طرز تهیه پنکیک بلغور جو دوسر – دکتر رویا خادمیان


طرز تهیه پنکیک پرک جو

اگر طعم جدیدی را برای صبحانه می خواهید ، دستور امروز برای شما مناسب است. پنکیک بسیار محبوب است زیرا آنها را سریع و آسان می کند و طعم مطبوعی دارد. پنکیک تازه نیز یک گزینه عالی برای افرادی است که رژیم می گیرند. اگر رژیم دارید ، صبح ها پنکیک بخورید تا بیشتر بمانید. پنکیک بلغور جو دوسر علاوه بر طعم عالی خواص فوق العاده ای نیز دارد. پوسته جو سرشار از آنتی اکسیدان است که برای حفظ سلامت بدن بسیار مفید است. از سوی دیگر ، خوردن بلغور جو دوسر به کاهش فشار خون و خطر حمله قلبی کمک می کند. پس برای چی منتظری؟ بیایید یاد بگیریم که چگونه سریع پنکیک جو تهیه کنیم.

مواد لازم برای تهیه پنکیک پوسته جو

  • آرد: 2 قاشق چایخوری
  • جو باز: 2 پیمانه
  • شکر قهوه: 1 فنجان
  • بیکینگ پودر: 1 قاشق چایخوری
  • دارچین: نصف قاشق چایخوری
  • نمک: نصف قاشق چایخوری
  • شیر: 2 فنجان
  • تخم مرغ: 2 عدد

طرز تهیه پنکیک پرک جو

  • دو فنجان آرد ، یک فنجان پرک جو ، بیکینگ پودر ، دارچین و نمک را در مخلوط کن بریزید. مواد را مخلوط کنید تا یکدست شود ؛
  • دو فنجان شیر و دو تخم مرغ را مخلوط کنید ؛
  • خمیر را به مخلوط شیر و تخم مرغ اضافه کنید ؛
  • مقداری از مواد را اضافه کرده و جو پوسته شده را هم بزنید.
  • ماهیتابه را داغ کنید ؛
  • پنکیک قاشق در تابه ؛
  • هنگامی که گوشه های خوشه ها حباب می زنند ، آنها را بچرخانید تا طرف دیگر آن نیز پخته شود.
  • پنکیک ها را در یک کاسه قرار دهید و با عسل یا سس شکلات تزئین کنید.
  • نوش جان.

اطلاعات تغذیه ای در مورد پنکیک جو پوسته پوسته

پنکیک کامل خوشمزه حاوی 15050 کالری است که بر 10 تقسیم می شود و هر نفر یک دهم این مقدار را دریافت می کند. اطلاعات زیر مربوط به یک قطعه (یک دهم) این پنکیک است:

  • کالری: 155
  • کربوهیدرات: 34.6 گرم
  • چربی: 2.2 گرم
  • پروتئین: 7.2 گرم