بیشترین افزایش وزن در محدودیت های همه گیر! چگونه می خواهید وزن خود را کاهش دهید؟: 5 نکته که باید در نظر داشته باشید!

یک مطالعه اخیر نشان داد که اکثر افراد به مرور زمان نسبت به ما وزن اضافه می کنند قرنطینه شخصی، یا در خانه بمانید ، خیلی بیشتر از حد معمول! در واقع ، میانگین افزایش وزن حدود 1.8 پوند در ماه بود و از آنجا که این بیماری همه گیر بیش از یک سال از عمر آن می گذرد ، برخی از آنها مقدار قابل توجهی از وزن ناخواسته را افزایش داده اند و غیره. بسیاری از مردم ، امروزه معتقدند که ما در نهایت ، کمی نور در انتهای تونل ببینید و شروع به بررسی ظاهر شخصی خود و غیره کرده و نحوه برخورد م thisثر با آن را در نظر بگیرید. سالانه میلیون ها نفر در برنامه های رژیم غذایی مختلف ، در حوالی بهار ، در لباس هایی که اغلب از آنها به عنوان مایو ، ذهنیت و غیره یاد می شود ، استفاده می کنند. اگر همه کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند ، باید به فکر بهترین راه پیش رو باشند ، این عوامل چه زمانی با هم ترکیب می شوند! با در نظر گرفتن این موضوع ، این مقاله سعی می کند به طور خلاصه پنج مورد را مورد بررسی ، بررسی ، بررسی و بحث قرار دهد تا بتوان شانس موفقیت این تلاش را افزایش داد.

1 طرز فکر / نگرش: خود را با معاینه گردن معاینه کنید و به بهترین حالت شخصی بروید! آیا متعهد می شوید که با مهارت ، نگرش و تمایل مثبت به پیشبرد مسئولیت و پشتکار ، فداکاری و انضباط لازم ادامه دهید؟

2 تأییدیه / خودیاری: با مزایای داشتن یک لیست تأیید خوب آشنا شوید و متعهد شوید که از آن برای کمک به شما در کاهش این پوندهای ناخواسته استفاده کنید! چگونه می خواهید از کیفیت و خودیاری برای افزایش شانس موفقیت خود استفاده کنید؟

3 انتخاب غذا / عادات غذایی / محدودیت های شخصی: عادات غذایی شخصی خود و غذاهایی را که ترجیح می دهید ، و همچنین محدودیت های شخصی که برای انجام کارهایی که مایل هستید انجام دهید ، مشخص کنید! به عنوان مثال ، برای کسی که به طور منظم ماهی و / یا مرغ ، سبزیجات خاص و غذاهای دیگر نمی خورد ، امتحان برنامه ای که بر آنها تأکید داشته باشد چندان فایده ای ندارد! انتخاب هایی که ما برای خودمان در بهترین مسیر انجام می دهیم ، اغلب بین این که یکی از معدود رژیم های موفق هستیم و بقیه ما تفاوت قائل می شویم!

چهارم سلامت عمومی / مشکلات و نگرانی ها: هرگز بدون مشورت با پزشک خود یک برنامه کاهش وزن را شروع نکنید تا مطمئن شوید که نحوه اقدام شما برای شما مناسب است! کاهش وزن اضافی ، نیاز به فداکاری ، فداکاری و نظم و انضباط و همچنین کاهش عوارض جانبی احتمالی دارد!

5 کدام روش برای شما منطقی است؟: کدام رژیم برای شما مناسب است؟ آیا رژیم غذایی و ورزش ، کالری کم ، چربی کم ، کربوهیدرات کم یا سایر روشها هوشمندانه ترین کار برای شما خواهد بود؟

اگر می خواهید پوندهای ناخواسته را با موفقیت از دست بدهید ، باید تمام اطلاعات فوق را کنترل و در نظر بگیرید! آیا به وظیفه خود عمل می کنید؟