تغذیه سالم کودکان در روزهای زمستانی – دکتر رویا خادمیان


تغذیه سالم کودکان در روزهای زمستانی

در فصل زمستان کودکان هم مانند سالان را سپری می کنند ، به ویژه که به دلیل شیوع کرونا آمد آاد الا مد آاد را مانند هموپد دموپد مد د بد مد موپد مد د ب د بد موپد موپد مد د. چنین شرایط تغذیه سالم بسیار ویژه به ویژه برای کودکان و در سن رشد. با کاهش تابش نور خورشید و کاهش دما افزایش می یابد سالم و مفید شادابی و. بنابراین باید برای همه موارد یادشده فکری کرد. در ادامه با ما همراه باشید …

سبزی

شما به احتمال زیاد همه سبزیها برای انجام اید دانید که ذائقه او چگونه است و کمی تزیین کرده و اضافه کرده اید که در رژیم غذایی کلم دارای خواص سرطانی است ، این سبزی طعم دارد و در غذاها و سالادها استفاده می شود. کلم سرشار از انواع مختلف چون A ، C ، K و B است و منبعی پروتئین ، منیزیم ، پتاسیم منگنز محسکوک به میم. ود که به رشد ش

کدو حلوایی

حلوایی سرشار از انواع هاست که قلب و ارتقای سیستم بدن کمک می کند. حلوایی ویتامین A و کاروتنوئید دارد که میزان را در وضعیت تعمیر حفظ می کند به همین دلیل باید در برنامه غذاییودهفگیت برنامه ریزی شود.

قارچ

قارچ سرشار از انواع موادمعدنی و ویتامین هاست که از آن ها می توان به اسید پانتوتنیک ، ویتامین B5 ، ریبوفلاوین ، نیاسین ، پتاسیم ، فسفر ، مس سلنیوم اشاره کرد ، برخی از کودکان قارچ را دوست دارم اما من آن را به غذاهایی چون سوپ ، سالاد و ماکارونی به کار ببرید.

سالمون

موجود در سالمون و اسیدهای چرب 3 ماهی اولیه ابتلا به افسردگی ایجاد. کودکان ماهی سالمون را آبپپز یا سرخ شده ، دوست.

میوه های زمستانی

برخى میوه ها سرشار از ویتامین C و فیبر و بیشتر کلسیم ، منیزیم ، فسفر و پتاسیم ه استند که برای باب سن برای باب سن و است خواسته از خوردن این میوه ها ، نارنگی که در هنگام کار راحت می خواهید لذت ببرید. افزودن مواد C ، B6 ، فولات ، B5 ، و پتاسیم می باشد ، جدا شده و به اضافه شده است.

برای بهرمندی از رژیم غذایی آنلاین دکتر رویا خادمیان بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دریافت رژیم غذایی اینترنتی دکتر رویا خادمیان