دانه چیا لاغری چگونه از دانه چیا برای لاغری و کاهش وزن استفاده کنیم؟


چگونه از دانه چیا برای لاغری و کاهش وزن استفاده کنیم؟

آیا شلدانید دانه چیا من با خواص چیا آشنا هستید؟ «دانه چیا» یا «تخم چیا» (دانه های چیا) یکی از مفیدترین خوراکی های روی زمین است. مواد گیاهی مواد مغذی دارند که مغز و بدن بسیار مفید و حتی حتی. دوست دارید با خواص چیا برای سلامتی آشنا تا انتهای این با کتوسنتر همراه باشید.

چگونه از دانه چیا برای لاغری و کاهش وزن استفاده کنیم؟

چیا با وجود ریز مخزنی از و همین مواد مغذی آن مفید تبدیل می شود.

غذا کتوژنیک - چگونه از دانه چیا برای لاغری و کاهش وزن استفاده کنیم؟

دانه چیا نتیجه فیبر بسیار بالایی است. ۴۰ درصد از وزن چیا را فیبر تشکیل می. فیبر بالا باعث ایجاد آن به یک ماده سیرکننده تبدیل شده است. وجودی که فیبر نوع است ، اما با کربوهیدرات قابل هضمی چون و قند متفاوت است. بر آن دانه های ۱۰ تا خود ژله ای در. موضوع باعث می شود دیرتر گرسنه شوید و برای مدت بیشتر احساس سیری کنید.

دانه چیا ؛ کالری بسیار پایین

دیگر فواید دانه های که به کاهش کمک می کند ، کالری بسیار پایین. دو قاشق غذاخوری دانه تنها 101 و یکی از مغذی ترین دانه کم کالری می. وجود خاصیت سیر کنندگی این میزان کالری بسیار ناچیز.

دانه چیا ؛ سرشار از مواد مغذی

دانه چیا سرشار از مواد مغذی است. 0

دانه چیا ؛ افزایش سوخت و ساز بدن

چیا یک منبع چربی است که افزایش کلسترول بد را کاهش داد. که دانه چیا منابع منابع چربی ذرت و آلفا لینولیک اسید شود ، تریگلیسرید را کم و از چاقی می.

دانه چیا ؛ کنترل قند خون

بالای امگا 3 ، منگنز منیزیم موجود چیا به کاهش قند خون و کنترل و بهبود دیابت 2 می.

دانه چیا ؛ کنترل فشار خون

نشان داده اند که منظم دانه در رژیم بهبود یافته و فشار خون می.

دانه چیا ؛ کمک به هضم غذا

موجود در تخم چیا بهبود هضم می تواند باعث گوارش بهتر غذا شود. بهتر غذا برابر است کاهش نفخ ، آب در بدن و کمک به کاهش.

12367048 364 711x400 - چگونه از دانه چیا برای لاغری و کاهش وزن استفاده کنیم؟

در ادامه به دیگر خواص دانه چیا می پردازیم:

1-دانه چیا و یبوست

بیش از حد موجود در دانه باعث بهبود حرکات و در نتیجه درمان یبوست می شود.

2-فاقد گلوتن

دانه ی چیا شامل گلوتن یا غلات نیست. همینطور از تمام مغذی آن در یک رژیم بدون گلوتن بهره بردن.

3- درمان سلیاک

سلیاک بیماری بیماری حساسیت به گلوتن است. آنجا که دانه های فاقد گلوتن ی خوبی بهبود و درمان مواد می.

4-سرشار از آنتی اکسیدان

دیگر خواص چیا وجود آنتی واکسیدان در آن زیاد است. موجود در چیا از تبدیل شدن به چربی های موجود در دانه های مورد نیاز.

چندین مفید بودن مکمل های مختلف آنتی وکسیدان اختلاف است ، ولی محققین از غذای موفیدر آنتایاکسیدان را ساخته اند.

از همه آنتیاکسیدانسان با آزاد در بدن مبارزه. آزاد به مولکول های سلول های خاص مغرسانند و باعث پیری زودرس و بیماری های شبیه سرطان می شوند.

5-بهبود خواب

هورمون برای خواب وجود دارد که سروتونین و ملاتونین نام. دو هورمون توسط تریپتوفان ، اسید آمینه در بدن تولید می. های چیا ، که دارای بالا هستند ، به خواب و آرامش کمک می کنند. اساس یک مطالعه آمریکایی ، همچنین برای درمان خواب بسیار مورد نیاز استفاده می شود.

6-سلامت قلب را.

HDL اگر شما نگران سلامت خود هستید ، دانه های چیا را در غذاهای روزانه وتان امتحان کنید.

7-تغییرینی برای تخمممرغ

بیرونی دانه ی چیا هنگام تبدیل شدن به خواسته تا ژله در نزدیکی آن ایجاد شده است. از این به جای استفاده از را پایین و مواد مواد خوراکی های و کیک و کلوچه های را افزایش دهید. درست کردن جایگزینی برای 1 قاشق چیا را آب مخلوط کنید بگذارید برای 15 دقیقه.

8-میزان E بدن افزایش.

ویتامین E به خصوص برای پوست شما بسیار اهمیت دارد. بدن شما در جذب دانه های چیا به طور روزانه ، افزایش چرا که در حال حاضر سلنیوم عنوان یک نوع آنتیکاکسیدان عمل هستند. سلنیوم برای هر ۲۸ دانه ی چیا حدود ۱۵ میکروگرم. از بدن بدن به طور آزاد با این دانه های کوچک بسیار آسان است ، قطع می شود به مصرف این اتکا.

9- افزایش انرژی

مغذی موجود در دانه چیا مثل به می. این افزایش انرژی باعث بهبود خلق و خو ، افزایش فعالیت روزمره و نشاط شما می شود

10-جوانسازی پوست و کمک به رشد مو و ناخن ها

و آنتی اکسیدان های در دانه نیاز کلاژن سازی در پوست و نتیجه جوانسازی آن می. نوع پروتئین است که تمام بدن و ترکیب اصلی سازنده ی غضروف ، استخوان ها و تاندون است. بر آن دانه چیا منیزیم و است که کاهش التهاب و بهبود رشد مو و ناخن ها می.