در عرض 2 ماه 7 کیلو وزن کم کردم [Here’s what I did differently] – کیک هویج ‘N’


من در عرض 2 ماه حدود 7 کیلو وزن کم کردم ، بنابراین می خواستم رویکرد جدیدی را که سعی کردم به اشتراک بگذارم.

اگر مدتی است من را دنبال می کنید ، می دانید که من همه چیز درباره “آزمایشات بدن” و امتحان کردن چیزهای جدید هستم. و اگر نتایج برای شما مفید باشد ، خوشحال می شوم تجربه خود را به اشتراک بگذارم.

من در 60 روز گذشته کار جدیدی انجام داده ام و کار می کند !!

اما لطفاً بدانید ، این یک قرص رژیم غذایی جادویی یا یک برنامه غذایی ویژه نیست.

در عوض ، این رویکرد دیدگاه متفاوتی را در مورد نحوه عملکرد بدن زن و نحوه تنظیم رژیم غذایی و ورزش بر اساس چرخه قاعدگی به من ارائه کرده است. می دانم کمی عجیب به نظر می رسد ، اما به حرف من گوش دهید …

خوب ، بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. این رویکرد 5 ستونی همیشه برای من و مشتریان ما اساس است.

لباس غیرقابل مذاکره:

  • D.iet: 80٪ مواقع از غذاهای کامل مغذی و 20٪ از غذاهای سرگرم کننده استفاده کنید
  • آر.تخمین: اولویت بندی خواب (من حداقل 8 ساعت در شب هدف دارم)
  • E.xercise: بدن من را هر روز با تمرکز بر عضله سازی حرکت دهید
  • S.تسکین استرس: از الکل ، کافئین و سایر غذاهای ملتهب خودداری کنید ، در حالی که تمرکز خود را بر کاهش سرعت و مراقبت بیشتر از زندگی روزمره خود قرار می دهید.
  • S.مکمل: استفاده از مکمل های غذایی مهم برای حمایت و تقویت بافت ها ، اندام ها و سایر عملکردهای بدن

سپس توجه بیشتری به چرخه قاعدگی خود کردم. من قبلاً می دانستم همگام سازی چرخه، اما من * در واقع * این ایده ها را عملی کردم. (اگر می خواهید خودتان بیشتر بدانید ، من کتاب را به شدت توصیه می کنم ، در فلو.)

وقتی به رژیم غذایی و تناسب اندام می رسیدم ، از “قوانین” معمولی رژیم پیروی نمی کردم. من آن چیزی را که در آن زمان برایم بیشتر احساس می شد (هوس ، حرکت و غیره) دو برابر کردم بدون اینکه از کارم بپرسم. صادقانه بگویم ، واقعاً سخت بود زیرا من کارها را متفاوت شروع کردم. به عنوان مثال ، من فقط یک بار در هفته قبل از قاعدگی ورزش کردم ، زیرا احساس نمی کردم. اما من اطمینان داشتم که بدن من به جای اجبار تمرین به این نیاز دارد.

پس از توجه به چرخه من به مدت 2 ماه و تأثیر آن بر علائم ، ورزش ، هوس ، خلق و خو و سطح انرژی ، وزن شروع به کاهش کرد بدون کاری شدید انجام دهید

راستش کمی شوکه شدم.

احساس فوق العاده ای داشتم و برای کاهش وزن کالری مصرف نکردم و ورزش نکردم.

در اینجا چیزی است که من از زمان تغییر رژیم غذایی و تناسب اندام با هورمون هایم توجه کرده ام:

  • من در حال کاهش وزن هستم
  • پریودم خیلی راحت بود
  • سطح انرژی من ثابت تر است
  • من بسیار خوشحال تر هستم
  • من فشار کمتری برای تمرین مداوم احساس می کنم
  • من بهتر می خوابم
  • در کل احساس می کنم متعادل تر هستم

کار با هورمون های من به جای آن (یا صرف نظر نکردن از همه آنها) واقعاً تفاوت ایجاد کرد.

من می توانم در مورد چرخه همگام سازی که در یک ایمیل مناسب نیست ، چیزهای بیشتری برای گفتن داشته باشم ، اما شروع به تجزیه آن به مراحل قابل اجرا برای مشتریان 1: 1 خود کرده و قصد دارم بیشتر آن را در برنامه خود گنجانم.

کنجکاو هستید که بیشتر بدانید؟

برنامه های آموزشی برای مربیگری 1: 1 باز است و ما دوست داریم به شما کمک کنیم نحوه غذا خوردن و ورزش صحیح را برای انرژی ، کاهش چربی و تعادل هورمونی بیاموزید.

درباره برنامه ما اطلاعات بیشتری کسب کنید ، درخواست خود را رزرو کرده و رزرو کنید اینجابه

PS من یک قسمت پادکست ضبط کردم همه چیز در مورد آزمون مربیگری و عملکرد 1: 1به اگر قبل از رفتن به جزئیات بیشتری می خواهید تماس کشف خود را رزرو کنید، دوست دارم گوش کنم!