روی پس انداز بازنشستگی خود سرمایه گذاری کنید – B Fit Health Coaching



سرمایه گذاری در پس انداز بازنشستگی خود – Brenda Colyer

همه ما می دانیم که سرمایه گذاری های مالی و پس انداز برای بازنشستگی ما مهم است. حتی مهمتر این است که روی سلامتی خود سرمایه گذاری کنیم تا بتوانیم رشد کنیم و از سالهای بازنشستگی لذت ببریم. از نظر مالی ، هر چه زودتر سرمایه گذاری خود را در دوران بازنشستگی آغاز کنیم ، سرمایه گذاری های ما در زمان برداشت از زمان قابل توجه تر و قوی تر خواهد بود. هرچه زودتر مراقبت از سلامتی خود را شروع کنیم ، در برابر بیماری ها ، آسیب ها و روند اجتناب ناپذیر پیری مقاوم تر می شویم. در طول زندگی ما ، عادت ها ظاهر می شوند ، حتی با نیت خوب ، و تغییرات ظریف در سلامتی ما می تواند سالها نادیده گرفته شود. علاوه بر ویژگی های معمول سلامتی که پزشک در طول معاینه سالانه شما ، مانند فشار خون ، نبض و دما ، بررسی می کند ، ممکن است س questionsالاتی مانند موارد زیر مطرح شود:

آیا تو….

· آیا برای نشستن و ایستادن از حالت نشسته بدون استفاده از کمک تاب یا استفاده از بازوها مشکل دارید؟

· آیا احساس می کنید تعادل شما مانند گذشته خوب نیست؟

· آیا شیشه ترشی را به شخص دیگری می سپارید زیرا باز شدن آن بسیار سخت شده است؟

· آیا از نشستن روی زمین اجتناب می کنید زیرا بالا و پایین رفتن بسیار دشوار است؟

· آیا قبل از بالا رفتن از چند پله بدنبال آسانسور هستید؟

· آیا با مقاومت به انسولین ، بیماری قلبی ، عدم تعادل هورمونی یا سردرد دست و پنجه نرم می کنید؟

· آیا احساس می کنید که درصد چربی بدن شما به طور پیوسته افزایش می یابد در حالی که توده عضلانی شما کوچک می شود؟

داری….

· آیا تا به حال سعی کرده اید که وزن خود را با رژیم کم کالری فقط برای افزایش وزن کنترل کنید؟

· آیا تا به حال برای افتادن و خوابیدن مشکل داشته اید؟

· شما ساعت های بیشماری را روی تردمیل یا دستگاه بیضوی صرف کرده اید و متوجه شده اید که هیچ پیشرفتی نکرده اید (به معنای واقعی کلمه!)

ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی اهمیت توده بدون چربی بدن و تاثیر آن بر سلامت کلی و کیفیت زندگی ما را تشخیص می دهند. موسسه ملی بهداشت می گوید سارکوپنی وضعیتی است که با از دست دادن توده و قدرت عضلات اسکلتی مشخص می شود که با ناتوانی جسمی ، کیفیت پایین زندگی و مرگ مرتبط است. به طور گسترده اعتقاد بر این است که این یک نتیجه قابل پیش بینی از پیری بود و ما نمی توانیم چند کار در مورد آن انجام دهیم ، اما خبر خوب این است که هیچ چیز نمی تواند از حقیقت دورتر باشد.

تمرینات قدرتی با دوز و شدت مناسب همراه با رژیم غذایی مناسب می تواند به شما در غلبه بر سارکوپنی کمک کند و مطمئناً می تواند به شما این فرصت را بدهد که به جای تکیه بر طول عمر ، سلامت خود را افزایش دهید. تفاوت بین این دو در کیفیت زندگی با افزایش سن و زمان صرف شده برای استقلال نهفته است.

تمرینات با وزنه می تواند انواع مختلفی داشته باشد. می توانید مربی استخدام کنید یا برنامه خود را بنویسید و برنامه ست / تکرار را با وزنه های دستی ، وزن بدن یا ترکیبی از آنها دنبال کنید. تمرینات با وزنه را می توانید در خانه ، کلاس یوگا ، پارک ، حیاط یا هر مکان دیگری که فکر می کنید انجام دهید!

مواردی که باید بدانید:

قبل از شروع هرگونه برنامه ورزشی با پزشک خود مشورت کنید.

· با مقاومتی شروع کنید که می توانید 3-15 بار در کل دامنه حرکت حرکت دهید.

· حداقل 2-3 روز به بدن خود اجازه دهید تا بین جلسات تمرین با وزنه به طور کامل بهبود یابد.

· با تنظیم وزن اولیه ، می توانید وزن را افزایش دهید یا تعداد تکرارها را افزایش دهید.

ایده این است که حجم کاری را وارد کنید که بدن شما را به اندازه کافی به چالش بکشد تا دفعه بعد که با همان حجم کار روبرو شود مجبور به سازگاری (قوی تر) شود.

· پس از شروع حجم کاری چالش برانگیز ، به استراحت و غذا کافی برای موفقیت در روند بازسازی اجازه دهید. بازیابی مهم است

· بیشتر همیشه بهتر نیست. حداقل دوز م thatثر را که شما را به چالش می کشد و نتایج مورد نیاز را به شما می دهد ، پیدا کنید. اگر مطمئن نیستید ، مربی استخدام کنید تا به شما در یافتن بهترین قالب و پروتکل در مرحله ای که هستید کمک کند.

· تمرینات قدرتی ، هنگامی که به درستی انجام شوند ، بسیار ایمن بوده و برای هرکسی قابل انجام است.

· از مصرف داروهای ضدالتهابی برای کمک به غلبه بر درد عضلات خودداری کنید. آنها نه تنها به سیستم گوارشی ما آسیب می رسانند ، بلکه روند ترمیم طبیعی بدن شما را نیز مختل می کنند تا از تمرینات خود بهبود یابید و قوی شوید!

با تعویض تردمیل با مجموعه ای از وزنه های آزاد ، رژیم ورزشی خود را وارونه کنید. ثابت قدم باشید ، استراحت کنید ، خوب غذا بخورید و خودتان خواهید دید که چرا تمرینات با وزنه اغلب به عنوان چشمه جوانی یاد می شود.

قوی باش و ادامه بده!