رژیم غذایی بیشتر بخورید ، کمتر وزن داشته باشید – مزایا و معایب این رژیم را بدانید

مزایا و معایب برنامه Eat More، Weight Less چیست؟ این روال نتیجه مطالعاتی است که با هدف یافتن راه هایی برای مبارزه با بیماری های قلبی انجام شده است. این برنامه شما را ملزم به خوردن غذاها و سبزیجات کم چرب و پر فیبر می کند. مصرف لبنیات نیز باید کاهش یابد. شما باید کربوهیدراتهای پیچیده مانند غلات ، میوه ها و سبزیجات و غذاهای غنی از اسیدهای چرب ضروری مانند امگا 3 بخورید. همچنین باید غذاهایی بخورید که چربی اشباع و قند کمی دارند. این برنامه بر تمایز بین استرس خوب و بد و فعالیت بدنی منظم تأکید می کند.

مزایای خوردن بیشتررژیم هایی که وزن کمتری دارند به شرح زیر است:

1. از دست دادن وزن اضافی برای شما مزایای سالمی دارد.

2. طرز تهیه وعده های غذایی شما ، از آماده سازی غذا تا پخت ، به شما کمک می کند تا سالم تر و مغذی تر از غذای معمولی خانگی شما باشد.

3. غذا در غذا نگهداری می شود زیرا توصیه می کند که مراحل سالم و مراحل تهیه غذا را دنبال کنید.

4. به شما کمک می کند استرس خوب و بد را مدیریت کنید.

5. از طریق ورزش ، ورزش و سایر فعالیت های بدنی ، یک شیوه زندگی فعال و سالم را ترویج می کند.

نقاط ضعف این روال چیست؟

1. می تواند دشوار و بسیار محدود باشد. گوشت خارج از تصویر است ، بنابراین افرادی که به خوردن گوشت عادت دارند برایشان بسیار سخت خواهد بود. نکته اینجاست که 6 درصد از کل کالری چربی باید مصرف شود ، بسیار کم در مقایسه با توصیه 25 تا 35 درصد.

2. برخی از مردم فکر می کنند این برای یک برنامه بلند مدت بسیار زیاد است. کاری که آنها انجام می دهند این است که این رژیم را متناسب با سبک زندگی ، علایق و شخصیت آنها تنظیم می کنند.

3. برخی از افراد در ابتدا دریافت فیبر را مشکل می دانند. نکته اصلی این است که فیبر خود را به آرامی شروع کنید و در نهایت میزان آن را افزایش دهید تا بدن بتواند به آن عادت کند.