دستور العمل های غذایی سالم هندی که به شما کمک می کند به طور طبیعی وزن خود را افزایش دهید

همه دنیا برای کاهش وزن و داشتن اندامی لاغر وسواس دارند. در همه جا می توانید قرص های کاهش وزن و چای های گیاهی را پیدا کنید که کاهش وزن را تضمین می کنند. برخی از شرکت ها حتی دستگاه هایی مانند اسکوپ کالری و کمربند برقی لگن ابداع کرده اند که چربی شکم را کاهش می دهد. در حالی که اکثر ما در کاهش وزن و خواندن نکات رژیم غذایی برای کاهش وزن وسواس داریم ، برخی هستند که در واقع سعی می کنند مقداری چربی به بدن خود اضافه کنند. یک چهره ورزشی مطمئناً ممکن است برای بسیاری جذاب باشد. اما کسانی که لاغر هستند ، گاهی اوقات وقتی نمی توانند لباس یا لوازم جانبی همراه خود پیدا کنند ، دلسرد می شوند.

از آنجا که منابع بسیار کمی در زمینه افزایش وزن وجود دارد ، من شخصاً مناسب دیدم که مقاله ای در مورد افزایش وزن از غذاهای هندی بنویسم. شاید برای شما سوال باشد که چرا غذاهای هندی به طور خاص؟ خوب ، غذاهای هندی مجموعه متنوعی از دستور العمل های مغذی را ارائه می دهند که سرشار از چربی های سالم هستند. آنها همچنین می توانند به راحتی با نیازهای فردی سازگار شوند. بنابراین اینجاست. راهنمای کامل هندی برای تغذیه سالم برای کمک به افزایش وزن به طور طبیعی.

کلید ایجاد توده عضلانی افزایش مصرف کالری و پروتئین سالم است. با افزایش تدریجی میزان وعده های غذایی و ورزش منظم ، وزن فرد افزایش می یابد. دستور العمل های گیاهی هند که حاوی محصولات لبنی کم چرب مانند شیر و پنیر ، بادام ، گردو ، لوبیا خشک شده ، سویا و نخود است به افزایش توده بدن کمک می کند. Chapatis ساخته شده از آرد چند دانه ، با یک ظرف سبزیجات نشاسته ای مانند سیب زمینی ، هویج ، نخود ، سیب زمینی شیرین ، چغندر و غیره کالری را افزایش می دهد و مقدار مناسب مواد مغذی را برای بدن تأمین می کند. گنجاندن سبزیجات رنگارنگ و برگدار در رژیم غذایی شما ارزش غذایی و میزان کالری را متعادل می کند.

کلیشه های زیادی وجود دارد که دستور غذاهای هندی فقط برای گیاه خواران مناسب است. با این حال، این درست نیست. هند دارای غذاهای غنی است که غذاهای لذیذی را به دوستداران گوشت ارائه می دهد. افزودن روزانه یک وعده کوچک گوشت گاو بدون چربی ، استیک ، سینه مرغ ، خوک ، ژامبون و بره به افزایش وزن ثابت کمک می کند. همه غذاهای دریایی شامل ماهی آزاد ، ماهی تن ، میگو و ماهی کاد نیز باید در رژیم غذایی گنجانده شوند زیرا بسیار مغذی هستند و به ساخت ماهیچه های بدون چربی کمک می کنند. طبق دستورالعمل رژیم غذایی آمریکا در سال 2010 ، 10 تا 35 درصد از کالری دریافتی روزانه یک فرد بالغ باید از پروتئین تامین شود. یعنی حدود 45-157.5 گرم پروتئین در روز. از آنجا که تخم مرغ کامل سرشار از پروتئین و ویتامین است ، می توانید آنها را در رژیم غذایی خود نیز قرار دهید. با این حال ، مراقب آنچه می خورید باشید زیرا تخم مرغ همچنین دارای کلسترول بالا است.