حقایق رژیم اتکینز – نحوه عملکرد رژیم اتکینز

از زمان انتشار ، دکتر انقلاب رژیم غذایی جدید اتکینز میلیون ها فروخت. وعده کاهش سریع وزن بدون رژیم های معمول کم چرب ، کم کالری و کم طعم که افراد چاق به آن عادت داشتند ، با حمایت گسترده ای روبرو شد. با این حال ، اگر رژیم غذایی کار نمی کرد ، این تجدید نظر در طول سالها دوام نمی آورد. واقعیت این است که رژیم اتکینز مثر است. این که چگونه و چرا کار می کند ، به همان اندازه جادویی نیست که همه به نظر می رسد.

تاریخچه رژیم اتکینز – میلیون ها متخصص تغذیه می گویند که این رژیم م worksثر است و صدها پوند از دست می دهد

هنگامی که کتاب دکتر اتکینز برای اولین بار به کتابفروشی های سراسر کشور رسید ، افراد زیادی آن را خریدند. به نظر می رسید که هر نوع رژیم غذایی جدیدی که ظاهر می شود یک میلیون نفر را ناامید می کند تا آن را امتحان کنند. متأسفانه اکثر رژیم ها جواب نداد. رژیم های عجیب و غریب راهی برای ایجاد رژیم های یو یو داشتند که ابتدا وزن زیادی را از دست دادند و سپس پس از اتمام رژیم غذایی شدید مجدداً همه آنها را دوباره تنظیم کردند. اما رژیم اتکینز متفاوت بود. کار کرد ؛ و به کار خود ادامه داد افرادی که هرگز وزن کم نکرده بودند ، ناگهان ده ، بیست و یا حتی صد پوند وزن کم کردند ، همه به خاطر رژیم اتکینز.

رژیم اتکینز صنعت کاملاً جدیدی را ایجاد کرد. هزاران غذای رژیمی اتکینز ، کتاب آشپزی اتکینز ، راهنماها و موارد دیگر را تولید کرد. سپاهان طرفداران آتکینز که به دنبال غذاهای بدون کربوهیدرات بودند حتی صنعت رستوران را متحول کردند. همه چیز ، از رستوران های فست فود گرفته تا رستوران های زنجیره ای گرفته تا رستوران های لذیذ ، همه غذاهای کم کربوهیدرات یا بدون کربوهیدرات را برای برآورده ساختن تقاضای رستوران هایی که از سفارش نان بدون همبرگر خسته شده بودند ، آغاز کردند.

دکتر. رژیم غذایی ایجاد شده توسط اتکینز نیز جنجال زیادی ایجاد کرد. متخصصان تغذیه ادعا کردند که دریافت رژیم غذایی روزانه از طریق رژیم غذایی تجویز شده توسط دکتر اتکینز دشوار یا غیرممکن است. پزشکان قلب و محققان پزشکی نگران بودند که موج عظیمی از آمریکایی هایی که گوشت قرمز بیشتری مصرف می کنند ، دستورالعمل بیماری های قلبی ، کلسترول بالا و حملات قلبی باشند. حتی شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه خود اتکینز چاق تر و کمتر سالم شده بود تا زمانی که در زمان مرگ به شدت چاق شد.

با وجود این هشدارهای فوری و گاه اغراق آمیز ، مردم همچنان از رژیم اتکینز و مشتقات کم کربوهیدرات آن مانند رژیم منطقه ، رژیم مدیترانه ای و رژیم ساحل جنوبی استفاده کردند ، به یک دلیل ساده: رژیم غذایی م workedثر بود و افراد وزن خود را کاهش دادند.

آتکینز چگونه کار می کند – چرا رژیم های کم کربوهیدرات پوند را کاهش می دهند وقتی هیچ چیز دیگری کار نمی کند

باورنکردنی ترین نکته در مورد رژیم اتکینز میزان موفقیت آن بود. افرادی که قبلاً نتوانسته اند وزن خود را کاهش دهند ، می توانند مانند آب وزن خود را کاهش دهند. حتی افرادی که اضافه وزن نداشتند می توانستند از اتکینز برای کاهش 5 یا 10 پوند آخر استفاده کنند. حتی ستارگان هالیوود اعتراف کردند که از رژیم اتکینز و بعداً از سایر رژیم های کم کربوهیدرات یا بدون کربوهیدرات استفاده کردند.

چه چیزی رژیم های کم کربوهیدرات را به اندازه کمک به کاهش وزن موثر می کند؟

آیا همانطور که نویسندگان آن ادعا می کنند ، بیولوژی داخلی در کار است؟ آیا این حقیقت که با وجود رژیم غذایی بسیار چرب ، افراد مدیترانه ای به ندرت چاق هستند حقیقت دارد؟ آیا علم در گذشته همه چیز را اشتباه گرفته است؟ آیا توطئه ملی برای مجبور کردن مردم به خوردن غذاهای خسته کننده و سالم وجود داشت؟

این که آیا هر یک از جملات بالا صحت دارد موضوع بحث قابل ملاحظه ای است. از قضا ، هیچ یک از آنها هیچ ارتباطی با دلیل عملکرد اتکینز و دلیل عملکرد رژیم های کم کربوهیدرات دیگر ندارند.

رژیم های کم کربوهیدرات نهایی آخرین بازاریابی است

اگر رژیم کم کربوهیدرات یک رژیم ارگانیک برتر نیست ، چرا افرادی که از رژیم اتکینز یا رژیم ساحل جنوبی یا رژیم منطقه استفاده می کنند اینقدر وزن کم می کنند؟

به طور خلاصه ، بازاریابی. یا به عبارت دقیق تر ، پیچ و خم های بسیار هوشمندانه ای ایجاد می کند و حواس او را پرت می کند.

