تمرین کاهش وزن جانبی با 10 روش کاربردی


از دست دادن چربی شکم و پهلو برای همه ما یک چالش بزرگ است. بسیاری از افراد سعی می کنند تمرینات با وزنه های جانبی مانند حرکت کرانچ و سایر حرکات شکمی که ماهیچه مایل مورب را هدف قرار می دهند را انتخاب کنند. چربی را در ناحیه کناری آب کنید و دور کمرتان را باریک کنید. برخی نیز ورزش را به عنوان راهی برای کاهش سریع وزن انتخاب می کنند. اما این حرکات متعدد برای لاغری صفحات مثر نیست.

ورزش راهی م effectiveثر برای کاهش وزن است ، اما کافی نیست. برای کاهش وزن ، باید همه نکات را با هم رعایت کنید ، رژیم غذایی ، ورزش و شیوه زندگی سالم در کنار هم به کاهش وزن کمک می کند.

برای کاهش وزن چه تمریناتی باید انجام دهیم؟

همه تمرینات برای تمرینات لاغری پهلو و شکم م areثر نیستند ، این مقاله برخی از تمرینات لاغری پهلو را معرفی می کند که بسیار مثر هستند. به یاد داشته باشید که انجام صحیح ورزش بسیار مهم است.

تخته جانبی

برای انجام پلانک کناری ، به پهلو و روی یک آرنج دراز بکشید و باسن خود را به سمت بالا بکشید تا یک خط مستقیم از شانه ها تا پاها ایجاد کنید. 5 ثانیه در این حالت بمانید ، سپس باسن خود را به سمت زمین بکشید و آنها را به سمت بالا بلند کنید. مطمئن شوید که لگن شما به زمین برخورد نمی کند.

این کار را به مدت یک دقیقه یا 10 بار انجام دهید و سپس طرف خود را تغییر دهید.

تمرینات شکمی و جانبی

تخته بالا – سالن بالا به پایین

در حالت پلانک با بازوهای صاف ، از شانه ها تا انگشتان پا ، در امتداد یک خط مستقیم بنشینید. آرنج چپ و سپس آرنج راست خود را به سمت زمین خم کنید و بدن خود را در حالت تخته قرار دهید. سپس دست ها را صاف کرده و به حالت قبلی بازگردید. این حرکت را 10 بار تکرار کنید.

لاغری جانبی

کناره کتل بل خم می شود

بایستید و پاها را به عرض شانه باز کنید. یک کتری زنگوله را در دست راست خود نگه دارید ، کمی به سمت راست خم شوید و بگذارید وزن روی زمین آویزان شود. سپس به حالت ایستاده بازگردید.

این کار را 10 بار به راست و سپس 10 بار به سمت چپ انجام دهید.

تمرینات لاغری

اسکات را با اسکوات پیچ و تاب Kettlebell حرکت دهید

یک کتری ناقوس را با هر دو دست ، آرنج های خم شده و بازوها به سینه خود بسته نگه دارید. اسکوات را در حالی که اسکوات را نگه می دارید در حالی که تنه خود را به راست می پیچانید نگه دارید. سپس متوقف شده و به حالت اولیه بازگردید. سپس با اسکات به چپ بروید. این کار را 10 بار پشت سر هم انجام دهید.

اسکات کاتل بل

حرکت توپ زانو

این حرکت همچنین به باریک شدن صفحات کمک می کند. به پشت روی زمین دراز بکشید ، زانوها را خم کنید و کف پای خود را صاف روی زمین قرار دهید. دستان خود را در دو طرف شانه ها قرار دهید تا بتوانید تعادل خود را حفظ کنید. یک توپ متوسط ​​را بین زانوها نگه دارید و فشار دهید. پاهای خود را از زمین بلند کرده و طوری بلند کنید که پاهایتان در امتداد سقف قرار بگیرند. سپس به آرامی زانوها را به یک طرف بدن خود (راست یا چپ) بیاورید اما پشت خود را صاف نگه دارید بدون اینکه زانوها را پایین بیاورید. این حرکت به لاغری صفحات کمک زیادی می کند.

در حین انجام این کار ، اطمینان حاصل کنید که توپ را بین پاهای خود نگه داشته اید تا حرکت نکند یا زمین نخورد. زانوها را به حالت اول (یعنی در امتداد سقف) بیاورید ، سپس در جهت مخالف حرکت کنید.

این حرکت را در 2 ست 10 تایی انجام دهید.

تمرینات لاغری

چوب بری

حرکت چوب شکستن یک تمرین کاهش وزن جانبی است که به طور م worksثر کار می کند. بایستید و پاها را به عرض شانه باز کنید. یک شیشه یا وزنه را با هر دو دست جلوی خود نگه دارید. وزنه خود را روی پای چپ بگذارید و تنه خود را به سمت چپ بچرخانید و دستان خود را به صورت مورب به بالای شانه چپ خود حرکت دهید. بدن خود را به راست بچرخانید ، وزن خود را روی پای راست خود قرار دهید و وزن دست خود را به سمت پایین ران راست خود منتقل کنید. هنگام حرکت پاها و زانوها را در یک محور نگه دارید. توجه داشته باشید که می توانید این حرکت را با کش نیز انجام دهید.

این حرکت را 10 بار انجام دهید ، سپس جهت حرکت را تغییر دهید.

لاغری طرف

دوقلوهای روسی

روی زمین بنشینید و زانوها را خم کرده و کف پاها صاف باشد. وزنه ای را با هر دو دست نگه دارید و بازوها را به جلو بکشید. کمر باید 45 درجه به عقب برگردد. تنه خود را به راست بچرخانید و بگذارید بازوها در راستای قفسه سینه و راست و به سمت زمین قرار بگیرند. سپس به چپ بپیچ.

