دیگر درباره کاهش وزن چیزی نخوانید

بیش از 4 ساعت در اینترنت جستجو کردم. من به دنبال چند نکته ساده برای کاهش وزن بودم ، اما باور کنید ؛ جز اسپم چیزی پیدا نکردم. همان محتوای ناخواسته بارها و بارها تکرار می شود.

از این تکرار خسته شده ام.

در نهایت ، من تصمیم گرفتم که هرگز یک مقاله در مورد کاهش وزن نخوانم.

دیگر خبری درباره کاهش وزن نیست!

این همه خواندن چه فایده ای دارد؟ همه این مقالات آموزنده کاهش وزن نمی توانند به من در رسیدن به اهدافم کمک کنند. کافی بود. فکر می کردم باید خودم را همانطور که هستم بپذیرم.

منصرف شدم!

این تجربه من بود که سعی کردم پنج پوند اول خود را از دست بدهم. هیچ چیز برای من کار نکرد و منصرف شدم.

حدس بزن چی شده؟

برای من کار کرد. من معلم خودم شدم برنامه های تغذیه ام را برنامه ریزی کرده ام من برنامه های تمرینی خود را نوشته ام. من خودم را به معنای واقعی کلمه دوست داشتم. اضافه وزن به این معنا نیست که باید از خود متنفر باشید.

من نکات ساده تناسب اندام را رعایت کردم و در 6 ماه. من 8 کیلو وزن کم کردم. در عرض یک سال BMI من به 19.3 کاهش یافت و من همچنان وزن خود را حفظ می کردم.

این مهم است!

سعی کنید بعد از رسیدن به اهداف کاهش وزن ، وزن خود را حفظ کنید. می دانم که نمی خواهید در 6 ماه 8 کیلو وزن کم کنید. نتایج سریع می خواهید. اما نگه داشتن وزن خود سخت است.

در تجربه 2 ساله من در صنعت کاهش وزن ، دو مشکل پیدا کردم.

  • بیش از حد وعده می دهد آنها ادعا می کنند که می توانید با یک دور بدن 3 پوند یا با یک رژیم غذایی 3 روزه 10 کیلو وزن کم کنید. واضح است که هرزنامه است. کاهش 10 کیلوگرم در 3 روز غیرممکن است و اگر بتوانید آن را کنترل کنید. برای سلامتی شما خطرناک است

  • پیروی از توصیه ها غیرممکن است. می توانید اطلاعاتی مانند “این رژیم غذایی 3 روزه را دنبال کنید ، 40 دقیقه پیاده روی کنید و 1 ساعت ورزش قلبی و عروقی انجام دهید.” اگر این نکته را رعایت کنید ، می توانید به راحتی 2 تا 3 پوند در روز وزن کم کنید ، اما سلامتی شما چطور؟ این پوندها را در عرض یک هفته پس می گیرید.

می بینید که اطلاعات ارائه شده عملی نیست. ما با بدن فیزیکی خود سروکار داریم.

همه این برنامه های رژیم سریع و وعده های فانتزی چه فایده ای دارد؟

اگر شما هم مانند من با این مسائل روبرو هستید ، می خواهم نکات ساده سلامتی را با شما در میان بگذارم. اینها نکات ساده ای است. من از آنها استفاده کردم و شما نتایجی که به دست آورده اید را می دانید.

3 نکته ساده برای سلامتی

همیشه با آرامش

غرق شدن را کنار بگذارید. خیالت راحت باشه دوست کاهش وزن یک مشکل است ، اما نباید دچار مشکل شوید. خودتان را دوست داشته باشید دیگر نگران این پوندهای اضافی نباشید. من شما را تشویق می کنم که مقالات کاهش وزن و سایر اطلاعات مربوط به سلامتی را نخوانید.

راه خود را ایجاد کنید

خلاق بودن. شما در مورد کاهش وزن به اندازه کافی مطالعه کرده اید. باور کنید ، حالا شما متخصص کاهش وزن هستید. توصیه های خود را دنبال کنید و نتایج را خودتان ببینید.

خودتان را دوست داشته باشید

از سخت گیری بر خود دست بردارید. تقصیر شما نیست که چاق هستید. باور کنید ، خجالت عاطفی یک مشکل عمده کاهش وزن برای اکثر مردم است. لطفاً خودتان را دوست داشته باشید سعی کنید خودتان و منحصر به فردیتان را درک کنید.

از این 3 نکته ساده برای سلامتی استفاده کنید. بار عاطفی را بردارید ، رژیم های سنتی را کنار بگذارید ، کمی قدم بزنید و شاد باشید. شما در راه یک زندگی طولانی و سالم هستید.