در این زمان از ترازو برای وزن مصرف استفاده کنید! – دکتر رویا خادمیان


در این زمان از ترازو برای وزن مصرف استفاده کنید!

استفاده تخمین موفقیت یا ما در کاهش وزن ، ترازوها. ما در زمان های تأثیر نوسان و این می توانیم وارد شویم و بی انگیزگی ما. در ۷ زمان ، برای پی بردن به وزن دقیق ترازو استفاده کنید:

روزهای استفاده از هفته:

تحقیقی که توسط محققان کورنل انجام داد روزهای گذشته روزهای آخر. عنوان مثال وزن شرکت در این روز دوشنبه بیشتر از روز جمعه بوده است. توصیه می کنند که روز وزن خود را با ترازو مشخص کرده اند از وزن خود در روزهای هفته انتخاب کنید.

عدم تخلیه لباسهایی که می پوشیم:

گفته محققان ، لباس مردان به طور متوسط ​​،، 1 کیلوگرم به واقع آنها را اضافه کردم. زنان نیز با محاسبه .9 گرم بیشتر از میزان واقعی.

عدم محاسبه عضلات:

ماهیچه ها از چربی بیشتر است حجم حجم نسبت به ها در بدن می. همین دلیل که بیشتر دارند ، افرادی که ماهیچه هستند ، چاقتر نشان می دهند. ورزش های استقامتی باعث ایجاد می ترازو عددی از حد انتظار به ما نشان می دهد. این که این عدد رفته ، سایز حال کاهش یافته و فرد فاصله با خرید به اندام.

نوشیدن آب زیاد:

۴۷۵ میلی لیتر آب روز ، وزن نیم کیلوگرم می دهد پس از نوشیدن آب ، خود را وزن.

انجام ورزش های شدید:

حذف بعد از انجام تمرین ورزش با تعریق ، وزن ما را کمتر نشان دهد زیرا از داده است. واقعی در این زمان تا یک بار از وزنی که ترازو نشان می دهد.

مصرف بیش از حد کربوهیدرات یا نمک:

غذاهای شور ، علت احتباس در بدن و وزن به طور معمول افزایش می می. کربوهیدرات ها نیز همین خاصیت را دارند. افزودنی آنها به شکل در کبد ذخیره می. کلیکوژن آب را جذب می کند. بعد از مصرف این گروه غذا ، خود را وزن کنید.

ابتلا به یبوست:

اجابت مزاج بین دو روز ، نیم تا کیلوگرم وزن کاذب شما اضافه شد. اجابت مزاج وزن شما حالت طبیعی بر می.