سیب های کارامل با کدو تنبل: آشپزخانه تمیز خوردن را با جان د اتری



سیب های کارامل با طعم کدو از سرآشپز RM Jan D’Atri.

سیب های کارامل با طعم کدو تنبل

عناصر:

  • 1 سیب (قرمز ، پوست کنده و تکه تکه شده است
  • 2 قاشق چایخوری جایگزین Swerve Ultimate Sugar (شکر قهوه ای)
  • 1/2 قاشق چایخوری ادویه پای کدو تنبل
  • سس کارامل والدن فارمز

جهت ها:

  1. تابه را روی حرارت کم تا متوسط ​​گرم کنید و با اسپری آشپزی غیر کالری و نچسب بپاشید.
  2. سیب ها را اضافه کنید ، شکر قهوه ای را بریزید و با ادویه پای کدو تنبل بپاشید.
  3. بجوشانید و مرتب هم بزنید تا سیب نرم شود و شکر حل شود.
  4. از روی حرارت بردارید و در کاسه های کوچک قرار دهید ، روی آن را با سس کارامل و ادویه اضافی پای کدو تنبل قرار دهید.

رونوشت ویدئویی

آیا می توانید یک دسر خوشمزه تر برای پاییز تصور کنید تا تکه های سیب کارامل شده ، با ادویه کدو تنبل شده و سس کارامل بریزید؟ خوب ، بگذارید آن را وسوسه انگیزتر کنم. این دستور تا آنجا که می توانید گناهکار باشید. در واقع ، تنها کالری مصرف شده در اینجا از یک سیب تأمین می شود. این غذای تمیز به سبک Red Mountain است.

سیب کارامل کدو تنبل کدو تنبل ، نه تنها خوشمزه بلکه یکی از سریع ترین و ساده ترین دستور العمل هایی است که تا به حال تهیه کرده اید. در اینجا همه چیزهایی که نیاز دارید وجود دارد: یک سیب در هر وعده ، من از یک خانم صورتی صورتی ارگانیک ترد استفاده می کنم. برای شیرین کردن این غذا ، شکر قهوه ای بدون کالری ، بدون کربوهیدرات ، مقداری چاشنی پای کدو ، و سس کارامل بدون چربی و بدون کالری Walden Farms را اضافه کنید. پس بیایید آشپزی کنیم.

سیب خود را بردارید و پوست آن را جدا کنید. این نوع ترد برای این غذا عالی خواهد بود. سپس وسط آن را مرکزی کرده و به قطعات کوچکتر برش دهید. حالا من دوست دارم یک لیمو تازه بردارم و کمی روی سیب فشار دهم تا قهوه ای نشود و یک زینگ کوچک کامل برای افزودن به شیرینی اضافه کند. شما همچنین باید قاشق چای خوری شکر قهوه ای ، نصف قاشق چای خوری چاشنی پای کدو تنبل و کمی نمک را به سیب ها اضافه کنید تا طعم آن ظاهر شود. بریم سر تابه. تابه را با اسپری آشپزی بدون کالری بپاشید ، حرارت را زیاد کنید ، سپس تکه های سیب ، شکر قهوه ای ، چاشنی پای کدو و کمی نمک را اضافه کنید. سپس فقط بگذارید همه خوبی ها بجوشند.

البته ، شما می دانید که سیب برای شما بسیار مفید است. آنها سرشار از ویتامین C هستند و با خطر کمتر بسیاری از بیماریهای جدی مانند دیابت و سرطان ارتباط دارند. و از آنجا که سرشار از فیبر و آب هستند ، یک غذای رژیمی عالی هستند زیرا تا حدودی سیر کننده هستند. حالا سیب ها را مرتب هم می زنید و می پزید تا نرم شوند اما پفکی نباشند. و همین بود. من فکر می کنم این غذا برای یک دسر پاییزی و همچنین یک غذای جانبی با فیله مرغ یا گوشت خوک بدون چربی مناسب است. وقتی سیب ها تمام شدند ، آنها را با قاشق داخل ظرف بریزید. با اشاره ای از ادویه پای کدو تنبل بپاشید و آخرین لکه چاشنی سس کارامل Walden Farms است ، دوباره بدون هیچ کالری اضافی. سیب های کارامل ادویه کدو تنبل: عاشق این دستور پاییزی دوست داشتنی شوید.

برای آشنایی با دستور العمل های غذا خوردن تمیز به سبک Red Mountain ، از RedMountainweightloss.com دیدن کنید

جان د اتری سرآشپز رسمی Red Mountain است که انواع ویدئوهای آموزشی را در مورد نحوه طبخ غذاهای سالم به بیماران ارائه می دهد.

با سابقه گسترده ای در صنعت غذا به عنوان صاحب رستوران ، توزیع کننده غذاهای لذیذ و نویسنده کتاب آشپزی ، تخصص جان تقاضای زیادی دارد. در واقع ، وی در رسانه های مختلف ققنوس از جمله مجری رادیو در 92.3FM KTAR ، Arizona Midday ، Sonora Living ، مجله ققنوس و موارد دیگر حضور داشته است.

دستور العمل های خوشمزه تر را ببینید از سری آشپزخانه RM Clean Eating آشپزخانه ما با سرآشپز Mountain Mountain Jan D’Atri و یاد بگیرید که در راه Red Mountain تمیز غذا بخورید!