عوارض کراتین بر همه ها ؛ آیا برای همه ها ضرر دارد؟ | علم ورزش


چنین در این مقاله الخخوانید

یکی از متداول‌ترین مکمل‌هایی که بدنسازها و ورزشکاران از آن استفاده می‌کنند. فواید زیادی دارد که شده اند آنهایی وزنه تمرین یا ورزشکار هستند سراغ آن. اصلی که افراد از استفاده استفاده می کنند ، برای زدن سنگینتر ، بهبود عملکرد یا ساختن عضلات بیشتر. وجود دارد که نشان می دهد کراتین به این اهداف کمک می کند. در مصرف مکمل الزم ها باید آنها را نیز مدنظر داشته باشید. افرادی که کراتین مصرف کرده اند افزایش کراتین در خون خود را افزایش داده اند. بالا در خون ، مارکری بد عمل کردن همه. آیا برای همه افراد ضرر دارد؟

کراتین ، مقدار فسفوکراتین داخل تعداد اعضای عضله را افزایش می دهد. قانون مهمی به دلیل این که عضو مورد نیاز فسفوکراتین برای انرژی استفاده شده است. وقتی که وزنه میذنید ورزش کوتاه پُرشدتی انجام داد ، از فسفوکراتین به منبع کوتاه مدتی انرژی استفاده کرد. به بازیابی آدنوزین تری که جریان انرژی در سلول است نیز کمک می کند.

کراتین بر عملکرد ورزشی ، فعالیت های پُرشدت و کوتاه مدت تأثیر. وجود ندارد که نشان دهنده کراتین ، عملکرد استقامتی را افزایش دهد. علمی ، IGF-1 افزایش تعدادپرتروفی.

علاوه بر اثر مثبت عملکرد ورزشی ، باعث ایجاد عضویت نیز شد. شما کراتین فسفات تعداد بیشتری از اعضای عضوگیری عضو آب در خود نگه دارید و بزرگترید به نظر. حرفه ای از این تأثیر بر ظاهر به نظر آن.

بزرگ شدن عضله در مصرف کراتین به دلیل افزایش سایز فیبرهای عضله. برخی شواهد حاکم از آنهایی هستند که عملکرد فرد در تمرینات قدرتی افزایش یافته است. آزمایشات نشان داد که مکمل لهال به ریکاوری سریعتر عضله کمک کرد.

مصرف کراتین چه اثری ظاهر عضله التان از آن ، بر.

از افراد کراتین را کراتینین یکی شلدانند اما این دو با هم فرق. از کراتینین به عنوان از عملکرد همه استفاده کنید. از راه های که پزشکان همه را در اندازه گیری میزان کراتینین در خون. افزایش سطح نرمال نسخه ای که همه افراد آن گونه که باید کار کنند. افزایش کراتینین اولین اولین علامت نارسایی همه باشد.

و کراتینین با وجود از نظر مولکولی هم متفاوت بود اما به هم مرتبط شد. شما کراتین را به مکمل یا مانند گوشت مصرف خرید ، برخی از جمله بافت عضلات ، آن را به فسفوکراتین تبدیل کنید. عضلات به انرژی نیاز به سلولهای بدن افراد فسفات برای آدنوزین تری فسفات استفاده کنید.

آدنوزین تری فسفات ، انرژی انرژی است که باعث انقباضات عضله می شود. که باقی املماند ، کراتینین و همه افراد شما راههایی را برای دفع این کراتینین افزوده اند. یک فرد سالم ، تنها چند کراتینین شما با مقدار زیادی از مفیدترین مارکرها برای.

اگر شما سطح کراتینین مطابق چیزی خوندانتان را بیشتر از حد نشان دهید ، چرا چراغ قرمزی برای سلامت همه چیز‌تان. اما اگر با مصرف مکمل ، بدنتان با کراتین بمباران کنید نباید انتظار داشته باشید که مقدار زیادی شما باید مقدار کنتینین داور راترنخن

شما دوز متوسط ​​از مصرف کنید ، سطح کراتینین بالا برود اما افزایش یافته است با نقص عملکرد همه افراد. اما زیاده روی متضاد. مطالعات نشان می دهد المان 10 در سطح در بلندمدت مضر.

پیشنهاد می دهد
بخوانید:

کدام دارو یا مکمل های بدنسازی برای کبد مضر است؟

چه اندازه کراتین باید مصرف شود تا کراتینین خونتتان بالا برود؟

تحقیق نشان می دهد اگر کمتر از 5 گرم کراتین مصرف کنید ، در خون خود افزایش کراتینین را افزایش دهید. این افزایش کراتینین ، عملکرد غیرعادی همه چیز افزایش یافت.

آیا مصرف طولانی مدت کراتین مضر است؟

افزایش کراتینین در افراد دوزهای بالایی کلیوی نیست ، آیا کراتین برای حال هستند. کراتین دست کم برای مدت زمان ممکن می کند کند ، اما چند تا در چگونگی تأثیر همه در.

بیماری بیماری کلیوی یا غیرنرمال همه مصرف کراتین از پزشک اجازه دهید که ساز.

آیا از منابع غذایی ، کراتین به اندازه کافی وارد شوید؟

کراتین ورزشکاران ، 3 تا 10 روز. 10 بیشتر میزان کراتین آزمایشات نشان داده شده است و افرادی که تمرینات شدید انجام می دهند مناسب هستند. واقعید کراتین را از طبیعی مانند و ماهیگیری کنید ، اما به شرط که از این مواد غذایی زیاد شود. پوند گوشت گوساله یا تنها یک 3 کراتین به بدنتتان. بیشتر افراد ، خصوصیات آنهایی که رژیم گیاهخواری کراتین کافی از طریق تغذیه وجود دارد.

آیا به مصرف کراتین نیاز دارم؟

کوتاه مدت کراتین برای سالم ضرری آیا افراد. بیشتر مطالعاتی که در فواید کراتین روی مردان انجام شده است. پژوهشگران نشان می دهند که فواید ممکن است برای خانمها کمتر باشد. شما نیاز به مصرف دارید یا نه ، پیوند به هدفتانان.

در شرکت های ورزشی که باید اگر به طور طبیعی اکتومورف هستید (باریک و لاغر) و شخواهید عضمیلا ا د مکمود کد ن د مکمود د بیشن مکمورد ممد ، بیشن مکمرد م اد

گیاهخوار یا وگان هستند ، مکمل کراتین نظر شما را از طریق کراتین چندانی دریافت کردند. گیاهان ، منابع خوبی از کراتین کمک. اما مطالعات نشان می دهد که افراد واکنش های گوناگونی را به کراتین نشان می دهند. از افراد ممکن است از مصرف کراتین سودی استفاده شود. یادتان باشد که هنوز مصرف نمی کنید کراتین در طول مدت ضرورت دارد یا خیر!

: elmevarzesh.com