جعفری تازه را فریز کرده و ذخیره کنید


من اغلب در دستور العمل های کتاب آشپزی خود از گیاهان تازه استفاده می کنم بهترین دستور العمل های سلست بدون گلوتن و بدون حساسیتبه گیاهان برای چاشنی غذاها ایده آل هستند. یکی از گیاهان مورد علاقه من جعفری است.

جعفری را می توان در سالاد ، به عنوان غذای جانبی و همچنین برای پخت و پز استفاده کرد. این گیاه سبز برگ منبع خوبی از فیبر ، ویتامین A ، ویتامین C ، ویتامین K ، اسید فولیک ، کلسیم ، آهن ، منیزیم ، پتاسیم ، مس و منگنز است.

جعفری تازه از کجا پیدا کنم

جعفری یک گیاه آسان برای رشد است. می توانید آن را در خارج از باغ خود در ماه های گرم و یا در داخل خانه در گلدان در ماه های سردتر پرورش دهید.

و اگر انگشت شست سبز ندارید ، جعفری ارگانیک را معمولاً می توانید در خواربارفروشی محلی خود پیدا کنید.

جعفری تازه را فریز کرده و ذخیره کنید

جعفری یکی از راحت ترین گیاهان برای نگهداری و فریز کردن است.

با قیچی آشپزخانه یک سانتی متر از پایین ساقه ها را ببرید ، سپس جعفری را خیلی خوب بشویید.

جعفری را در یک کاسه یا فنجان با آب کافی بریزید تا فقط دو اینچ پایینی ساقه ها در آب باشد. بگذارید برگها خشک شوند. (جعفری می تواند یک یا دو روز قبل از اقدام به مرحله بعدی در آب بماند. این نیز یک راه عالی برای احیای جعفری بسیار پژمرده است.)

آن را خاموش کنید برگها با انگشتانت اشکالی ندارد اگر می توانید چند تکه ساقه نیز تهیه کنید.

غذاساز خود را داخل دستگاه قرار دهید.

پردازنده خود را چندین بار پالس کنید (مختصر آن را روشن کنید) تا جعفری به خوبی خرد شود.

جعفری را در کیسه پلاستیکی فریزر قرار دهید ، برچسب زده و در فریزر نگهداری کنید. جعفری را می توان در فریزر تا شش ماه نگهداری کرد.