علل کاهش وزن زیاد "نژاد ترکیه" برای بیماران WLS

یکی از دوستان من که اخیراً نزدیک به 150 کیلوگرم از عمل جراحی بای پس معده کم کرده بود ، هیجان خود را با یکی از آشنایانش در میان گذاشت. او هیجان زده بود زیرا همه علائم دیابت نوع II او از بین رفته بود و دیگر از هیچ دارویی استفاده نمی کرد – او احساس می کند سالم تر از همیشه در زندگی اش است.

سپس آشنایی ، مینی لاغر مادام العمر ، مثانه اش را ترکاند. “اما از گردن بوقلمون ناراحت نیستی؟

چه دنیای بی رحمی دوستم خراب شد. درست است که او گردن بوقلمون دارد. اکثر افرادی که مقدار زیادی از وزن خود را از دست می دهند ، گردن شل و چروکیده ای دارند که از جراحی زیبایی به عنوان “نان بوقلمون” یاد می شود. شل بودن گردن قیمت کمی برای سلامتی و رفاه است. با این وجود ، پس از جراحی کاهش وزن ، ما می خواهیم تمام تلاش خود را بکنیم و برای هر کسی مأیوس کننده است که به این بقایای چاقی ما اشاره کند.

چند گزینه جراحی برای سفت کردن پوست گردن وجود دارد: سفت کردن گردن در واقع مجموعه ای از روش هایی است که برای بهبود ظاهر گردن استفاده می شود:

· سرویکوپلاستی روش برداشتن پوست اضافی است

· پلاتیسماپلاستی عضلات گردن را برداشته یا تغییر می دهد

جراح پلاستیک همچنین می تواند لیپوساکشن گردن را انجام دهد که چربی اضافی را از بین می برد. در برخی موارد ، هنگامی که دچار نفخ یا “رباط” هستید ، تزریق بوتاکس می تواند پاسخگوی مشکلات شما باشد.

لیفت گردن برای دوست پسر من مطرح نبود ، بنابراین ما تحقیقاتی انجام دادیم و رویکردی جامع تر ارائه دادیم که منجر به بهبود شد. از کتاب “حکمت زیبایی” بهارتی ویاس توصیه های زیر را دریافت کردیم:

· هر هفته گردن خود را ماساژ دهید

· سر خود را در جهت درست نگه دارید – تصور کنید که سر شما توسط یک نخ متصل به تاج به سمت بالا کشیده می شود

· عصر و صبح گردن خود را درست مانند صورت خود تمیز کنید ، از استخوان ترقوه تا فک شروع کنید.

· شب ها از مرطوب کننده غنی استفاده کنید و در طول روز آن را با کرم ضد آفتاب مرطوب کنید. قسمت جلویی و کناری گردن و ناحیه اطراف استخوان ترقوه را بپوشانید.

· هفتگی گلوی خود را لایه برداری کنید.

· روغن بادام را به عنوان یک کرم مرطوب کننده تغذیه کننده برای گردن خزنده بمالید.

خانم ویاس همچنین تمرینات ساده ای را برای تقویت عضلات گردن توصیه می کند (و * پاداش * اینها آرامش فوق العاده ای دارند):

· سر خود را در حالت مرکزی نگه دارید ، سپس تا آنجا که ممکن است آن را به سمت یک شانه خم کرده و تا 10 بشمارید. این حرکت را در طرف دیگر تکرار کنید ، مطمئن شوید که شانه های خود را در تمام مدت آرام و آرام نگه دارید. پنج بار تکرار کنید.

· چانه خود را صاف نگه دارید و سر خود را به یک طرف بچرخانید تا چانه شما روی شانه شما قرار گیرد. سر خود را در یک حرکت “بیا اینجا” به عقب خم کنید. در طرف دیگر تکرار کنید. دنباله را پنج بار تکرار کنید.

دوست من این شیوه ها را صادقانه دنبال می کند. گردن شما بی عیب نیست ، اما برای من زیباست. او دارای استخوان ترقوه و چانه و لبخند روشن بر روی صورت سالم خود است.

حق چاپ © 2005 Kaye Bailey – همه حقوق محفوظ است.