رژیم چاقی در یک هفته | لیست غذاهای چاق کننده


چاقی در یک هفته ای از افزایش وزن در مدت زمانی که شما بر اساس کالری مصرف کردید ، استفاده کرد.

چگونه در یک هفته چاق شویم؟

در دنیای امروز شما به دنبال کاهش وزن هستند اما عده به افزایش خود در زمان فکر کنید. برنامه های غذا و تأثیر چاقی برای این دسته از افراد وجود دارد. و افرادی که از رنج بسیار زیاد از جمله طرفداران اصلی برنامه چاقی.

همین منظور در این رژیم چاقی مواد غذایی و روشهای افزایش وزن در مدت زمان کوتاه بررسی مورد نیاز است.

برای مطالعه: رژیم کتوژنیک

وزن در یک هفته برای بدن خوب و زیاد را متوجه انواع بدن کنید. این فرایند باید تحت درمان آسیب هایی به ارگان های بدن وارد شود. برای افزایش وزن در مدت زمان کوتاه باید به چند نکته مهم توجه کرد:

میزان کالری با برنامه از دست دادن خصوصیات فردی اشخاص صورت. غذا معتقد هستند که می شود اما اگر دنبال کنید افزایش دهید ، باید.

2400.

میتونید از معجون های کالری به عنوان منبع انرژی بیشتر استفاده کنید. برنامه های مصرف افزایش مصرف کربوهیدرات پروتئین های مورد توجه .برای تهیه برنامه غذایی کلیک کنید.

غذا (علاوه بر 6) طول مهم دیگر در زمان افزایش توجه. کار باعث می شود وارد شود بر دیواره معده کاسته. چاقی در یک هفته متشکل از 4 استاندارد و دو میان وعده. اصلی باید برای کالری و در مصرف میوه ، و مغز انتخاب های بهتری. ر

کنار برنامه غذا ، فعالیت بدنی مانند تمرینات قدرتی برای عضویت سازی را فراموش کنید. همچنین میتود از شیک پروتئینی و غنی از پروتئین بعد از تمرین استفاده کنید.

بر برنامه غذایی ، پارامتر دیگر نیز میتونند کاهش یا وزن تاثیر واقعی را تجربه کنند. عنوان مثال ، تحت تأثیر استرس زا خواب ، وزن بدن برای شروع به کاهش است. هشت ساعت خواب با و همچنین شرایط پر به افزایش وزن میتونه کمک شایان توجه.

بیشتر بدانید: رژیم سوئدی

برنامه رژیم چاقی در یک هفته

لیست غذاهای چاق کننده
• ماهی های روغنی مانند ماهی آزاد ، ماهی تن ، شاه ماهی و آنچوی
• گوشتهایی مانند بوقلمون ، مرغ و گوشت گاو بدون چربی و گوشت بره
• حبوبات از جمله نخود ، لوبیای سیاه ، عدس ، لوبیای کانلونی و حمص
• تخم مرغ
• کره و آجیل مانند بادام هندی ، بادام زمینی ، بادام ، گردو و اسپند
• غلات کامل شبیه نان گندم کامل ، ماکارونی ، گندم سبوس دار ، برنج قهوه ای و کینوا
• میوه ها و سبزیجات برای کالری مانند آووکادو ، نارگیل ، موز ، انبه و میوه های خشک
• لبنیات پرچرب ، از جمله شیر ، ماست و پنیر

معجون چاق کننده سریع

معجون چاق کننده سریع

برنامه چاقی در یک مصرف معجون سریع ، مانند اسموتی های پروتئین روشی برای افزایش وزن در زمان کوتاه. ی معجون های چاق خانگی نسبت به نمونه های بازار آن را انتخاب کنید. های تجارت این معجون مقدار بیشتری شکر داشته و فاقد مواد مغذی داشته است. تهیه معجون های چاق خانگی ، شما بر روی مواد مصرف شده ، طعم ارزش آن را خریداری کنید. برخی از معجون های چاق کننده عبارت از:

• اسموتی های متنوع: اسموتی از ترکیب میوه های مختلف ، عسل ، شیر ، پروتئین های ساده و طعم دار Whey تم وت مسس میتونید با توجه به و سلیقه مرکب روی لینک کلیک کنید.

