد. 1

ما قبلاً می دانیم که قند تأثیرات مضر بر قند خون ، انسولین و دور کمر ما دارد. در حال حاضر همه می دانند که مصرف قنادی باید کاهش یابد و به حداقل برسد. سپس این شیرین کننده های عالی بدون کالری آمدند که طعم مشابهی را بدون همه عوارض جانبی ناسالم نوید می دادند. اگرچه در ابتدا ایمن تلقی می شد و FDA تأیید می کرد ، تحقیقات مدتی نشان داده است که آنها آنطور که تبلیغ می شود خوش خیم نیستند. در حال حاضر ما شواهد بیشتری داریم که نشان می دهد آنها بیشتر از فایده آنها آسیب می رسانند.

در این مطالعه جدید ، محققان گروه های متعددی از موش ها را گرفتند و یا از رژیم غذایی حاوی گلوکز ، فروکتوز یا شیرین کننده مصنوعی (آسپارتام یا آسسولفام پتاسیم) استفاده کردند. آسسولفام در فروشگاه های Sunnett یا Sweet One و آسپارتام به صورت Equal یا NutraSweet به فروش می رسد. هر دو در حال حاضر دارای شیرین کننده های مصنوعی تأیید شده توسط FDA هستند.

طی سه هفته ، محققان تفاوت های قابل ملاحظه ای بین گروه ها در هر نمونه خون گرفته شده پیدا کردند. آنها دریافتند که به نظر می رسد شیرین کننده های مصنوعی نحوه پردازش چربی و انرژی بدن را تغییر می دهند. آنها همچنین دریافتند که پتاسیم آسولفام در خون تجمع یافته و بر سلول های ردیف عروق خونی تأثیر منفی دارد.

خط پایین؟ فکر نکنید که تغییر به شیرین کننده های مصنوعی جواب می دهد. برای مثال ، چند نفر لاغر می بینید که در طول روز در حال نوشیدن نوشابه های رژیمی هستند؟ به نظر می رسد آنها کار نمی کنند. این مطالعه به ما کمک می کند تا دلیل آن را درک کنیم. علاوه بر این ، ادامه نوشیدن نوشیدنی های شیرین مانع توانایی عادت به نوشیدنی ها و غذاهای کمتر شیرین می شود. هوس های شیرین را به طور فعال حفظ می کند و مشکل هوس را حل نمی کند. در واقع ، با تحریک پاسخ انسولین می تواند اوضاع را بدتر کند ، اما وقتی قند واقعی وارد بدن نشود ، به نوعی قند خون را پایین می آورید و به اصطلاح “سقوط” می کنید. چرخه میل ادامه دارد.

مقاله با تلاش برای پاسخ به این س endsال به پایان می رسد که کدام بهتر است؟ شکر یا شیرین کننده های مصنوعی؟ هیچ کس چطور؟ توصیه من این است که از نوشیدنی های با طعم شیرین به طور کامل اجتناب کنید و همانطور که طبیعت در نظر داشت به آب قدیمی خوب بروید.

اما از آب متنفر هستید اگر این شما هستید ، به چند طعم ساده مانند لیمو ، لیمو یا سایر میوه هایی که در H20 شما خیس شده اند فکر کنید. شاید یک نوشیدنی مورد علاقه را به نصف برسانید و آب را افزایش دهید تا طعم شیرین آن کمتر و کمتر شود. اگر گازدار هستید لیموناد و آهک بنوشید. راه هایی برای تصمیم گیری بهتر در مورد جلوگیری از این مواد شیمیایی مضر برای همیشه در بدن وجود دارد.

در پایان ، اگر کاهش وزن ، کنترل قند خون و سلامت قلب از اهداف شما هستند ، باید از شیرین کننده های مصنوعی استفاده کنید. عادت زنانه.

1. https://www.sciencedaily.com/releases/2018/04/180423085440.htm