تاب آوری! یک مارپیچ 2 دقیقه ای به سمت بالا!


EBT راه جدیدی را در پیش گرفته است. در سال 2007 ما سیستم 5 نقطه ای تنظیم و تنظیم احساسات و رفتار EBT ، “سیستم 5 نقطه ای” را کشف کردیم. این 14 سال پیش بود! از آن به بعد چه می کردیم؟ دریابید که چگونه می توانید این کار را آسان تر و سریعتر انجام دهید.

آخرین پیشرفت این است که از همان برنامه ای که احساسات را پردازش می کند و تغییرات رفتاری سازگارانه را ایجاد می کند می توان به سرعت استفاده کرد.

چیز جدید سریع است. به به تاثير گذار! با استفاده سریع از مهمترین مسیر مقاومت در مغز با استفاده از ابزار Be Positive and Take Action ، نیازی نیست در احساسات وارد شوید تا به سمت رفاه و انعطاف پذیری حرکت کنید.

چطور ممکنه؟ تحقیقات آنتونیو داماسیو را بخوانید (بخوانید: در جستجوی اسپینوزا) در مورد احساساتی که تحت احساسات هستند. با تمرکز حواس بر روی احساسات بدن ، کاربران برنامه می توانند بر احساسات و استرس تأثیر بگذارند. خیلی احساس امنیت می کند! ما همچنین می توانیم از دانش EBT در WORK استفاده کنیم. نیازی نیست نگران “احساس” و گیر افتادن باشید.

فقط کافی است یک یا دو دقیقه از طریق برنامه EBT بکشید و سپس احساس سوزن سوزن شدن را احساس کنید. این نشانه این است که شما در آرامش سیستم عصبی سمپاتیک پیشرفت کرده اید و سیستم عصبی پاراسمپاتیک را فعال کرده اید. همه چیز جمع می شود!

از آن در تمام روز استفاده کنید تا در بهترین حالت خود باشید و تا عصر به احتمال زیاد آماده می شوید برای ماجراجویی ، دوچرخه سواری یا مورد علاقه شخصی من: خوب بخوابید.

من عاشق نوشتن در نیمه های شب هستم ، که عادت سالمی نیست. این درباره سازش است و برای من کار می کند. با این حال ، پس از چند ساعت نوشتن ، باید بخوابم. من باید این “ایده های بزرگ” را همراه با تأمل و بازاندیشی خاموش کنم.

دست به برنامه EBT می زنم ، یکی دوبار آن را کنار می گذارم و سپس آرام و سریع به خواب می روم. همه اعضای EBT شامل ویدیوی جدید “2 دقیقه ای مارپیچ” و برنامه می شوند. آیا حمایت بیشتری می خواهید؟ به کارگاه های رایگان ما بیایید و ارائه دهنده متعهد و دارای مجوز EBT به شما کمک می کند تا شروع کنید.

رایج ترین نظر اعضا هنگام امتحان این عبارت “عجیب” است.

چگونه یک مارپیچ در مسیر مقاومت مغز چنین تغییری ایجاد می کند؟ ما نیاز به تحقیقات بیشتری داریم تا بفهمیم چرا اینقدر مفید است ، اما در عین حال ، از استفاده از آن لذت ببرید. از خود بپرسید: “چرا از استرس من جلوگیری نمی کنم و به راه خود ادامه نمی دهم؟”