• شیر موز: موز یکی از میوه های بسیار مقوی و مفید برای اضافه وزنه. این میوه سرشار از کالری ، پتاسیم و کربوهیدراته. شیر ، موز ، عسل و دارچین میتونه بسیار مقوی ، خوشمزه و مناسب برای افزایش وزن.

• ترکیب شیر با نارگیل و عسل: نارگیل مملو از کالری و چربی های سالمه. این میوه با شیر عسل میتونه بسیار مفید و خوشمزه برای افزایش وزن.

رژیم دانمارکی میتونه تحت تأثیر قرار گرفت؟ برای مشاهده کلیک کنید.

رژیم چاقی در یک هفته

هر کدام از معجون شما 470 (دو فنجان) معمولی و شیر سویا (برای افرادی که به لاکتوزد حساسیت حساسیت دارد) ارائه کرده است. ارائه 400 تا 600

برنامه غذایی رایگان برای افزایش وزن

روز اول
: عدد بوریتوی سبزیجات فریزری ؛ 1 فنجان توت فرنگی
میان وعده اول: 1 شکلات بادام و عسل
: 2 وعده سالاد تن ماهی با سبزیجات ، 1 فنجان انبه
: 1 عدد سیب بزرگ ، 1 قاشق غذا کره بادام زمینی
: شیشلیک خردلی و هویج ، یک و نصفی برنج قهوه ای به صورت کته

دوم:
: 1 وعده اسموتی تمشک ، هلو و انبه ، 1 عدد تخم مرغ آب پز سفت
وعده اول: 15 هویج کوچک ، 3 قاشق غذاخوری حمص ، 1 عدد پرتقال متوسط
ناهار: کدو تنبل برشته به همراه گل کلم ، 1 عدد نان هفته غله تست شد با کره بدون نمک
: پاپ کورن خانگی ، 1 عدد موز بزرگ ، 8 عدد بادام بی نمک
: 2 وعده استیک فیلادلفیا ، 2 فنجان اسفناج تازه و 1 فنجان هویج رنده شده به همرخاه نصف قاشق غذا خوری راشق غذا خوری را ا خوری روغن زنغذور روغن زینغذور لن

سوم:
: 2 وعده گرانولای آجیل به همراه ویرایش انگور ، 1 فنجان شیر
وعده: 1 ورقه پنیر سوئیسی ، 8 کراکر هفت غله
: 1 وعده کدو تنبل به همراه گل کلم و سبزیجات ، 1 عدد نان هفت غله تست شده با کره بدون نمک
شماره: 6 اونس ماست یونانی ، 1 فنجان توت فرنگی ، 1 قاشق غذا خوری عسل
: 2 وعده ی پاستای مرغ ، کلم بروکسل و قارچ خامه ای

برای افراد تپل و تنبل: رژیم لاغری در خانه

برنامه غذایی رایگان برای افزایش وزن

چهارم:
: 2 وعده گرانولای آجیل به همراه ویرایش انگور ، 1 فنجان شیر
: 15 تکه هویج 4/1 فنجان حمص ، 1 پرتغال
ناهار: کدو تنبل برشته به همراه گل کلم ، 1 عدد نان هفته غله تست شد با کره بدون نمک
شماره: 4 عدد کراکر گراهام ، 1 عدد سیب متوسط
: 1 وعده مرغ سوخاری ، 1 وعده ی سالاد سیب زمینی یونانی ، 1 وعده لوبیای سبز سیر دار

پنجم:
: 1 وعده اسموتی تمشک ، هلو و انبه ، 2 عدد تخم مرغ آب پز سفت
میان وعده: دو شکل برای انرژی عسل و بادام
: کدو تنبل رست شده به همراه گل کلم و سبزیجات ، 1 عدد نان هفت غله تست شده با کره بدون نمک
شماره: 2 شکلات بادام و عسل
: 2 وعده سالاد سبز مرغ ، 1 نان هفت غله تست شده است

