قبل از تمرین خود را گرم کنید


گرم کردن قبل از تمرین برای جلوگیری از فشار و آسیب عضلات و بهبود مزایای تمرین ضروری است. اگر در تمرینات تازه کار هستید یا به ایده های جدیدی برای گرم کردن خود نیاز دارید ، ادامه مطلب را بخوانید!

آن پاها را صاف کنید

کشش ماهیچه ها قبل از ورزش مهم نیست که چه نوع فعالیتی انجام می دهید. برخی از حرکات کششی شامل حالت کودک ، چرخش ستون فقرات نشسته ، ساق پا و ران است و برخی از حرکات یوگا برای گرم کردن بدن عالی هستند. حرکات کششی باعث می شود شما بیش از حد به عضلات خود فشار نیاورید و باعث می شود ماهیچه ها کار کنند تا شما برای تمرین آماده باشید.

کاردیو گرم شود

اگر دونده هستید ، ممکن است از قبل بدانید که قبل از گرم شدن نباید مستقیماً به دویدن بپردازید. این گرم کردن های قلبی نباید زیاد باشد ، اما با این وجود مهم هستند. دویدن در محل ، پیاده روی کوتاه قبل ، یا پرش از جک های پرش باعث تند شدن قلب شما شده و خود را برای دویدن بعدی آماده می کند. همچنین کشش ماهیچه ها از قبل مهم است ، بنابراین قبل از شروع هرگونه گرم کردن قلبی ، حرکات کشیده شده در بالا را دنبال کنید.

خوردن و آشامیدن قبل از ورزش

حرکات کششی و کاردیو قبل از تمرین مهم هستند ، اما آنچه مصرف می کنید به همان اندازه مهم است که از موفقیت تمرین شما اطمینان حاصل شود. سعی کنید از قبل یک وعده غذایی سنگین نخورید – میان وعده های سبک مانند موز یا اسموتی به شما انرژی کافی می دهد تا تمرین خود را بدون بیماری به پایان برسانید. در مورد نوشیدنی ها ، از نوشیدنی های شیرین یا سنگین خودداری کنید. اگر از آب زیاد نیز دوری کنید ، آن را برای بعد از تمرین ذخیره کنید. با کمال تعجب ، قهوه یک چیز عالی برای نوشیدن قبل از رفتن به باشگاه است. این به شما انرژی بیشتری می بخشد و به بدن شما دستور می دهد در حین ورزش چربی بیشتری بسوزاند.

یوگا

همانطور که قبلاً ذکر شد ، یوگا یک ابزار عالی برای گرم کردن بدن است. یوگا برای ذهن و بدن مفید است و در نهایت به نفع تمرین شما خواهد بود. چه یک جلسه کوتاه یوگا قبل از تمرین انجام دهید و چه یک کلاس یوگا به عنوان تمرین خود ، بدن شما را برای رشد و تقویت آماده می کند. سعی کنید با دوست خود کلاس یوگا بگیرید یا چند فیلم آنلاین را تماشا کنید تا چند حالت ساده را ببینید.

با یک مربی شخصی یا عضو باشگاه صحبت کنید

برقراری ارتباط با فردی که مدت طولانی ورزش کرده است ، مزایای بیشتری را در مورد مزایای گرم شدن بدن به شما می دهد. سعی کنید به باشگاه بروید و شخصی را پیدا کنید که به او اعتماد دارید و می تواند به شما در مورد انواع تمرینات و گرم کردن بدن که به نفع بدن شما هستند ، مشاوره دهد. حضور در سالن بدنسازی یا یافتن شریک تمرین به شما کمک می کند تا سبک خود را بیاموزید و به شما در پاسخگویی در مسیر تمرین کمک می کند.

اگر بدنبال سالن بدنسازی بوده اید تا بتوانید فرم خود را حفظ کنید یا به اهداف خود برسید ، از fitnessfor10.com دیدن کنید تا ببینید آیا سالن ورزشی در نزدیکی شما وجود دارد.