نکته: برای دشوارتر شدن این حرکت ، پاهای خود را چند سانت از زمین بلند کنید و با چرخاندن قسمت بالای بدن ، پاها را ثابت نگه دارید. این حرکت را در دو ست 10 تایی انجام دهید.

چرخش روسی

حرکت پای مورب پایک

به پشت ، رو به سقف دراز بکشید ، پاها را به هم نزدیک کرده و کاملاً بکشید. باسن خود را کمی به سمت چپ بچرخانید تا پاهای شما نیز به سمت چپ متمایل شوند. حالا دست چپ خود را پشت سر بگذارید و دست راست خود را با کف دست به سمت زمین از بدن خود بیرون بکشید. سپس ، با کمک عضلات شکم و لگن ، پاهای خود را کمی بلند کنید ، اما مطمئن شوید که پاها هنوز به سمت چپ کج شده اند. سپس به آرامی پاهای خود را روی زمین بگذارید. این کار را 30 تا 40 بار انجام دهید و سپس جهت را تغییر دهید.

ورزش برای کاهش وزن

حرکت crunch-بلند کردن قسمت داخلی ران

برای انجام این کار ، پشت خود را روی زمین دراز بکشید و پاها را باز کنید. انگشتان پای شما باید رو به بالا باشد و دستان شما باید پشت سر شما باشد. پای راست خود را بلند کرده و با انگشتان پای خود به سمت بیرون بچرخانید. با قسمت داخلی ران ، به آرامی پای خود را به نقطه شروع برسانید. سپس این حرکت را با پای چپ خود در جهت مخالف انجام دهید. این حرکت را 30 تا 40 بار تکرار کنید.

لاغری پهلو با ورزش

حرکت پیک وزنی

برای این حرکت به دمبل یا وزنه نیاز دارید. به پشت ، رو به سقف ، پاها را کنار هم دراز بکشید و بکشید. با نگه داشتن وزنی بین 1 تا 2 کیلوگرم در دست چپ ، دست راست خود را زیر سر خود قرار دهید و دست چپ خود را به سمت بدن خود بکشید و پاها را بالا بیاورید و آنها را با زاویه 90 درجه تا زانو خم کنید. هنگام حرکت بدن خود را محکم کنید. سپس به حالت اولیه برگردید و این حرکت را 30 تا 40 بار تکرار کنید ، سپس این حرکت را با دست دیگر تکرار کنید.

تمریناتی برای لاغری پهلوها

آیا امکان کاهش وزن از کنار با حلقه ورزشی وجود دارد؟

اگرچه به نظر می رسد لاستیک ها روی عضلات پشت و شکم کار می کنند و اکثر مردم فکر می کنند استفاده از تایر به کوچک شدن کمر و شکم کمک می کند ، اما این تصور غلطی است. کرلینگ کالری می سوزاند و می توانید آن را به عنوان یک تمرین قدرتی انجام دهید ، اما این کار به از بین بردن چربی موضعی در ناحیه لگن و شکم کمک نمی کند و یک تمرین وزنی نیست.

هنگام دوچرخه سواری وزن خود را به صورت جانبی کاهش دهید

دوچرخه سواری یکی از موثرترین و جامع ترین تمریناتی است که اگر به درستی انجام شود به سوزاندن چربی در تمام نقاط بدن کمک می کند. دوچرخه سواری نوعی ورزش قلبی عروقی است که وقتی با سرعت و شیب مناسب انجام شود ، به افزایش ضربان قلب شما کمک می کند و همچنین احتمال چربی سوزی و کاهش وزن با ورزش بیشتر است.

علاوه بر این ، قسمت های مختلف بدن در دوچرخه سواری نقش دارند ، بنابراین سوزاندن کالری با این ورزش بسیار راحت تر از ورزش های دیگر است. بنابراین ، دوچرخه سواری به عنوان یک تمرین م forثر برای سوزاندن چربی در تمام نقاط بدن معرفی می شود و بنابراین بر چربی های شکم و باسن نیز تأثیر می گذارد. برای کاهش وزن در پهلوها و سایر قسمتهای بدن می توانید دوچرخه سواری کنید.

علاوه بر ورزش ، روش ها و نکات دیگری نیز وجود دارد

در این مقاله انواع مختلفی از تمرینات کاهش وزن مفصل ران و شکم را خواهید آموخت. همه این تمرینات و رژیم های غذایی به کاهش وزن کمک زیادی می کند و همچنین در حفظ سلامت جسمی و روحی شما م areثر است ، اما به یاد داشته باشید که مسیر ورزش و رژیم غذایی نیاز به صبر زیاد و همچنین اراده قوی دارد.

شرکت مداریا ، تولید کننده تجهیزات لاغری با جدیدترین فناوری های روز دنیا ، در این مسیر به شما کمک می کند و سریعتر وزن کم می کنید.

دستگاه mCare یکی از دستگاه های لاغری شرکت مداریا است که به لاغری کناره ها کمک می کند و در از بین بردن سلولیت بسیار مثر است. اساس کار من رول مکش است. رول ساکشن از یک تکنیک غیر مکانیکی و غیر تهاجمی برای تقویت سلول ها و تحریک پوست استفاده می کند. رول ساکشن جریان خون به بافت را افزایش می دهد و می تواند برای مناطق مختلف پوست استفاده شود.

مقاله مرتبط