رژیم های غذایی قبل از اتکینز همه از یک چیز رنج می بردند و به مردم می گفتند که چه چیزی نخورند. موفقیت رژیم اتکینز این بود که این الگو را روی سر خود چرخاند. به جای اینکه به مردم بگوید چه چیزی نمی توانند بخورند ، او به آنها گفت که چه چیزی می توانند بخورند و به آنها گفت که می توانند بیکن بخورند.

اگر تا به حال با شخصی که رژیم اتکینز داشت صحبت کرده اید ، ناگزیر همه آنها یک چیز را به شما گفته اند. آنها گفتند می توانند با این رژیم جدید بیکن بخورند! مثل نقل کتاب بود. ممکن است به غذاهای دیگری که ممکن است آنها بخورند نیز اشاره کرده باشید ، غذاهایی مانند مرغ سرخ شده ، کوفته و انواع غذاهای خوشمزه که قبلاً ممنوع بود. سپس در پایان آنها گفتند که این فقط یک فکر بعد است که آنها نمی توانند کربوهیدرات بخورند.

از قضا ، دلیل موفقیت رژیم های کم کربوهیدرات مانند اتکینز این است که حذف کربوهیدرات ها در واقع همه چیزهایی را که از رژیم معمولی ممنوع است ، حذف می کند. فقط این کار را بسیار بهتر انجام می دهد ، و سپس آنها رژیم غذایی را استخوان می اندازند: نگران نباشید ، شما هنوز هم می توانید بیکن بخورید.

اکثر رژیم های غذایی بسیار سختگیرانه هستند. آنها سعی می کنند هر غذایی را که به هر طریقی می تواند منجر به افزایش وزن شود حذف کنند ، مهم نیست که چقدر یک عامل م minorثر باشد. واقعیت این است که تعداد کمی از افراد دارای اضافه وزن چاق هستند زیرا استیک زیاد یا مرغ زیاد می خورند. آنها اضافه وزن دارند زیرا در خوردن چیپس و آب نبات ، پیراشکی و مافین و دسرها پرخوری می کنند که همه آنها به وضوح در رژیم معمولی و رژیم کم کربوهیدرات ممنوع است.

همانطور که پیداست ، تقریباً هر کدام از غذاهایی که بیش از حد خورده شده اند و کم کالری هستند که آمریکایی ها را به چاق ترین کشور روی زمین تبدیل کرده اند ، یک ویژگی مشترک مشترک دارند: همه آنها کربوهیدرات بالایی دارند. وقتی در نظر بگیرید که شکر حاوی کربوهیدرات است ، تعجب آور نیست. خداحافظ شیرینی. همچنین مقدار زیادی کربوهیدرات آن غذاهای کم کالری و میان وعده هایی است که همه هنگام شمارش کالری ، چیزهایی مانند نان ، رولت و حتی نشاسته های کم مواد مغذی مانند سیب زمینی و برنج فراموش می کنند.

در نهایت رژیم اتکینز انقلاب جدیدی نبود. این همان توصیه ای بود که افراد چاق همیشه دریافت می کردند. فقط عبارت تغییر کرده است. به جای شیرینی ، آب نبات ، دسر ، نوشابه ، آب میوه ، خامه قهوه ، کلوچه ، پیراشکی و غیره. “

تنها تفاوت واقعی این است که انقلاب رژیم غذایی جدید اتکینز در تلاش برای ممنوعیت سایر چیزهایی که ممکن است خواص رژیم غذایی مانند بیکن ، گوشت گاو و گوشت خوک باشد ، زیاد پیش نرفت. این نبوغ پشت رژیم کم کربوهیدرات بود. همانطور که پیداست ، چیزهایی مانند گوشت خود تنظیم می شوند. خوردن 5 استیک حتی زمانی که می توانید مطلوب نیست. اما همه این چیزهای “دزدکی” که افراد را در تلاش برای کاهش وزن چاق می کند ، در تار “کربوهیدرات” گرفتار می شوند.

به جای این که به مردم بگویید به ریز چاپ روی برچسب نگاه کنند و از غذاهای حاوی شربت ذرت با فروکتوز بالا خودداری کنند ، تنها کاری که باید انجام می دادند این بود که به اعداد جسورانه بالای برچسب تغذیه قانونی نگاه کنند. از آنجا که شربت ذرت با فروکتوز بالا کربوهیدرات بالایی دارد ، غذاهای موجود در آن به طور خودکار حذف می شوند. همین امر در مورد رژیم غذایی زیرکانه مانند آب میوه (سالم ، اما فقط در مقادیر کمتر) ، کلوچه (فقط به این دلیل که کسی آنها را به جلسه آورده است به این معنی نیست که آنها حساب نمی شوند) ، کره (کربوهیدرات ، کربوهیدرات ، کربوهیدرات) ، و حتی بسیاری از آن چربی ها که متخصصان تغذیه نگران آن هستند (روغن زیتون حاوی کربوهیدرات نیست ، اما بیشتر روغن سرخ کردنی تن است).

در نهایت ، به نظر می رسد راز موفقیت در رژیم گرفتن سادگی است. بدون نقطه ، بدون ماشین حساب ، بدون لیست طولانی از بایدها و نبایدها ، فقط یک رژیم ساده ساده که رژیم های غذایی را برای کاهش وزن راهنمایی می کند. کربوهیدرات مصرف نکنید.