تا زمانی که این بررسی را نخوانده اید رژیم بدون رژیم را امتحان نکنید

آیا از پیشرفت در رژیم غذایی بعدی خسته شده اید؟ بدون شک راه حل های زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند چربی ها را از بین ببرید از جمله رژیم ساحل جنوبی ، رژیم اتکین ، جنی کریگ ، دیده بان وزن و غیره. با این حال ، اکثر برنامه های رژیم غذایی شما را ملزم به محدود کردن برخی غذاها یا کالری می کند. به عنوان مثال ، برای کاهش وزن با استفاده از Weight Watcher ، باید سیستم نقطه غذایی را بشناسید. در نتیجه ، ممکن است تحت قوانین رژیم (باید ها و نباید ها) و توصیه ها قرار بگیرید. اگر در این دسته قرار می گیرید ، می توانید منتظر رژیم جدید No-S باشید.

من به عنوان یک مکنده برای برنامه کاهش وزن ، هرگز برنامه ای ساده تر از رژیم No-S ندیده ام. فقط سه قانون وجود دارد که باید رعایت شود:

  • بین وعده های غذایی تنقلات وجود ندارد. شما می توانید هر چیزی را در طول غذا بخورید ، اگرچه سهم شما به یک بشقاب محدود می شود.
  • بدون ثانیه: همانطور که قبلاً ذکر شد ، فقط یک بشقاب غذا در طول غذا مجاز است. دیگر نمی توانی برگردی.
  • بدون شیرینی: بدون شکر ، لیموناد و نوشیدنی آب “شربت”.

با این وجود ، برخی از S (یکشنبه ، شنبه و روز ویژه انتخاب شده) مجاز هستند. روزهای خاص شامل تعطیلات ملی ، جشن های مذهبی و جشن تولد دوستان یا خانواده است. در این روزهای “S” می توانید قوانین را آرام کنید ، فقط در آنها زیاده روی نکنید.

بسیاری از افراد رژیم No-S را امتحان کرده و اصرار دارند که این رژیم م worksثر است. برنامه رژیم غذایی عادات غذایی سالم و شیوه زندگی سالم را ترویج می کند. با این حال ، یکی از مشکلاتی که من با برنامه رژیم غذایی دارم ، قانون ضد اسنک است. البته همه میان وعده ها چرب و ناسالم نیستند. شما باید میان وعده های غذایی سالم (مانند میوه ها ، آجیل ، بادام و دانه ها) بین وعده های غذایی داشته باشید. میان وعده های سالم به کنترل پرخوری شما کمک می کند و انرژی و مواد مغذی اضافی را تأمین می کند.

من متقاعد شده ام که رژیم No-S یک برنامه غذایی جامد است. به نظر می رسد بیشتر یک شیوه زندگی است تا یک برنامه کاهش وزن. شما مطمئناً با رژیم No-S وزن خود را کاهش می دهید ، اما می تواند کند باشد. انتظار معجزه نداشته باشید