رژیم چاقی سریع با برنامه غذایی فوق العاده عالی


از گرفتن هر نوع چاقی بهتر تغذیه های. ادامه رژیم یک هفته چاقی را برای شما عزیزان آورد. با استفاده از این چاقی سریع راحت در یک هفته تا کیلو چاق.

تغییر متابولیسم بدن خود را در مدت زمان بیشتری نیاز داشته باشید. است به آسانی مایوس و تا خواسته خود از جستجوی دست بر. چه چاق شدن بسیار دارد که غذای یکی مهمترین و سالم این روش ها می. چاق شدن بهتر است طول روز از آن کالری که بدن می سوزاند مصرف کند. مصرف کنید بدن شما را از هر یک از وزنتان 5/1 پروتئین نیاز دارد. بدن شما روزانه به چربی خوب پس از چاق شدن نیز مفید استفاده کنید. بهتر است عادات و در عوض 5 تا 6 میل. پایان با مطالعه رژیم سریع در هفت روز همراه ما.

برنامه رژیم چاقی سریع در هفت روز

این مطلب یک رژیم سریع هفت به طور کلی و جامع با شما آورده اید. این رژیم غذایی به سادگی قابل استفاده است تا بتوانید به راحتی به کیلو اضافه کنید.

رژیم چاقی سریع

روز اول

در اولین روز اجرای برنامه غذایی رژیم چاقی سریع برای صبحانه یک دوم پیمانه جو سر به همراه چی. و برای میان وعده یک شیر بدون کامل کره بادام زمینی ، موزارلا بخورید و برای ناهار 2 ممااار 2 مشماار 2 مشماد مد ماد ماد ماد ماد ماد ماد ماد ماد ماد ماد مشاد مشد خمزهاد خمشاد خمشاد خمشاد خمشاد برای میان وعده عصر خود یک پیمانه ماست کم جرب ، پیمانه پنیر محلی بی چربی ، یک کامل زغال اخته مخلوط با تمشک ، 2 قاشق کامل سوپ خوری پودر سبوس و یک قاشق سوپ خوری عسل و برای شام 20 گرم سالمون ، یک عدد زمینی بزرگ ، یک پیمانه نخود فرنگی و یک فنجان دوغ کم نمک خورده. در آخرین وعده ای که پس از شام باید فنجان ماست دوم انجام داد.

رژیم چاقی برای لاغرها سریع

روز دوم

در دومین روز رژیم چاقی سریع برای صبحانه 4 عدد کلوچه گندم ، 2 قاشق سوپ خوری شربت افرا ، کامل پنیر محلی با چربی کم و فنجان توت فرنگی تازه خوشمزه و برای میان ساندویچ کره بادام زمینی به عدد موز کامل و لیوان کامل شیر بی چربی میل کنید. ناهار می پاستای را به همراه یک لیوان دوغ کم نمک. برای میان وعده دوم لیوان شیر یخ زده که می تواند بذر کتان را مخلوط کند. شام حدودا 200 دو عدد بزرگ پیمانه کامل سبزیجات. پس از شام نیز بهتر است پودینگ بخورید.

روز سوم

مصرف افزایش وزن صبح سوم برای صبحانه به عدد. برای ناهار می بینید ساندویچ تن ماهی وپنیربه همراه یک گلابی شما می خواهید این را با ترکیب دون برش بد میان وعده رژیم بدون چربی دو و شام می. از شام نیز خوردن لیوان شیر بدون و 3 عدد میوه بزرگ عالی می.

رژیم غذایی چاقی سریع

روز چهارم

برای صبحانه در روز چهارم رژیم افزایش وزن سریع ، املت که ترکیبی از 2 عدد تخم مرغ به همراه یک بدون چربی و یک دوم می باشد دو لیوان شیر کم و یک میل کنید و برای وعده یک عدد تن ماهی ، 2 پیمانه کامل کته با برنج ای ، مقداری سس و یک عدد فرنگی. ناهار ساندویچ بوقلمون و کم چرب همراه یک خوشه انگور قرمز نوش جان. برای میان وعده یک لیوان شیر کم چرب به همراه پیمانه میوه یخ زده و برای شام 250 گرم سینه مرغ ، یک پیمانه کلم بروکلی ، 2 پیمانه کامل کته برنج مخلوط با شام مخلوطی سویا با شیر را به همراه یک عدد میوه بزرگتر کنید.

روز پنجم

برای صبحانه پنکیک گندم ، دو لیوان شیر بدون چربی ، یک پرتغال انتخاب یا تمشک تر و تازه میان عده یک لیوان کم چرب به میوه بزرگ و دو عدد میوه بزرگ شام یک همراه یک لیوان دوغ کم پروتئین میل.

پروتئین در رژیم های چاقی سریع

روز ششم

برای صبحانه 4 عدد کامل پنکیک گندم ، دو قاشق سوپ شیره افرا ، یک لیوان شیر بدون چربی ، به همراه یک کامل زغال اخته تر و تازه ، برای میان وعده 4 عدد تخم مرغ آب پز ، یک پیمانه کامل جوی پخته شده ، لیوان شیر بدون چربی به همراه یک عدد موز و دارچین ، برای ناهار 2 پیمانه پاستا به همراه دو قاشق سوپ خوری سس ، 150 گرم سینه مرغ و سالاد اسفناج ، برای میان دوم پیمانه تن ماهی به همراه عدد سیب بزرگ و.

هفتمین روز و آخرین روز رژیم چاقی سریع

برای صبحانه ترکیبی از دو عدد تخم مرغ ، سس ، فلفل ای ، پنیر موزارلا را به همراه 4 عدد فرمانلند گندم و یک خوشه انگور ، برای میان وعده دو سوسوس جو به همراه 2 لیوان شیر کم چرب ، اندکی دارچین و یک دوم پیمانه کشمش ، برای ناهار 2 تکه نان با 150 گرم همبرگر ، 2 تکه پنیر کم چرب ، گوجه فرنگی ، کاهو و خردل ، سبزیجات پخته ، یک دوغ با نمک کم ، برای میان وعده 3 عدد ساندویچ کره بادام زمینی به همراه موز و پیمانه کامل سوپ لوبیا شام

منبع: آرگا

:
رژیم چاقی