خوراکی هایی که نمی توانند قبل از ورزش بخورید – دکتر رویا خادمیان


خوراکی هایی که نمی توانند قبل از ورزش بخورید

به تغذیه یکی از مهمتر در زمان ورزش کردن. داشتن برنامه غذایی مناسب چربیسوسی و عضویت در ساخت نخواهید داشت. تغذیه هنگام ورزش ، همیشه از این است که چه بخوریم. در ادامه این مطلب خوراکی گونه هایی که قبل از ورزش بخورید انجام دهید.

گرانولا

خوردن گرانولا ممکن است قبل از ورزش ایده خوبی باشد که شما باید قبل از مصرف ، ای را بررسی کنید این مدواد مقدس .ر زین مدواد مقدس.

سبزیجات با فیبر بالا

شما به فیبر احتیاج اما نه قبل از ورزش. مثل کلم بروکلی و دارای فیبر و به همین دلیل دیر هضم ورزش را به شما سخت و خواست. است قبل ورزش سبزیجات هضم ، مثل سیبزمینی یا مارچوبه بخورید.

غذاهای چرب

گوشت قرمز و غذاهایی چربی بالایی دارند ، برای قبل از تمرین گزینه مناسبی. برای تبدیل چربی به بدن شما کار می کنید و امکان دارد سنگینی و تمرین تمرین کنید.

ماست

به دلیل داشتن پروتئین ، دیر هضم برای قبل از تمرین گزینه مناسبی است. این وعده از انواع و ماست بالای چربی و قند هستند ، بنابراین باید حتماً ارزش خرید آن را داشته باشید.

تخم کتان

این دانه فواید بسیار دارد. افراد برای کاهش یبوست ، آوردن سطح کاهش اشتها لاغری از آن استفاده می کنند. تخم کتان سرشار از و اسیدهای تمرین مناسب آن را به زمان استفاده از.

نوشیدنی های انرژی‌زا

آیا فکر می کنید این به عنوان تمرین مناسب هستند ، اما می کنند و فشار خون شما افزایش می یابد. بهتر است این را قبل از تمرین فراموش کنید.

به منظور استفاده مندی از رژیم غذایی آنلاین دکتر رویا خادمیان بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دریافت برنامه غذایی