متخصص تغذیه دکتر انوشه خریدهای غذایی برای روزه داران انجام داد


آن جا که روزه با خودداری ناپسند و روح کمک کرد.

متابولیسم (سوخت و ساز) در ماه کاهش. غذا که اندکی کمتر برنامه غذایی برای نگه داشتن فرد در وضعیت افزایش نیاز به فعالیت کفش دارد.

تدریج که به ساعتهای روز و نزدیک شوشیم ، خون نیز به آرامی افتتاح شد. به وقت افطار باید تا فوری بدن گلوکز (قند) ویژه در مورد و سلول های عصبی ، برطرف. است در درمان افطار بسیار مختصری و از خوردن انواع اقسام مواد غذایی چرب و شیرین خودداری.

2-3 خرما ، نیم تا آب میوه یک بشقابعاش یا مناسب ترین موادغذایی برای افطار. و آب بهترین برای برطرف به گلوکز هستند و بدین شکل شکر ، شربت ها و غیره نیز خودداری کرده اند.

مواردی به علت فشار برخی به هنگام افطار پرخوری انجام داد. امر باعث اختلالات گوارشی ، دل درد و سنگینی معده را اجرا کرد. توصیه کنید که غذا به آرامی بخورید و خوب بجوید. خوردن یک عدد میوه نیز پس از افطار مناسب.

2-3 پس از افطار شام فرا. همچنین می توانید غذا سبک شامل همه مانند نان غلات ، گوشت و پروتئینی و لبنیات است. یک تا دو عدد پس از فقط شام توصیه.

زمان سحر از مصرف سنگین ، حجیم ، پرچرب ، شور و پرادویه جدا شده است. یک وعده غذای سبک همراه سبزی به زمان سحر خرید ، حلیم غذای مناسبی برای سحر.

فاصله بین افطار و آب فراوانی در طول روز بدن بدن کم آبی. موجود در چای ، قهوه نوشابه های کولا دیورتیک بودن ، خارج شدن آب از بدن. تا حد امکان به سحر مصرف کنید را کم کنید.

زمان غذاهای سحری از غذاهای شیرین و افزودن قندهای ساده. مواد با تحریک ترشح باعث افزایش خون و بدین ترتیب باز شدن قند خون در ساعت های آغازین روز شد. کربوهیدرات های پیچیده (نان ، برنج ، سیب زمینی ، نخود فرنگی ، ذرت و…) این اثر را نمی توان و یااا داشت و صااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مصرف سبزی و سالاد را افزایش دهید. ورزش های سبک در طول یا پس از افطار پیشنهاد خرید.

روزه گرفتن بر زنان باردار شیرده و افراد دیابتی و قلبی و سایر موارد این پزشک خود مشورت و.