رژیم کتوژنیک

اگرچه هیچ مکانی به اندازه دهه 90 به طور گسترده در آنجا شناخته نمی شد ، جایی که رژیم اتکینز اجتناب ناپذیر بود ، اما روش های خوردن کتوژنیک با نشاسته کم هنوز در بسیاری از محافل به عنوان رژیم های کاهش وزن قانع کننده و کارآمد تلقی می شود. نکات زیر به شما کمک می کند تا موفقیت خود را در رژیم کتوژنیک به حداکثر برسانید.

1) مقدار زیادی آب بنوشید.

در حالی که رژیم کتوژنیک دارید ، بدن شما در ذخیره آب به اندازه نیاز خود با مشکل جدی روبرو می شود ، بنابراین هیدراته ماندن به میزان کافی مهم است. بسیاری از کارشناسان پیشنهاد می کنند که مردان حداقل 3 لیتر نوشابه در روز و زنان 2.2 لیتر در روز مصرف کنند. شاخص خوب هیدراتاسیون کافی ، رنگ ادرار است. اگر ادرار شما شفاف یا زرد کم رنگ است ، به احتمال زیاد شما به طور قانونی هیدراته شده اید. هر کجا که می روید یک کوزه آب با خود ببرید!

2.) چربی را نادیده نگیرید!

اساساً بدن ما برای عملکرد به سوخت نیاز دارد. وقتی مصرف کربوهیدرات خود را کاهش می دهیم ، به ویژه به سطوحی که باعث ایجاد کتوز می شود ، بدن ما به منبع دیگری از انرژی نیاز دارد. از آنجا که پروتئین منبع کارآمد انرژی نیست ، بدن ما به چربی تبدیل می شود. هر چربی که در کتوز مصرف می کنید برای نشاط استفاده می شود و ذخیره چربی را در کتوز بسیار مشکل می کند. چربی های سالم و اشباع نشده را هر چند وقت یکبار در شرایط مورد نظر انتخاب کنید: غذاهایی مانند آووکادو ، زیتون ، آجیل و دانه ها عالی هستند.

3.) محدودیت کربوهیدرات خود را پیدا کنید.

بیشتر بدن ما متمایز است. برخی از افرادی که رژیم می گیرند باید رژیم غذایی کم کربوهیدرات را رعایت کنند و کمتر از 20 گرم کربوهیدرات در روز مصرف کنند. سایر رژیم گیرندگان متوجه می شوند که می توانند با آرامش در کتوز بمانند در حالی که 50 ، 75 یا 100 گرم نشاسته مصرف می کنند. بهترین راه برای دانستن بدون شک آزمایش است. Ketostix یا هر مارک نوار تست کتون ادرار بخرید و حد قند خود را کشف کنید. وقتی متوجه می شوید که آزادی حرکت دارید ، رعایت رژیم غذایی بسیار چالش برانگیز است.

4) در مورد مشروبات الکلی عالی عمل کنید.

یکی از جنبه های عادی رژیم غذایی کتوژنیک این است که شما می توانید در این مدت بدون کاهش وزن خود از الکل استفاده کنید. شما می توانید الکلهای شیرین نشده مانند ودکا ، رم ، تکیلا ، جین ، بوربون ، اسکاچ ، کنیاک و مشروب را در کنار خرس متناوب کم کربوهیدرات بنوشید. از مخلوط کن های کم کربوهیدرات استفاده کنید و مقدار زیادی آب بنوشید تا هیدراته بمانید زیرا عوارض بعد از کتوز وخیم است. به یاد داشته باشید ، کالری هنوز هم محاسبه می شود ، بنابراین از مرزها فراتر نروید. همه چیز با کمی محدودیت.

5.) مدارا کنید.

در حالی که رژیم کتوژنیک به دلیل کاهش سریع وزن ، به ویژه در مراحل اولیه رژیم غذایی شناخته شده است ، کاهش وزن به طور قابل اطمینان یک فرایند متوسط ​​و طولانی است. اگر مقیاس کاهش وزن یا افزایش وزن جزئی را برای چند روز نشان نمی دهد ، مهر و موم را باد نکنید. وزن شما هر روز (و در طول روز) بر اساس اجزای مختلف تغییر می کند. به یاد داشته باشید که از اندازه گیری هایی مانند تناسب لباس یا اندازه بدن برای پیشرفت بیشتر از آنچه که مقیاس نشان می دهد ، استفاده کنید.