رژیم موز – 1 راه ساده برای کاهش وزن ، اگر آن را درست دریافت کنید

رژیم موز یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای افزایش تلاش های شما برای کاهش وزن است. به نظر می رسد نسخه های زیادی از این رژیم وجود دارد … و من یک نسخه از این رژیم نیز دارم. بسیاری از نسخه های دیگر این رژیم فقط احمقانه به نظر می رسند و چندان کاربردی نیستند.

در اینجا یک نسخه آسان برای استفاده است که باعث کاهش وزن آهسته و پیوسته می شود. این یک رژیم غذایی شدید نیست همانطور که شما فکر می کنید.

شاید فکر کنید رژیم موز شامل خوردن موز در تمام طول روز است. غلط! این البته چندان کاربردی یا هوشمند نیست. فقط یک قانون اصلی برای این رژیم وجود دارد و یک قانون کلی دیگر …

قانون 1: قبل از هر وعده غذا 1-2 موز بخورید … حداقل 3 بار در روز.

ساده است ، اینطور نیست؟ چیز زیادی برای فکر کردن نیست. هنگام غذا خوردن ، 1-2 موز قبل از غذا بخورید. عملی ، ساده ، سالم و چیزهای زیادی برای به خاطر سپردن نیست.

قبل از صبحانه 2 عدد موز بخورید. قبل از ناهار 2 عدد موز بخورید. 1 موز قبل از شام بخورید. بنابراین شما در کل 5 موز در روز می خورید.

قانون شماره 2: با وعده های غذایی آنچه می خواهید بخورید.

این قانون ساده است: مادامی که 2 موز قبل از صبحانه ، 2 موز قبل از ناهار و 1 موز قبل از شام بخورید ، آنچه می خواهید بخورید. بدیهی است که خوردن یک رژیم غذایی سالم تر از رژیم معمولی می تواند به کاهش وزن شما بیشتر کمک کند ، اما صد در صد ضروری نیست.

قانون پاداش: می توانید 1 موز را قبل از صبحانه و ناهار با یک سیب جایگزین کنید.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، قبل از صبحانه و ناهار ، می توانید یک موز را با یک سیب جایگزین کنید. این به منظور کاهش خستگی احتمالی است. دیگه نه.

صادقانه نمی دانم در این رژیم یا هر رژیم موز دیگری چقدر وزن کم می کنید ، اما باید شاهد کاهش وزن مداوم باشید. خیلی سریع پیش نمی رود ، بنابراین اگر به دنبال آن هستید رژیم موز را فراموش کنید.