ششم:
: 1 وعده اسموتی تمشک ، هلو و انبه ، 2 عدد تخم مرغ آب پز سفت ، 2 عدد پرتقال متوسط
وعده: 1 عدد سیب متوسط ​​، 1 قاشق غذاخوری کره زمین بادام زمینی
: 2 وعده ی رپ لوبیای سفید و آووکادوی خامه حق ، 1 فنجان توت فرنگی
شماره: 4 عدد کراکر گراهام
: 2 وعده چیپس تنظیملا با سالاد لوبیای سیاه

روز هفتم:
: 1 وعده اسموتی تمشک ، هلو و انبه ، 2 عدد تخم مرغ آب پز سفت ، 1 عدد موز متوسط
وعده: 6 اونس ماست یونانی ، نصف فنجان بلوبری ، 1 قاشق غذا خوری عسل
: 2 وعده ی رپ لوبیای سفید و آووکادو خامه مطلب
: 1 شکل بادام و عسل
: 1 وعده سالمون شکم پر با اسفناج خامه ای ، 2 وعده لوبیا سبز سیر دار ، 4/3 فوهعان برنج قهوه قصد به ص.

چاق شدن پاها در یک هفته

چاق شدن پاها در یک هفته

حذف پاها با کمک برنامه غذای امکان پذیری. این بخش غذاهایی که به شما در راستا کمک می کنند را بررسی کنید. برخی از غذاهای مناسب برای چاق شدن پاها شامل:
• پروتئین ها: مانند سینه مرغ ، ماهی تیلاپیا ، گوشت استیک و فیله
• لبنیات کم چرب مانند شیر ، ماست و پنیر
• غلات و نان های سبوس دار
• میوه های با میزان انرژی و اکسیدان بالا مانند انگور ، انواع توت ، هندوانه و موز
• سبزیجات نشاسته دار از جمله سیب زمینی و سبزیجات معمولی مانند قارچ ، کدو سبز و خیار
• آجیل و دانه های مغذی مانند گردو
• دانه های کتان و چیا

• روغن آووکادو و روغن زیتون

خلال رژیم چاقی در هفته بهتره الکل ، فست فود و غذاهای سرخ و همچنین قند مصنوعی خودداری. این دسته از مواد میتونه به شما آسیب می زند و فرایند سازی را مختل می کند. همچنین بهتر از مصرف گل کلم و کلم بروکلی نیز خودداری کنید ؛ این مواد سرشار از هستند و میتونند وزن شما را از دستخوش تغییراتی افزایش دهند.

چاق شدن با دارو های گیاهی

چاق شدن با داروهای گیاهی

رژیم چاقی در یک نفر از میتونند در افزایش وزن به ویژه باز کردن زمانی کوتاه ، کمک. برخی از داروهای گیاهی چاق کننده عبارت از:
•: بابونه گیاهی اشتها آوره. روزانه این ماده اشتهای را بهبود می بخشد افزایش شما به شکل طبیعی خواهد شد.

• گل سپاسی: ریشه های گل سپاسی برای دهه ها در معالجه افرادی که کاهش وزن ناخواسته و کمبوآسته و کمبود اشنتفت وجود دارد شنیده شده است. گل به بدن کمک غذا را به روش صحیح جذب کنید. این امر خود باعث افزایش اشتها و جریان صفرا شده است. سپاسی یک گیاه بسیار و معمولاً مزه به شما کمک می کند تا غذای خود را بهتر مصرف کنید.

• زنجبیل: در طب سنتی از زنجبیل برای درمان ناراحتی های روده استفاده می شود. بهترین داروی گیاهی برای ناراحتی معده ، حالت تهوع و سوء هاضمه. گیاه اشتهای ضعیف را می کنید و کمک می کنید از وعده های خود بیشتر لذت ببرید.

خلاصه نکات مقاله

شخص که از لاغری مفرط رنج بازیگرانی که نیاز به افزایش دارند ، هفته. چاقی در یک هفته بر اساس فرد ، وزن هدف ، سطح متابولیسم و ​​وی و توسط یک یا تنظیم.

پیروی از این برنامه یک هفته ممکن است آسیب های جدی را متوجه گوارش ، به ویژه معده ،. چاقی در یک هفته اصولی همچنین تحت فشار قرار دادن روی عارضه های مدت زمان دیگر ، فشار خون.