مزایا و معایب رژیم سونوما!

آیا می توانید در حالی که از بشقاب پر از میوه های تازه ، سبزیجات ، غلات کامل و گوشت بدون چربی لذت می برید ، در معرض آفتاب باشید؟ آیا بین هر وعده غذا یا وعده غذایی یک لیوان خوب شراب می خورید و آیا از موقعیت خود آگاه هستید ، در محاصره کوهنوردان ، دوچرخه سواران و دامنه های کوچک پوشیده از درختان زیتون؟

خوب ، می توانید یا نه ، این سناریویی است که یکی از جدیدترین برنامه های رژیم غذایی موجود ارائه می دهد. دکتر. Connie Gutterson یک برنامه کاهش وزن است که سبک های غذایی سالم و طعم دار مدیترانه ای و دره Sonoma ، کالیفرنیا را ترویج می کند. اما آیا همه این تبلیغات شخصی ، توهمی برای خود بازاریابی برای جلب مشتری است ، یا واقعاً جواب خواهد داد؟

این مقاله با جزئیات مزایا و معایب رژیم غذایی Sonoma به این س answersال پاسخ می دهد تا به رژیم گیرنده آینده کمک کند تا تشخیص دهد که آیا این برنامه برای آنها مناسب است یا خیر.



رژیم غذایی سونوما:

مزایای

– ساده:

رژیم Sonoma برای رژیم گیرندگان بسیار آسان است. هیچ فرمول محاسبه ای مانند برنامه Weight Watchers وجود ندارد و هیچ گرم یا کالری شماری روزانه وجود ندارد. بلکه از اندازه بشقاب و کاسه برای کنترل قسمت استفاده می شود.

– تأکید بر مثبت:

تمرکز برنامه رژیم غذایی Sonoma بر آنچه می خورید است ، نه آنچه نمی توانید بخورید. اگرچه این برنامه هنوز لیستی از غذاهای ممنوعه را شامل می شود که رژیم گیرندگان باید از آنها اجتناب کنند.

– از غذا لذت ببر:

رژیم غذایی Sonoma بر آهسته تر غذا خوردن و لذت بردن از غذا تمرکز می کند. این امر با استفاده سالم از شراب های خوب همراه با غذا پس از 10 روز اول تأکید می شود. با استفاده از دستور العمل های خوشمزه از وعده های غذایی لذت می برید و با کند کردن رژیم غذایی از پرخوری جلوگیری می شود.

– تغذیه:

رژیم غذایی Sonoma دارای یک عنصر تغذیه ای قوی است که رژیم ها را تشویق می کند تا طیف وسیعی از مواد مغذی گیاهی و آنتی اکسیدان ها را مصرف کنند. این برای تغذیه کلیدی است زیرا بر اساس تغذیه است ، نه گرسنگی. رژیم گیرنده سالم می ماند و میزان متابولیسم خود را در سطح موثری نگه می دارد.

– تمرکز بر غذای کامل:

تأکید بر غذاهای کامل در رژیم غذایی و تعداد کمی غذاهای فرآوری شده به رژیم گیرندگان کمک می کند تا سلامت و همچنین کاهش وزن را بهبود بخشند.

– رژیم غذایی ساختاری

قطعاً چندین برنامه کاهش وزن و رژیم های غذایی وجود دارد که ساختار مشخصی برای پیروی از شرکت کنندگان ندارند. یکی از نقاط قوت رژیم Sonoma دستورالعمل های گام به گام آن است ، اما البته این یک انتخاب شخصی برای هر فرد است.



رژیم غذایی سونوما:

عیب

– عدم انعطاف پذیری

تجزیه و تحلیل رژیم غذایی نشان می دهد که بیشتر منوهای موج 1 فقط حدود 950-1100 کالری برای زنان و 1050-1300 کالری برای مردان ارائه می دهند. وقتی به موج 2 رسیدید ، رژیم ها فقط 200-300 کالری بیشتر دریافت می کنند. خوب ، در حالی که این امر در کاهش وزن مثر است ، زندگی برای افراد دشوار است. مردم در هفته اول از گرسنگی می میرند و در دراز مدت برای اکثر افرادی که رژیم می گیرند پایدار نیست.

– کمبود رهبری در گرسنگی

با توجه به میزان گرسنگی که برخی ممکن است هنگام رژیم سونوما تجربه کنند ، هیچ دستورالعملی وجود ندارد که در هنگام گرسنگی چه باید کرد و خورد.

– اندازه های محدود ، به ویژه سبزیجات

در مقایسه با بسیاری از رژیم های دیگر ، رژیم غذایی Sonoma دارای مقدار فوق العاده ای کنترل شده از غذا است ، به ویژه در مورد سبزیجات. فقدان سبزیجات موجود ممکن است ناخواسته باشد ، اما مردم وقتی به اندازه غذای خود در رژیم غذایی سونوما پایبند می شوند ، در مورد میزان خوردن آن ها دچار شوک می شوند.

– غذای ممنوع

رژیم غذایی Sonoma با تأکید بر غذاهای کامل ، کار بسیار خوبی در تأمین مواد مغذی برای رژیم گیرنده انجام می دهد. با این حال ، تعداد غذاهای ممنوعه ، رژیم گیرنده را از نظر قند ، چربی و غیره جایگزین یا جایگزین زیادی نمی کند. این می تواند برای رژیم گیرندگان مشکل باشد.

– کمبود کربن در موج 1

بسیاری از رژیم های غذایی خطر سقوط کربوهیدرات را دارند. با این حال ، رژیم غذایی Sonoma یک رژیم کم کربوهیدرات است و راهی برای مدیریت این خطر ، که ممکن است در مرحله اول رژیم غذایی ، موج 1 رخ دهد ، ارائه نمی دهد.

در نتیجه ، واضح است که رژیم غذایی سونوما برای رژیم گیرندگان بالقوه هم مثبت و هم منفی دارد. این مهم است که هر رژیم غذایی فردی این مسائل را از نظر شخصیتی خود در نظر بگیرد و تصمیم مناسب خود را بگیرد. اگر رژیم منظم و متمرکز بر طعم ، سلامتی و تندرستی را دوست دارید رژیم سونوما برای شما مناسب است. با این حال ، اگر به میزان بیشتری از انعطاف پذیری و مصرف غذا نیاز دارید ، ممکن است جایگزین توصیه شود.