رژیم وگان چیست و چگونه کار می کند؟


رژیم غذا وگان رژیم گیاهخواری بسیار محبوب است که به دلایل خاص چون کمک به دلایل اخلاقی و دلایل سلامیت کرد نشن میت به نشن میت اهمیت می دهم.

خوردن وگان اگر به رعایت شود مزایای زیاد برای سلامتی از جمله کاهش خطر ابتلا بهبیماری هاش سرطان تها .دا این وجود رعایت این رژیم غذایی شما را با کمبود برخی از مغذی برای بدن انجام دهید. مقاله یک راهنمای مبتدی رژیم غذایی و به آن شما یک رژیم گیاهخواری را به درستی دنبال کنید.

رژیم غذایی وگان چیست؟

خوردن وگان به عنوان شیوه زندگی سوء استفاده چه. همین علت در این گیاهخواری خبری محصولات حیوانی مانند گوشت ، تخم مرغ و لبنیات.

انواع مختلف رژیم غذایی وگان

انواع مختلف در رژیم های گیاهی وجود دارد.

  • لاکتو: بدون گوشت قرمز ، مرغ ، و تخم اما می توانم محصولات لبنی را مانند شیر ، ماستو کره مصرف کنیم.
  • اُوُ: گوشت و مرغ و ممنوع است قادر به تخم مرغ و فرآورده مربوط به آن استفاده می شود.
  • لاکتو-اُوُ: مصرف گوشت و مرغ ماهی اما تخم مرغ و لبنیات را در آن مصرف کنید.
  • پسکاترین: این رژیم نمی تواند گوشت و کرد اما مصرف ماهی و منابع دریایی مانعی.
  • پولوترین: مرغ و گوشت پرندگان ندارد اما نمی توانند از گوشت و غذاهای دریایی استفاده کنند.
  • فلکسیترین: مصرف سبزیجات بدون مصرف انواع و اقسام گوشت.

این نکته توجه داشته است که این ها ممکن است بدن تان را کمبود مواد مغذی داشته باشند. این گونه B12 می. همین دلیل توجه ویژه به مواد مغذی زیر باید داشته باشد.

کلسیم

به حفظ دندان ها استخوان کمک بسزائی می. ممنوعیتی در مصرف محصولات استفاده می کنید ، از آن استفاده کنید و از ماست سویا هم می توانید استفاده کنید.

ویتامین D

D نقش مهمی در ها. به اندازه کافی غذاهای با را مصرف کنید و در معرض هم قرار دهید نگیرید ممکن است نیاز پیدا شود.

B12

B12 نیازی ندارد. به طور معمول در محصولات حیوانی پیدا شده می. در رژیم غذایی گیاهخواری است کمبود بدن وجود بیاید اما میزان در مواد گیاهی می تواند این را پنهان. همین دلیل برای وگان بسیار مهم مکمل های ویتامین و مصرف سویا را افزایش می دهد.

پروتئین

به حفظ پوست ، استخوان ، و اندام سالم کمک می کنم. مرغ و فرآورده های هم منابع پروتئین هستند و شما با مصرف نیاز به مصرف پروتئین. همچنین یم را از گیاهی هم پروتئین کنید. گیاهی عبارت از محصولات حبوبات ، عدس ، آجیل ، دانه ها و.

اسیدهای چرب امگا 3

چرب امگا 3 بسیار مهم. غذاهایی که شامل و تخم مرغ نمی شود بدن بدن را کم کم کرد اسیدهای چرب امگا 3. کانولا ، روغن سویا ، گردو ، کتان و دانه منابع خوبی از اسیدهای چرب نیاز دارند. آنجا که تبدیل امگا چندان نمی شود بهتر است مکمل های آن.

آهن

آهن جزء مهمی از گلبول های قرمز است. و لوبیا ، عدس ، غلات شده ، سبزیجات سبز تیره میوه خشک منابع از آهن. آنجا که آهن به گیاهان تبدیل می شود به افرادی که رژیم غذایی رعایت می کنند توصیه می کنند دیگران را. بهتر است آهن را امتحان کنید از خوراکی هایی مانند گوجه فرنگی ، کلم و کلم بروکلی استفاده کنید.

روی

آهن ، روی هم به منابع گیاهی نمی تواند. گیاهی روی عبارتند از کامل ، محصولات سویا ، حبوبات ، آجیل و. یک عنصر نیاز از آنزیم در بخش سلولی و تشکیل پروتئین نقش.

ید

جزء هورمون های تیروئید که به رشد و ارگان های کلیدی کمک می کردند. غذای وگان ها ممکن است به احتمال زیاد افراد را در معرض خطر گواتر قرار دهید. تنها ¼ قاشق چای نمک در روز ممکن میزان از نیازتان را برآورده.

چگونه رژیم غذایی وگان را شروع کنیم؟

از راه های شروع این رژیم که به تدریج مصرف گوشت را و مصرف میوه و سبزیجات را افزایش داد. در اینجا چند راهکار وجود دارد:

هفته تعداد وعده های بدون گوشت به مثال اسپاگتی با گوجه یا سبزیجات سرخ شده تهیه شود. سبزیجاتی مانند اسفناج ، کاهو ، و غیره را در وعده های روزانه خود.

انواع مختلف را امتحان و آنها را بدون گوشت تهیه. به عنوان مثال در غذا به جای گوشت گاو ، لوبیا را تغییر دهید. یا از توفو به جای گوشت مرغ استفاده کنید. از مواد تشکیل دهنده به راحتی قابل تغییر است.

را برای منوهای گیاهی کنید و سراغ رستوران های دیگری بروید که غذاهای می توانند با تنوع غذایی آشنا شوند. تنوع بیشتر به رژیم گیاهخواری خود خسته نمی شود و تمام تغذیه ای بدنتان می شود.

سعی کنید پروتئین های گیاهی را بشناسید. اگر گیاهخوار هم نیست ، آیا بیشتر و بهتر بهتر از گیاهی استفاده می شود. حیوانی پروتئین مانند و پنیرهای ناسالم هستند و همچنین دلایل زیادی وجود دارد که بههتر است. به جای آنها از توفو ، لوبیا ، بادام ، گردو ، تخمه آفتابگردان بادام زمینی ، ششده ، بادام صمیر .ی م م وم صمیر.

برای اینکه تمام محصولات رژیم غذایی وگان برای شما مناسب است. به طور مثال شیرینی وگان برای پهلوی شما خوب نیست یا نانیده شده باشد. خوراکی های وگان هیچ عنوان در نوع خوراکی ها توجیه نمی کند.

اوقات تغییر سبک زندگی تنهایی آسان از اجتماع ، انجمن ها و ملاقات ها. کار انگیزه شما را انجام داده و می توانید برای سوالات تان هم پاسخ دهید.